Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Validering av fusk och tester tar för lång tid

28/11 -10 00:30 Frisko

Frisko

15348 XP 455 inlägg


Så det räckte med lite klagande får att maskineriet skulle gå igång? (:


Det är lite så kritik fungerar, ja. Men som jag sa så har man mer tid vissa dagar. Nu kommer jag förmodligen ha mer tid tills efter jul igen, sen kanske det kommer en svacka igen (just för min del), det vet man inte.

De eller dem?

28/11 -10 08:43 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Apower skrev:
Ezlo skrev:
Apower skrev:

Btw, Apower, vad var det jag sa? Chatten har absolut inget med Fuska.nu att göra. ;D

Låter orimligt.


Så, nu kan alla bli glada igen :)

Så det räckte med lite klagande får att maskineriet skulle gå igång? (:
Bra jobbat i alla fall.


Vadå orimligt? Det är så, Chatten och Fuska.nu har inget gemensamt, GoldenMew sa ju t.o.m det några inlägg upp, så sluta nu att förneka just det.
Erkänn bara att du har fel helt enkelt.

Jag har inte sagt att det inte stämmer bara det att det är konstigt. Förvräng inte fakta.

Förvräng inte fakta? Du verkar göra allt för att det ska bli krångel och svårt för oss andra, förstår inte ens varför du måste säga "låter orimligt" där GoldenMew (den ansvariga för chatten) t.o.m sagt att Fuska.nu och Chatten inte har något gemensamt.

Har du något mer så får du fortsätta ta det här eller via PM, jag tänker inte svara på dina vridna inlägg numera.

28/11 -10 08:46 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg


Förvräng inte fakta? Du verkar göra allt för att det ska bli krångel och svårt för oss andra, förstår inte ens varför du måste säga "låter orimligt" där GoldenMew (den ansvariga för chatten) t.o.m sagt att Fuska.nu och Chatten inte har något gemensamt.

Låter orimligt = låter konstigt.
Det betyder inte att jag säger "nej det gör den visst det".
Gick in på tyda.se och fick upp "absurd" som första ord när jag skrev in orimligt vilket inte på något sätt dementerar, bara kommenterar.

7 år på fuska.nu

28/11 -10 10:49 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Jag håller med Apower helt och hållet och jag vänder mig emot GM. Chatten handlar om fuska.nu och finns tillgänglig på fuska.nu och om det hade varit så att det inte var sammankopplat skulle inte samma "regler" gälla även fast det inte är några regler iaf så kan jag och några andra säga och göra vad vi vill.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

28/11 -10 10:59 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

För att klargöra ett par saker.

Chatten har inte samma regler som på Fuska.nu. Chatten drivs inte utav samma personer som Fuska.nu.

Det enda som chatten och Fuska.nu har gemensamt är att de har ett samarbete. Fuska.nu och chatten har startat ett samarbete som bland annat (tydligen) innebär att chatten finns länkat ifrån menyn på Fuska.nu. Detta innebär däremot inte att Fuska.nu har någon makt över chatten (såvitt jag vet så ingår inte det i samarbetet).

Detta samarbetet är (antagligen) något som någon utav parterna, antingen Fuska.nu eller chatten, kan avsluta vid valfri tidpunkt. Detta innebär däremot inte att moderatorerna på Fuska.nu har någon makt i chatten.

28/11 -10 11:13 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Att chatten inte har med fuska.nu att göra talas inte om på chattsidan utan det låter mer som motsatsen på själva chattsidan:


Välkommen till Fuska.nu Chatt!
Denna chatt drivs av Fuska.nu-moderatorer med flera. Du kan välja att koppla upp direkt eller ändra ditt namn. Chatten finns på IRC-nätverket Quakenet, i kanalen #fuska.nu.



Jag ser att det står med flera men fuska.nu tar inte på något sätt avstånd från att chatten tillhör sajten.

7 år på fuska.nu

28/11 -10 11:15 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Apower: Texterna där är sedan Fuska.nu hade en egen chatt (som faktiskt var Fuska.nus egna chatt). Dessa har inte uppdateras och stämmer därmed inte. Det är nog en av de förändringarna som vi kommer se till V5.

28/11 -10 11:17 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

The_new_cake skrev:
Apower: Texterna där är sedan Fuska.nu hade en egen chatt (som faktiskt var Fuska.nus egna chatt). Dessa har inte uppdateras och stämmer därmed inte. Det är nog en av de förändringarna som vi kommer se till V5.

Japp, men vi medlemmar har därför inte meddelats om att chatten inte har med fuska.nu att göra och att vi går in där på egen risk. För det känns faktiskt så.

7 år på fuska.nu

28/11 -10 12:13 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Den där texten skrevs av mig. Jag har redan ursäktat mig för otydligheterna. Jag tänkte lite fel när jag skrev texten. Men tycker ändå inte det är värt att be admin ersätta den.

EDIT: Till mitt försvar kan jag säga att jag printade sidan för de andra som hängde där, och frågade någon om jag behövde ändra något. Efter flera timmar utan svar så skickade jag koden till Admin.

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

07/12 -10 19:50 Game_ninja

Game_ninja

3017 XP 215 inlägg

håller med. Jag har väntat på mitt fusk ska bli godkänt i 2 veckor nu

"We dont say irl, we say afk, cuz we believe that
the internet is real"

07/12 -10 19:59 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Game_ninja: Det äldsta fusket är, enligt information, åtta dagar gammalt. Hur du då klarar ha väntat i två veckor är en fråga som kan göra vem som helst förvirrad.

07/12 -10 19:59 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

8 dagar är mer korrekt, Game_ninja.

EDIT: 7 dagar för ditt fusk, det äldsta är dock 8.

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

08/12 -10 18:18 Majora

Majora

13931 XP 517 inlägg

Rubriken ändrad.

M a j o r a |
Ich Bin Mir Absolut Klar
Ich Trag Den Namen Monster

11/12 -10 15:47 Game_ninja

Game_ninja

3017 XP 215 inlägg

FIQ skrev:
8 dagar är mer korrekt, Game_ninja.

EDIT: 7 dagar för ditt fusk, det äldsta är dock 8.


Whateva.

OnT: Kan man inte tillsätta några tillfälliga hjälpmoderatorer som endast kan godkänna fusk och tester tills vidare eller tror ni att dom kommer förstöra allt?

"We dont say irl, we say afk, cuz we believe that
the internet is real"

11/12 -10 16:18 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Game_ninja: Om man tillsätter 'tillfälliga' hjälpmoderatorer så finns det en risk att dessa inte gör lika bra arbete och inte är så noggranna, just med tanke på att de vet att de är tillfälliga.

Det bästa vore att göra samtliga hjälpmoderatorer som är villiga att bli moderatorer till just moderatorer. För att sedan avsätta de som inte vill bli moderatorer. Detta leder till att statusen hjälpmoderatorer försvinner helt och nuvarande moderatorer lär också börja hjälpa till att godkänna fusk och speltester.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar