Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Var går gränsen för invandrare?

Svara
16/08 -10 13:19 Mr_Y

Mr_Y

1344 XP 283 inlägg

Vilket land är gränsen för att man ska ses som en invandrare som ställer till problem? Själv har jag franskt ursprung och ska jag vara ärlig så ställer jag till med rätt mkt xD



För övrigt bör du joina Mother klubben.

16/08 -10 14:34 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Mr_Y skrev:
Vilket land är gränsen för att man ska ses som en invandrare som ställer till problem? Själv har jag franskt ursprung och ska jag vara ärlig så ställer jag till med rätt mkt xD

Snor du cyklar?

7 år på fuska.nu

16/08 -10 17:48 Mr_Y

Mr_Y

1344 XP 283 inlägg

wtf?

För övrigt bör du joina Mother klubben.

16/08 -10 18:47 Spiner_

Spiner_

3832 XP 820 inlägg

Bor man under Tyskland ställer man till problem. Precis alla under Tyskland gör det, där är gränsen.



...

Är på bra humör, men ändå inte. Lite bakis från
igår, det blev en hel del, 5 cider, 1 annan
alkohol dryck + någon god men konstig likör.

16/08 -10 19:33 seamonster

seamonster

3832 XP 51 inlägg

Det Apower menar är att om du snor cyklar är du en invandrare som ställer till med problem.

I think everyone I know is NPCs

16/08 -10 21:48 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

seamonster skrev:
Det Apower menar är att om du snor cyklar är du en invandrare som ställer till med problem.

Fel. Han sa att han ställer till med saker. Då frågade jag som exempel om han stal saker (valde att dra till med cyklar) eller om han bara kastar snöbollar på hus.

7 år på fuska.nu

16/08 -10 22:23 Lolix

Lolix

1542 XP 20 inlägg

Jag hatar när alla ''utlänningar'' kommer in i svergie och tror att dom kan göra vad fan dom vill. Det var någon snubbe från Irak som gick i min klass förr, han ställde till otroligt mycket problem. Därför.. tycker jag inte om dom.

EDIT: inser att det låter för rasistisk, ursäktar för det.

Q_Q careface, nub.

16/08 -10 22:53 OdenRaz

OdenRaz

4344 XP 196 inlägg

Lolix skrev:
Jag hatar när alla ''utlänningar'' kommer in i svergie och tror att dom kan göra vad fan dom vill. Det var någon snubbe från Irak som gick i min klass förr, han ställde till otroligt mycket problem. Därför.. tycker jag inte om dom.

med utlänningar så menar du danskar, norrmän och finnar med? för dom är ju ett stort hot mot Sverige. ELLER?

Må de krisnas blod pryda min grav
Må demoner ta de Falska
Sänd dem till HEL

16/08 -10 23:43 kentan

kentan

1706 XP 85 inlägg

Knewt skrev:
Spiner_ skrev:
Bor man under Tyskland ställer man till problem. Precis alla under Tyskland gör det, där är gränsen.

Helt rätt! Kunde inte sagt det bättre själv.

Lolix skrev:
Jag hatar när alla ''utlänningar'' kommer in i svergie och tror att dom kan göra vad fan dom vill. Det var någon snubbe från Irak som gick i min klass förr, han ställde till otroligt mycket problem. Därför.. tycker jag inte om dom.

Det var en snubbe med "lol" i sitt namn en gång som kom hit till forumet och trollade, han verkade tro att han kunde bete sig hur han ville och var stöddig mot alla. Därför... tycker jag inte om folk med "lol" i sina användarnamn. Alla som har "lol" i sina användarnamn är otrevliga, stöddiga troll.

Eller?

lol exakt sådana förutfattade meningar var det som såg till att förintelsen inträffade.Alla som inte tycker,ser ut,inte har samma tro som mig,inte tycker om likadana grejer som jag och inte heter som jag är dumma i huvudet och förtjänar inte att leva eller bo i samma land som jag verkar vettigt eller hur? :-?

För övrig så håller jag helt med dig.

A penis has a sad live. His hair is a mess ,his
family is nuts, his neighbour an asshole,his best
friend is an pussy and his owner beats him

16/08 -10 23:52 Lolix

Lolix

1542 XP 20 inlägg

Okej, kan ha överdrivit. Jag har absolut ingeting emot Invandrare. Det finns helsjysta killar/tjejer. Finns bara vissa som bara är elaka ;<


Knewt: Jag är inget ''troll'', jag sa bara sanningen? Okej, jag må vara otrevlig. Men lixom det är en debatt?

Q_Q careface, nub.

17/08 -10 01:57 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

Asså, finns ju INGEN som svarat på frågan i topic.
Rent lagmässigt är du i Sverige invandrare om du fötts i ett annat land och inte fick svenskt medborgarskap när du föddes.

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

17/08 -10 08:29 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

GoldenMew skrev:
Asså, finns ju INGEN som svarat på frågan i topic.
Rent lagmässigt är du i Sverige invandrare om du fötts i ett annat land och inte fick svenskt medborgarskap när du föddes.

Han sa han ställer till med saker, vilket jag ställde en fråga om. Då håller man sig visst till ämnet, om man ställer en fråga om han inlägg.
Ha inte för bråttom.

7 år på fuska.nu

17/08 -10 18:52 Lolix

Lolix

1542 XP 20 inlägg

Jo, jag förstår vad du menade.

Q_Q careface, nub.

18/08 -10 04:51 Develicus

Develicus

79 XP 10 inlägg

Fattar inte vad du frågar efter.

En person som är född i ett land och sedan flyttar till ett annat blir då invandrare där.

Sen är det inte direkt att de som vandaliserar är invandrare som kommer från ett och samma land.

Grieve all your hearts out
and she'll writhe enthralled
in tragic, ecstatic, agony.

18/08 -10 16:31 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Apower skrev:
Mr_Y skrev:
Vilket land är gränsen för att man ska ses som en invandrare som ställer till problem? Själv har jag franskt ursprung och ska jag vara ärlig så ställer jag till med rätt mkt xD

Snor du cyklar?


Hah, du får mig att tänka på min kompis som sa:
''Skratta aldrig åt mig när jag cyklar, det kan vara din cykel jag cyklar på''
- Vet helt ärligt inte vart han fick det ifrån men det lät så jäkla kul.

Develicus: En av mina föräldrar är invandrare, men jag är född här.. alltså jag räknas inte som invandrare då?

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

18/08 -10 16:38 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Lolix skrev:
Jag hatar när alla ''utlänningar'' kommer in i svergie och tror att dom kan göra vad fan dom vill. Det var någon snubbe från Irak som gick i min klass förr, han ställde till otroligt mycket problem. Därför.. tycker jag inte om dom.

EDIT: inser att det låter för rasistisk, ursäktar för det.


Det är skillnad på att ogilla en invandrare och att ogilla invandrare.

- Skit många har problem med just araber, jag menar inte bara folket här .. jag menar hela världen.
Jag är halvt från Albanien, har mer ljusare hud än irakier och håret är ljusare, inte lika mycket hår överallt och så .. och jag ser att jag behandlas och möts mycket bättre än mina arabiska vänner konstigt nog.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar