Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Elitserien 2010-2011

14/03 -11 07:24 Kevinek

Kevinek

1584 XP 980 inlägg

SM-slutspelet 2011
HV71 0
AIK 3

Färjestad 2
Brynäs 1

Skellefteå 1
Linköping 2

Luleå 3
Djurgården 0


Ut med HV!!!!
Linköping vinner på hemma plan idag :)

Your life is a hell!
My life is a hell!
All lifes is a hell!

PS. I´m back!

14/03 -11 19:14 ShinyLucario

ShinyLucario

4670 XP 687 inlägg

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlekVSKlicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Brynäs - Färjestad 1 - 2 i matcher.

Om Färjestad vinner har dem störst chans att kvalificera sig till semifinal, men vinner Brynäs kan det gå nästan hur som hälst.

Jag värmer mat och då gör Per Åslund mål 0 - 1.

EDIT: 1 - 1 i början av tredje.

EDIT: Rickard Wallin gör mål med knappt 1:30 kvar assister av Christian Berglund och Per Åslund, samma poäng görare som första målet. Brynes tar ut målvakten. 1 - 2.

3DS Friend Code: 5198 - 2459 - 7859
Wii nummer: 5138 - 6559 - 2130 - 5087
Om ni addat mig - berätta via PM.

14/03 -11 20:05 Kevinek

Kevinek

1584 XP 980 inlägg

Maten klar?

Zackrisson var nära på att göra mål.

Your life is a hell!
My life is a hell!
All lifes is a hell!

PS. I´m back!

16/03 -11 16:51 ShinyLucario

ShinyLucario

4670 XP 687 inlägg

Jag har semifinal idag mot Nyköping så jag kommer inte skriva ngt ikväll.

3DS Friend Code: 5198 - 2459 - 7859
Wii nummer: 5138 - 6559 - 2130 - 5087
Om ni addat mig - berätta via PM.

22/03 -11 18:53 ShinyLucario

ShinyLucario

4670 XP 687 inlägg

Fyra lag har kvalificerat sig till semifinal och lagen är:

Färjestad - Aik (canal+ sport1)
Skellefteå - Luleå (tv4 sport)

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlekVSKlicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

EDIT: 0 - 1.

EDIT: Oh captain my captain Rickard Wallin styr Nygrens skott och Fasth helt borta 1 - 1.

EDIT: Magnus Nygren hittar nät-maskorna bakom Fasth, vunnen takning av "Magic". Wallin och Mikael Johansson har 9 poäng vardera nu.

Färjestad vinner första matchen med 2 - 1. 1 - 0 i matcher.

Skellefteå - Luleå står det 3 - 3 med 4 min kvar av 3 perioden. Luleå har ett litet övertag.

3DS Friend Code: 5198 - 2459 - 7859
Wii nummer: 5138 - 6559 - 2130 - 5087
Om ni addat mig - berätta via PM.

24/03 -11 19:19 ShinyLucario

ShinyLucario

4670 XP 687 inlägg

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlekVSKlicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Semifinal 2

FBK och Luleå vann första matcherna.

EDIT: Emil Kåberg kvitterar direkt efter AIK-målet. 1 - 1 efter 5min.

EDIT: 2 - 1 i PP, turligt mål.

EDIT: EDIT: Kåberg fick fram pucken som Prestberg snappar upp pucken, passar Sjögren Prestberg får tillbaka pucken och nätar. AIK försvaret var helt borta tre man på Emil Kåberg. 2 - 2.

EDIT: Domarna videogranskar ett AIK skott som tar i ribban och Färjestad gör mål också i kontringen efter så Färjestad vänder matchen. 2 - 3.

EDIT: Mattias Sjögren täcker skott och passar Anders Bastiansen som enkelt lägger in en backhand i tom kasse med 4 sekunder kvar av matchen. Ytterligare en dag på jobbet.

2 - 0 i matcher och ett bra läge att vinna semifinalen. 3:dje matchen är i Karlstad och en match som jag ska va på. Det är helt slutsålt i LLA, vilket drag det kommer att vara.

Highlights

Luleå agjorde i sudden, 2 - 0 i matcher även där.

Färjestad - Luleå i final?

3DS Friend Code: 5198 - 2459 - 7859
Wii nummer: 5138 - 6559 - 2130 - 5087
Om ni addat mig - berätta via PM.

26/03 -11 18:34 DeadRising2

DeadRising2

407 XP 121 inlägg

LHC ute. HV ute. Bullshit.

Xbox 360: XtReMeZiKBoY997
PS3: zPreDaToRz997_K
BROS BEFORE HOES

27/03 -11 16:45 ShinyLucario

ShinyLucario

4670 XP 687 inlägg

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlekVSKlicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Dick Axelsson (silverhjälm) kvitterar efter att ha tappat balansen och på mage får pucken till Patrik Lundh som för pucken vidare till Kristoffer Berglund som skjuter och där styr Axelsson.

Sraffslag till FBK, Åslund... MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLLLLL!!!!!!!! 1 - 2!

EDIT: Färjastad klara för final efter 1 - 2 idag och 4 - 0 i matcher. Vilka blir de andra final-laget Luleå eller Skellefteå där det står 2 - 2 i matcher?

3DS Friend Code: 5198 - 2459 - 7859
Wii nummer: 5138 - 6559 - 2130 - 5087
Om ni addat mig - berätta via PM.

31/03 -11 20:00 DeadRising2

DeadRising2

407 XP 121 inlägg

ShinyLucario skrev:
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlekVSKlicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Dick Axelsson (silverhjälm) kvitterar efter att ha tappat balansen och på mage får pucken till Patrik Lundh som för pucken vidare till Kristoffer Berglund som skjuter och där styr Axelsson.

Sraffslag till FBK, Åslund... MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLLLLL!!!!!!!! 1 - 2!

EDIT: Färjastad klara för final efter 1 - 2 idag och 4 - 0 i matcher. Vilka blir de andra final-laget Luleå eller Skellefteå där det står 2 - 2 i matcher?

Skellefteå. De kommer krossa Färjestad.

Xbox 360: XtReMeZiKBoY997
PS3: zPreDaToRz997_K
BROS BEFORE HOES

31/03 -11 21:06 ShinyLucario

ShinyLucario

4670 XP 687 inlägg

DeadRising2 skrev:
ShinyLucario skrev:
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlekVSKlicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Dick Axelsson (silverhjälm) kvitterar efter att ha tappat balansen och på mage får pucken till Patrik Lundh som för pucken vidare till Kristoffer Berglund som skjuter och där styr Axelsson.

Sraffslag till FBK, Åslund... MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLLLLL!!!!!!!! 1 - 2!

EDIT: Färjastad klara för final efter 1 - 2 idag och 4 - 0 i matcher. Vilka blir de andra final-laget Luleå eller Skellefteå där det står 2 - 2 i matcher?

Skellefteå. De kommer krossa Färjestad.

Färjestad har den bredaste truppen i slutspelet:

Målvakter
35. Alexander Salák
41. Christopher Nihlstorp

Backar:
8. Sanny Lindström
16. Kristoffer Berglund
24. Jonas Fögren
25. Jonas Brodin
44. Jonas Junland
53. Markus Karlsson
55. Martin Sevc
73. Anton Grundel

Fårvard/Center:
10. Pelle Prestberg
11. Mattias Sjögren
12. Marius Holtet
18. Robin Sterner
20. Anders Bastiansen
22. Per Åslund
27. Emil Kåberg
30. Marcus Paulsson
31. Dick Axelsson
51. Rickard Wallin
71. Christian Berglund
79. Patrik Lundh
84. Dragan Umicevic (sparkad, Frölunda)
85. Mikael Johansson

Övriga:
7. Oscar Klefbom (B)
40. Andro Michel (M)
28. Erik Thorell

Vad har Skellefteå:
Rundblad
Lindstöm
Lehtonen
Wargh
Forsell
Eriksson

D.v.s. att Luleå kan vinna mot Skellefteå (4-3 matcher). Och Färjastad kommer ta LeMatt pokalen och höja den i skyn.

3DS Friend Code: 5198 - 2459 - 7859
Wii nummer: 5138 - 6559 - 2130 - 5087
Om ni addat mig - berätta via PM.

01/04 -11 23:30 ShinyLucario

ShinyLucario

4670 XP 687 inlägg

Färjestad och Skellefteå i final. De lag som har störst möjligheter att ta guld är FBK från neutral syn.

1. Färjestad har "bosatt sig i final", 8 gånger sen 2000-talet började har Färjestad varit i final. 2 i semi och en i kvarten (sämst på 13 år) det är vad FBK har åkt ut på. Nu kan FBK ta revange från fjol årets kvarst final mot Skellefteå.

2. Detta är första gången på 33 år(!) Skellefteå är i final så "final-nerverna" tar nog över.

3. Detta är Färjestads 19:de final sen Elitserien började och andra för Skellefteå.

Finalerna är följande:
F1  Tisdag 5 april      19:00    Färjestad - Skellefteå    Löfbergs Lila Arena
F2  Torsdag 7 april    19:00    Skellefteå - Färjestad    Skellefteå Kraft Arena
F3  Lördag  9 april    15:00    Färjestad - Skellefteå    Löfbergs Lila Arena
F4  Tisdag 12 april    19:00    Skellefteå - Färjestad    Skellefteå Kraft Arena
F5  Torsdag 14 april  19:00    Färjestad - Skellefteå    Löfbergs Lila Arena
F6  Söndag 17 april  16:00    Skellefteå - Färjestad    Skellefteå Kraft Arena
F7  Tisdag 19 april    19:00    Färjestad - Skellefteå    Löfbergs Lila Arena

3DS Friend Code: 5198 - 2459 - 7859
Wii nummer: 5138 - 6559 - 2130 - 5087
Om ni addat mig - berätta via PM.

05/04 -11 19:04 ShinyLucario

ShinyLucario

4670 XP 687 inlägg

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlekVSKlicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

5-4 (3 - 0, 0 - 1, 2 - 3)

Första finalen börjar 19:13 på 4:an.

För er som inte har tillgång till tv av olika skäl så kommer jag skriva vad som händer ändå.

Nedsläpp

Pigg start av SAIK med hög forechecking och bra fart. Men efter slarv i egen zon av Skellefteå får Färjestads veteran Prestberg öppet läge framför Hadelöv och Prestberg kan lätt lägga in 1-0.

EDIT: Junland får puck på näsan så han blöder, snart tillbaka till spel säkert.

EDIT: Junland tillbaks i spel.

EDIT: Det hårda trycket ger utdelning när Sevc skjuter från blå och Hadelöv försöker plocka pucken med "fel" hand och det målet får Hadelöv ta på sig. Assister av Mikael Johansson och Patrik Lundh.

EDIT: Färjestad spelar väldigt bra och nu kommer 3-0. Åslund får stå ensam framför Hadelöv och enkelt förvalta Berglunds fina crosspassning. SAIK:s försvarsspel samtidigt långt ifrån det vi såg i semifinalserien mot Luleå. Assister av Christian Berglund och Mattias Sjögren.

EDIT: 18-5 i skott och 3-0. Skellefteå behöver minst sagt en paus för att både vila upp sig och prata igenom hur de ska kunna komma tillbaka. För FBK har totaldominerat den första perioden!

EDIT: "Fart och mycket energi. Man är väldigt laddad och det känns väldigt bra så här långt. Jättebra period och de ska vara väldigt bra om de ska vända på det här. Men all respekt för Skellefteå och det är mycket kvar", säger FBK:s Sanny Lindström till TV4.

EDIT: SAIK kommer tre mot en men slarvar i passsningsspelet. Anfallet efter skjuter Erixon en fladderpuck som är plockpotatis för Salak. Men avslutet ger samtidigt alla Luleåfans tunga minnesbilder, då situationen påminner om Erixons matchvinnande mål i den sjätte semin mot Luleå.

Men SAIK får utdelning anfallet efter när Lindgren vackert placerar pucken förbi Salak. Bra och öppnande passning av Forssell. FBK sjunker alldeles för djupt i egen zon och det ger Lindgren öppen gata. Helt annat Skellefteå nu.

EDIT: Holtet tar ett avslut i boxplay och står för ett starkt nummer när han lurar SAIK-försvaret, men Hadelöv bra med.

EDIT: Irriterat på isen och domarteamet skickar ut fyra man.

EDIT: "Inte mycket att snacka om. Solklart att det inte var något mål" säger FBK:s Sjögren om sitt bortdömda mål till TV4. "Det ser hoppfullt inför den tredje perioden. Det var mycket bättre i den andra perioden, men vi måste höja oss ännu ett snäpp" säger SAIK:s målskytt Fredrik Lindgren.

EDIT: SAIK ligger på och FBK verkar nästan spela lite på resultatet. Erixon tacklar Bastiansen och FBK-lägret är lite irriterade och vill ha en utvisning. Bastiansen får omvårdnad i båset, men det verkar inte vara någon större fara med Bastiansen.

EDIT:"Färjestad, Färjestad, Färjestad, Färjestad, heja heja Färjestad" ekar hårt och länge i Löfbergs Lila Arena.

EDIT:Skellefteå jobbar bra och FBK får inte till något ordnat spel, men karlstadlaget fortsätter ända att skapa anfall. Mer och mer kamp och mindre skönspel. Får vi se en reducering eller får vi se ett kontringsmål från Färjestad....

Bättre fart på hemmalaget nu och Paulsson får ett skapligt läge, men Hadelöv avvärjer.

Rundblad tacklas av Axelsson och det ger direkt upphov till gurgel. Axelssons axel träffar Rundblads haka och Rundblad får ledas av isen och det återstår att se om SAIK-backen kan komma tillbaka i spel. Men tacklingen är regelrätt och Axelsson får således ingen utvisning.

EDIT:Rundblad är ute och känner efter under spelavbrottet och han kanske kommer tillbaka i spel.

Bra passningsspel av FBK i PP och silverhjälmen Axelsson är nära att näta.

EDIT: Wallin får ett öppet läge när FBK kommer två mot en och Wallin får en bra passning av Åslund och lyfter pucken i Hadelöv plockhandssida. 4-1 och rejäl uppförsbacke för Skellefteå. Matchen verkar vara punkterad.

EDIT: SAIK utnyttjar sitt PP när Forssell tar tillvara på Söderströms fina lyftning och enkelt rakar in pucken förbi Salak. Kontakt för SAIK!

EDIT:Hadelöv lämnar kassen och då sätter Lundh pucken i tom kasse. Ridå Skellefteå. Frögren passar osjälviskt pucken till Lundh som sätter trissan i tom mål-bur.

EDIT:Oscar Lindberg reducerar för SAIK när han tar hand om en sargstuds och sedan lägger pucken snyggt mellan benen på Salak.

EDIT:Forssell får ett öppet läge i slottet och lägger in en backhand och plötsligt står det 5-4. Passivt försvar av FBK.

Timeout, Skellefteå.

Men FBK håller undan och vinner med 5-4. Finalmatch två spelas på torsdag i Skellefteå.

EDIT: "Vi spelade bra, framför allt i den första perioden, men jag vete fan vad som hände på slutet. Vi måste kunna stänga matchen bättre. Men skönt att vi vann till slut" säger FBK:s Wallin till TV4.

3DS Friend Code: 5198 - 2459 - 7859
Wii nummer: 5138 - 6559 - 2130 - 5087
Om ni addat mig - berätta via PM.

07/04 -11 18:32 ShinyLucario

ShinyLucario

4670 XP 687 inlägg

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlekVSKlicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

3 - 2 (1 - 1, 0 - 1, 1 - 0, 0 - 0, 1 - 0)

Period 1:
Skott: 16 - 10
Tekningar: 12 - 10
Utv. min: 4 - 10

Period 2:
Skott: 3 - 11 (19 - 21)
Tekningar: 7 - 7 (19 - 17)
Utv. min: 6 - 4 (10 - 14)

Period 3:
Skott: 8 - 8 (27 - 29)
Tekningar: 5 - 7 (24 - 24)
Utv. min: 2 - 4 (12 - 18)

Period 4:
Skott: 11 - 12 (38 - 41)
Tekningar: 11 - 10 (35 - 34)
Utv. min: 0 - 2 (12 - 20)

Period 5:
Skott: 5 - 11 (43 - 52)
Tekningar 5 - 7 (40 - 41)
Utv. min : 0 - 0 (12 - 20)

Ni som vill kan väll läsa Nedsläpp.

SM-final 2 i Skellefteå! Gästerna leder inför nedsläpp med 1-0 i matcher, nu återstår det att se om ledningen utökas eller om matchserien kommer att kvitteras.

Hemmalaget saknar Ville Koistinen och ställer upp med exakt samma lag som senast. Gästerna är helt skadefria och gör endast marginella förändringar i det segrande laget från i tisdags.

"Vi måste in och skapa lite puls och momentum i matchen direkt, det gäller att alla tar tag i det" säger Skellefteås lagkapten Fredrik Warg till TV4 inför matchen.

"Visst ska man vara elak till en viss gräns, men det ska skötas snyggt och enligt regelboken. Jag hoppas att kunna vara lite buse där ute i kväll" säger Färjestads forward Christian Berglund till samma kanal.

Enligt rapporter från Skellefteå kommer Färjestad att välja Cristopher Nihlstorp som målvakt i kväll - om det stämmer återstår att se...

Skellefteås intro visas på mediakuben, spänningen stiger och strax äntrar hemmalaget isen...

"Det håller på att hända igen" är den slogan som både introt och hemmastå ställer sig bakom - och syftar på guldet för 33 år sedan. Om de får rätt? Inom mindre än två veckor vet vi.

EDIT: Nationalsången avklarad, alldeles strax dags för lineup!

"Vi har ett riktigt starkt målvaktspar och Torpet har spelat strålande, framför allt på bortaplan. Vi har två heta målvakter" säger FBK-tränaren Tommy Samuelsson i TV4 om målvaktsvalet.

"Nu går vi ut och spelar bra hockey" var det sista som Skellefteå sa till varandra i omklädningsrummet, enligt tränaren Anders Forsberg i samma kanal.

Många tacklingar redan i första bytet, ribban satt direkt.

Skellefteå har lurats en del i laguppställningarna, verkar det som. Anfallsformationerna är omkastade med Lundberg, Lehtonen och J Lindström inne nu.

EDIT: Plexiglasen fortsätter att svaja här och där, fysiskt spel. Färjestad offensivt bra och mål genom styrning framför kassen av Anders Bastiansen.

Holtet gör bort sina motståndare, skickar in pucken framför kassen där Bastiansen får klubban på pucken. Lindgren missade markeringen en aning där. Nu utvisning och powerplay för Skellefteå.

EDIT: Forssell och Söderström oroar direkt. Avblåst och upprört hos Sanny Lindström efter att Emil Kåberg fått en klubba i ansiktet från Forssell i en skottrörelse.

EDIT: I samma sekvens som Färjestad får in sin fjärde spelare avlossar Tim Erixon ett slagskott från blålinjen och pucken smiter in i Nihlstorps klubbhandskryss.

EDIT: Bra agerande av Lundh, Hadelöv räddar aningen osäkert efter att ha fått stå helt ostörd ett antal minuter.

Holtet fortsatt pigg offensivt och skapar tryck nästan på egen hand.

EDIT: Underhållande match så här långt med både mål, chanser och fysiskt spel.

EDIT: Sevc skjuter slagskott och Kåberg får pucken i ansiktet efter en styrning på vägen fram mot mål. Pucken träffar rätt på näsan och Kåberg åker direkt ut för omplåstring i omklädningsrummet.

EDIT: 5-9 i tacklingar efter period 1.

"En jättebra period, bra hockey och bra fart" säger Fredrik Warg i TV4 efter första perioden och får kommentera Dick Axelssons provokationer. "Han är jäkligt avundsjuk på min mustasch, hans är ganska fjunig.

"Brandlarm har utlösts och arenan utryms!TV4 rapporterar om att en hockeyhandske på tork blivit för varm och börjat ryka, så att en spelargång har rökfyllts. Oops...

Allt verkar vara under kontroll från Räddningstjänstens sida och publiken återvänder in. Av det man kan bedöma härifrån ser det ut som att allting har skötts mycket bra med utsläpp av publik och liknande i arenan.

Emil Kåbergs handske är boven i dramat! Han lämnade ju i förtid på grund av näsblod, handsken tvättades och orsakade sedan rök. Tack TV4 för rapporten!

Kåberg var tydligen mer illa däran än man kunde tro först, han är tyvärr förd till sjukhus.

EDIT: Diagonalpassning från Lundh till Mikael Johansson, som avancerar in över offensiv blå och skjuter ett dragskott förbi Hadelöv i kassen.Skottet sitter lågt och välplacerat på plockhandssidan, precis ovanför benskyddet (gôbbhörnet).

EDIT: Timeout, Skellefteå.

EDIT: Riktigt bra chans för Lundberg, men han får inte slag på pucken från nära håll samtidigt som Nihlstorp gör en sprattlande räddningsaktion.

EDIT: Axelsson tacklar Majesky och de båda gruffar därefter till sig var sin tvåminutare. Flera spelare i de båda lagen ansluter till munhuggningen och gruffandet.

Lundberg och Sterner ser ut att trivas riktigt bra med varandra, J Lindström och S Lindström likaså.

EDIT: Färjestad dominerade period 2 och vinner den relativt rättvist med 1-0. 13-17 i tacklingar totalt.

EDIT: "Allting är för dåligt, vi gör allting långsamt och har för dålig skärpa" säger Johan Forsberg i TV4 efter period 2.

"Det kunde vara lite hetare. Det hände lite här i slutet här nu, men hoppas det kan bli hetare" säger Färjestads Mikael Johansson i samma kanal.

EDIT: Otroligt nära mål för Färjestad flera gånger om, änglavakt för Hadelöv.

EDIT: Söderberg med en läcker uppåkning serverar Burström helt öppet läge, iskall dragning och kvitterat.

Burströms första mål i A-laget, och vilket mål sedan! FBK-supporters får ursäkta, men det här är en ruskigt snygg avslutning det handlar om.

EDIT: Ungefär fyra minuter kvar av ordinarie tid. Förlängning på gång, eller får vi en hjälte redan nu?

EDIT: Övertid.

EDIT: "Jag hann inte tänka så mycket, jag gjorde bara något" säger senaste målskytten Burström i TV4 och får tippa avgörandet. "Det är som vanligt en slumppuck säkert, men det är vi som ska göra det.

Emil Kåberg har kommit tillbaka till arenan, berättas det i samma kanal - tack för det beskedet och välkommen åter!

"Några frakturer i käken, våra läkare får kolla närmare på bilder i morgon" säger Kåberg. "Det är tufft och tight, det kan vara någon skicklig individuell prestation som avgör, men det kan lika gärna vara något misstag."

EDIT: Vi närmar oss starten av period 4 och spelarna är på väg in på isen igen. Ett mål till kommer vi att få se, frågan är när och från vilket lag...

EDIT: Timeout, Färjestad.

EDIT: Bastiansen stark offensivt, Färjestad trycker på.

EDIT: Svårt att få något riktigt grepp om den här perioden, smånervöst och spännande...

EDIT: Axelsson oroar igen, Lindgren avvärjer läget. Offside Skellefteå i sekvensen efteråt.

Spel längs sargen i Färjestads zon, blockering och tekning.

EDIT: Minuten kvar av perioden. Ska vi få slutspelets första period 5?

EDIT: Spelarna är på väg in igen, gissningsvis fullmatade med bananer, druvsocker och annat som kan tänkas ge energi till trötta ben och huvuden. Period 5, here we go.

EDIT: 40-48 i skott just nu, inte ofta man ser det.

EDIT: Färjestad ligger på igen, har tagit över allt mer.

EDIT: Spel sex mot fem under avvaktande utvisning och det är Anders Söderberg och Oscar Lindberg som står för förarbetet - framför kassen finns Jimmie Ericsson och kan lyfta in returen till 3-2 - och det är 1-1 i matcher. Verkligen en blixt från klar himmel.

3DS Friend Code: 5198 - 2459 - 7859
Wii nummer: 5138 - 6559 - 2130 - 5087
Om ni addat mig - berätta via PM.

12/04 -11 15:20 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Alltså jag hejar inte på skellefteå elr färjestad, men jag hoppas förstås att Färjestad vinner. Liksom Skellefteå AIK har 3 bokstäver som inte ska vara med.

Vilka tycker(förutom jag) att Viktor Fasth har varit grym den här säsongen?

12/04 -11 17:50 ShinyLucario

ShinyLucario

4670 XP 687 inlägg

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlekVSKlicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
Mitt internet är lite trögt så jag ger er en bra länk till matchen.

3DS Friend Code: 5198 - 2459 - 7859
Wii nummer: 5138 - 6559 - 2130 - 5087
Om ni addat mig - berätta via PM.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar