Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Deus Ex: Human Revolution

Svara
04/09 -11 11:34 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Jag förstår inte varför det inte finns en tråd om det bästa spelet sen 2008. Skitsamma DX:HR genreal.
>sneakan
>takedownan
>illuminatian
>DAT ADAM
>DAT ICARUS LANDING SYSTEM
Varför äger du inte GOTYn än?

04/09 -11 12:04 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
Jag förstår inte varför det inte finns en  tråd om det bästa spelet.

Varför äger du inte GOTYn än?

Vi har redan en Zelda: Skyward Sword tråd och om det hade varit ute hade jag ägt det för länge sen.

Bokat och klart.

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

04/09 -11 12:14 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

19Robb92 skrev:
Daxter_SSJ4 skrev:
Jag förstår inte varför det inte finns en  tråd om det bästa spelet.

Varför äger du inte GOTYn än?

Vi har redan en Zelda: Skyward Sword tråd och om det hade varit ute hade jag ägt det för länge sen.

Bokat och klart.

Lessen men Zelda vinner ingen GOTY. Får bara hoppas på att det inte blir MW3....

(????)??

04/09 -11 12:16 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

TES V: Skyrim kommer att ta hem GOTY, sanna mina ord.

Coucou

04/09 -11 12:21 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Wilder787

Fix_d skrev:
TES V: Skyrim kommer att ta hem GOTY, sanna mina ord.


Sant!

04/09 -11 12:40 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Slickepinnen skrev:

Lessen men Zelda vinner ingen GOTY. Får bara hoppas på att det inte blir MW3....

Hur vet du det? Twilight Princess vann masviss med GOTY priser. Varför skulle Skyward Sword vara anorlunda?

Alla spel har lika stor chans. Man dömmer inte innan release.

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

04/09 -11 14:00 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

19Robb92 skrev:
Slickepinnen skrev:

Lessen men Zelda vinner ingen GOTY. Får bara hoppas på att det inte blir MW3....

Hur vet du det? Twilight Princess vann masviss med GOTY priser. Varför skulle Skyward Sword vara anorlunda?

Alla spel har lika stor chans. Man dömmer inte innan release.

Jag trodde du menade att den blir GOTY i 2011 bästa spel. Tror nog den vinner priser i andra kategorier men tror inte att det blir årets spel. Tippar på uncharted 3 eller Battlefield 3 eller Skyrim

(????)??

04/09 -11 14:41 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Slickepinnen skrev:

Jag trodde du menade att den blir GOTY i 2011 bästa spel. Tror nog den vinner priser i andra kategorier men tror inte att det blir årets spel. Tippar på uncharted 3 eller Battlefield 3 eller Skyrim

Det kan det garanterat också ta. Undeskatta inte Zelda, det har varit under tillverkning i 5år.

Twilight Princess tog ju 'overall' GOTY av massa olika sidor och tidningar. Samma sak för Super Mario Galaxy. Nintendo kan sin sak.

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

04/09 -11 15:45 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

19Robb92 skrev:
Slickepinnen skrev:

Jag trodde du menade att den blir GOTY i 2011 bästa spel. Tror nog den vinner priser i andra kategorier men tror inte att det blir årets spel. Tippar på uncharted 3 eller Battlefield 3 eller Skyrim

Det kan det garanterat också ta. Undeskatta inte Zelda, det har varit under tillverkning i 5år.

Twilight Princess tog ju 'overall' GOTY av massa olika sidor och tidningar. Samma sak för Super Mario Galaxy. Nintendo kan sin sak.



Ja men tror ändå inte att den vinner Spikes game of the year.

(????)??

04/09 -11 15:54 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Oavsett hur bra SS kommer bli så tror jag inte det kan slå HR. Ärligt talat känns det som att t.om Spess Mehreen har större chans att vinna den titeln. Och Skyrim? TES har inte vart bra sen Morrowind. Nu så vill de ju ha CoDs målgrupp också. Otroligt att ingen nämnt Dark Souls som en av GOTYkonkurrenterna.

04/09 -11 15:59 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nintendoguy

Daxter_SSJ4 skrev:
Oavsett hur bra SS kommer bli så tror jag inte det kan slå HR. Ärligt talat känns det som att t.om Spess Mehreen har större chans att vinna den titeln. Och Skyrim? TES har inte vart bra sen Morrowind. Nu så vill de ju ha CoDs målgrupp också. Otroligt att ingen nämnt Dark Souls som en av GOTYkonkurrenterna.

Zelda sägs också vara den bästa spelserien någonsin. Spelen har fått så pass bra betyg så jag är helt säkert SS slår DE: HR

04/09 -11 16:42 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Slickepinnen skrev:

Ja men tror ändå inte att den vinner Spikes game of the year.

Spike, lol kollar folk på den? :o

Har nog aldrig sett deras. :P Tycker dem väljer skitspel för de flesta av sina priser.

Daxter_SSJ4 skrev:
Oavsett hur bra SS kommer bli så tror jag inte det kan slå HR. Ärligt talat känns det som att t.om Spess Mehreen har större chans att vinna den titeln. Och Skyrim? TES har inte vart bra sen Morrowind. Nu så vill de ju ha CoDs målgrupp också. Otroligt att ingen nämnt Dark Souls som en av GOTYkonkurrenterna.

Nje, jag vet inte. HR kanske kan snappa åt sig nån GOTY här och där. Men jag tror att Portal 2, Zelda, Skyrim och Uncharted är de som har störst chans att snappa upp flest från alla sidor och tidningar.

Ovasett om man tycker dem är bra eller inte.

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

04/09 -11 16:57 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

19Robb92 skrev:
Slickepinnen skrev:

Ja men tror ändå inte att den vinner Spikes game of the year.

Spike, lol kollar folk på den? :o

Har nog aldrig sett deras. :P Tycker dem väljer skitspel för de flesta av sina priser.

Daxter_SSJ4 skrev:
Oavsett hur bra SS kommer bli så tror jag inte det kan slå HR. Ärligt talat känns det som att t.om Spess Mehreen har större chans att vinna den titeln. Och Skyrim? TES har inte vart bra sen Morrowind. Nu så vill de ju ha CoDs målgrupp också. Otroligt att ingen nämnt Dark Souls som en av GOTYkonkurrenterna.

Nje, jag vet inte. HR kanske kan snappa åt sig nån GOTY här och där. Men jag tror att Portal 2, Zelda, Skyrim och Uncharted är de som har störst chans att snappa upp flest från alla sidor och tidningar.

Ovasett om man tycker dem är bra eller inte.

Battlefield 3 har också ganska bra chanser.

(????)??

04/09 -11 17:02 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Ajuste, glömde nästan det. Silly me. Diablo 3 skulle jag tro har stora chanser också. Det är sällan Blizzard misslyckas.

Men huvudsaken är väl att man hittar sin egen. För mig är nog BF3 ute, tvivlar på att jag skulle känna att ett militär FPS kan täcka allt jag vill ha i ett GOTY spel. Men Portal 2 skulle definitivt kunna bli min GOTY.

Om inte Zelda snappar åt sig det förstås. Ska bli interesant, finns så många stora spel som släpps fram mot november. Man undrar ju lite vilka som kommer floppa och inte.

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

04/09 -11 17:10 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

19Robb92 skrev:
Ajuste, glömde nästan det. Silly me. Diablo 3 skulle jag tro har stora chanser också. Det är sällan Blizzard misslyckas.

Men huvudsaken är väl att man hittar sin egen. För mig är nog BF3 ute, tvivlar på att jag skulle känna att ett militär FPS kan täcka allt jag vill ha i ett GOTY spel. Men Portal 2 skulle definitivt kunna bli min GOTY.

Om inte Zelda snappar åt sig det förstås. Ska bli interesant, finns så många stora spel som släpps fram mot november. Man undrar ju lite vilka som kommer floppa och inte.


Bara det inte blir MW3 så är allting lugnt.

(????)??

04/09 -11 17:25 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Slickepinnen skrev:

Bara det inte blir MW3 så är allting lugnt.

Du kan nog förbereda dig redan nu att vissa kommer ta MW3 som GOTY. Det tror jag iaf. Men det är ju bara deras åsikter.

Är dock lite sorgligt att se en av sina favort sidor/tidningar välja något som COD till GOTY... Jag brukar följa Gametrailers, IGN och LEVEL.

Nu vann ju inte COD overall GOTY. Men GT gav MW2 'Best Graphics' och lite annat samtidigt som dem sa att inget kom i närheten av Uncharted 2... Oxymoron much?

Helt befängt D:

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar