Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Deus Ex: Human Revolution

Svara
04/09 -11 17:29 bf22

bf22

5960 XP 297 inlägg

Tror BF3 har stora chanser för o ta GOTY, blev bästa spelet på gamescom, samt skyfflade det hem massor med awards på e3.
Det har så mycket potential till det. Annars skyrim.

Men man ska inte glömma bort The witcher 2. Ruggigt bra imo.

? ?? / ¦??? / ? ? / ??? / ? ¦?? / ? ?

04/09 -11 17:40 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

19Robb92 skrev:
Slickepinnen skrev:

Bara det inte blir MW3 så är allting lugnt.

Du kan nog förbereda dig redan nu att vissa kommer ta MW3 som GOTY. Det tror jag iaf. Men det är ju bara deras åsikter.

Är dock lite sorgligt att se en av sina favort sidor/tidningar välja något som COD till GOTY... Jag brukar följa Gametrailers, IGN och LEVEL.

Nu vann ju inte COD overall GOTY. Men GT gav MW2 'Best Graphics' och lite annat samtidigt som dem sa att inget kom i närheten av Uncharted 2... Oxymoron much?

Helt befängt D:

Gametrailers 2009:
Bästa PS3 spel: MW2
Bästa Xbox360. MW2
Bästa PC: MW2
Bästa Wii: tror det var MW2
GOTY: Mw2

FFS gametrailers

(????)??

04/09 -11 17:56 Obey

Obey

600 XP 78 inlägg

BÄSTA SPELET !!1

All Pokémons Shall Obey Me.

B/W:  1807 - 9100 - 3523
Name: Obey

04/09 -11 17:56 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Slickepinnen skrev:

Gametrailers 2009:
Bästa PS3 spel: MW2
Bästa Xbox360. MW2
Bästa PC: MW2
Bästa Wii: tror det var MW2
GOTY: Mw2

FFS gametrailers

Ja, helt sjukt. Sorgligaste GT GOTY året ever :P

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

04/09 -11 20:18 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Är jag den enda här som använder GOTY som en självutgiven titel? Spelrecensenter är ju i princip alltid dumma i huvudet så det är ingen större andlednig att lita på dem. CoD serien efter fyran har ju över 9 i snittbetyg. Sen så kan ju vilket spel som helst säga att de är GOTY, det är därför det finns typ 5 st spel från 2009 som har en "Game Of The Year Edition".


Nintendoguy skrev:

Zelda sägs också vara den bästa spelserien någonsin. Spelen har fått så pass bra betyg så jag är helt säkert SS slår DE: HR

Subjektivt. De enda Zeldaspelen jag personligen tycker är super är LA, MM, OOT och ALttP. Men om det stämmer att SS skulle vara öppen värld (hörde det för ett tag sen, minns inte om det stämmer) så skulle jag ge nintendo alla mina pengar. Öppen värld att utforska alltså typ som Morrowind eller S.T.A.L.K.E.R.

04/09 -11 23:41 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

LittleBigPlanet 2 är i alla fall GOTY för mig hittils, om det är det tråden handlar om. ;)

Want some chocolate?

05/09 -11 05:21 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
Är jag den enda här som använder GOTY som en självutgiven titel? Spelrecensenter är ju i princip alltid dumma i huvudet så det är ingen större andlednig att lita på dem.

Håller helt med mannen. Jag använder mestadels GOTY som 'min' GOTY och inte när jag pratar om sidor osv. För, som du säger, är deras åsikter oftast helt konstiga.

Men måste ju medge att det känns kul om ett spel jag verkligen väntat på och haft stora förväntningar på får priser av många sidor.

Daxter_SSJ4 skrev:
. Öppen värld att utforska alltså typ som Morrowind eller S.T.A.L.K.E.R.

Nej men ush. Dem ska hålla sig borta från Zelda. Jag har inget emot en lika stor värld som TP fast med saker att faktiskt GÖRA i den världen. Men vill absolut inte ha något som liknar Morrowind osv. Dem är så otorligt tråkiga ju D:

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

05/09 -11 19:12 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nintendoguy

19Robb92 skrev:


Slickepinnen skrev:

Gametrailers 2009:
Bästa PS3 spel: MW2
Bästa Xbox360. MW2
Bästa PC: MW2
Bästa Wii: tror det var MW2
GOTY: Mw2

FFS gametrailers

Ja, helt sjukt. Sorgligaste GT GOTY året ever :P

MW2 kom aldrig till Wii.

Aja, min GOTY kommer nog bli Skyward Sword.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar