Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Invandrare

05/05 -10 20:06 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Vem är höger? Är van att kalla ''höger'' för en lavett eller en knytnäve som sitter i högra armen ^^.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

05/05 -10 20:19 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

UnlimitedDri skrev:
Vem är höger? Är van att kalla ''höger'' för en lavett eller en knytnäve som sitter i högra armen ^^.

Högerpolitik.

7 år på fuska.nu

05/05 -10 20:33 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Jaha -.- ..

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

11/05 -10 22:03 ShadowKid

ShadowKid

5117 XP 304 inlägg

http://www.youtube.com/verify_age?nex...

Är detta okej? Kommer Expressen och Aftonbladet bry sig ett skit om det här? Bara att vänta och se...

+ Du måste vara minst 18 år (Eller ha ett account som är över 18 år.) på Youtube för att se det här.

EDIT: Såg nu att Aftonbladet hade laddat upp det, ska se ifall det står om det är muslimer eller inte nu.
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyhe...
Dom säger inte ens ordet muslim, vilket stör mig rejält. Alla förstår väll att det handlar om det?

Boobs...
The one thing that men will stand up
for everything!

11/05 -10 22:14 ShadowKid

ShadowKid

5117 XP 304 inlägg

Han har blivit mordhotad flera gånger av muslimer. Men här i Sverige har vi yttrandefrihet. Vi ska inte behöva bli mordhotade bara för att vi avbildar Muhammed. Det är fel.

Boobs...
The one thing that men will stand up
for everything!

11/05 -10 22:25 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg


det är faktist Lars fel att han inte forskar om religon lite mer innan han lägger näsan i blöt

Antagligen visste han precis vad det skulle ge för konsekvenser och gjorde allt för uppmärksamheten. Sådana är konstnärer.

Detta gör dock inte deras "sätt" okej. Han bryter mot en religion som han själv inte ens är delaktig i, det är som att jag skulle gå och döda alla muslimer som ingår i mångäktenskap bara för att det strider mot kristendomen.

skulle vilja skjuta han i huvudet nu

Riktigt moget sagt, är det verkligen den intelligensnivå du vill att dina åsikter ska hålla?

Have I ever told you the definition of insanity?

11/05 -10 22:29 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Danne_00 skrev:

det är faktist Lars fel att han inte forskar om religon lite mer innan han lägger näsan i blöt

Antagligen visste han precis vad det skulle ge för konsekvenser och gjorde allt för uppmärksamheten. Sådana är konstnärer.

Detta gör dock inte deras "sätt" okej. Han bryter mot en religion som han själv inte ens är delaktig i, det är som att jag skulle gå och döda alla muslimer som ingår i mångäktenskap bara för att det strider mot kristendomen.

skulle vilja skjuta han i huvudet nu

Riktigt moget sagt, är det verkligen den intelligensnivå du vill att dina åsikter ska hålla?


Haha, Du är inte helt 100, du. Du tog inte med det andra, typiskt Fuskiskar. Du fick en förklaring till varför också. Men du är ju SÄKERT

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

11/05 -10 22:32 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

ShadowKid skrev:
Han har blivit mordhotad flera gånger av muslimer. Men här i Sverige har vi yttrandefrihet. Vi ska inte behöva bli mordhotade bara för att vi avbildar Muhammed. Det är fel.


Gå djupare in i deras religion, dom tror så starkt på vad Koranen säger och fruktar deras gud Allah. Vilket gör att dom går efter vad Koranen säger.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

11/05 -10 22:33 ShadowKid

ShadowKid

5117 XP 304 inlägg

UnlimitedDri skrev:

Invandrare är hatade bland väldigt många svenskar som går efter vad en Sverigedemokraterna kallar invandrare för: Brottsling.

Nej, det gör inte Sverigedemokraterna. Om du inte har läst på om dom så är snarare det motsatta. Det finns ett helt gäng med invandrare som är medlemmar hos Sverigedemokraterna för att dom själva är trötta på hur många muslimer håller på i Sverige. Dom vill också minska på invandringen så att det ska bli lättare för dom som kommer in nu att få hjälp och anpassa sig. Just nu tar det ca 7 år innan en invandrare kommer in i systemet helt.
- Så som jag ser det så försöker andra partier få det att se ut som att vi Svenskar gör fel genom att kritisera invandringspolitiken och invandringen inte har påverkat någonting i det här samhället.

UnlimitedDri skrev:
ShadowKid skrev:
Han har blivit mordhotad flera gånger av muslimer. Men här i Sverige har vi yttrandefrihet. Vi ska inte behöva bli mordhotade bara för att vi avbildar Muhammed. Det är fel.


Gå djupare in i deras religion, dom tror så starkt på vad Koranen säger och fruktar deras gud Allah. Vilket gör att dom går efter vad Koranen säger.

Det är fortfarande ingen bra ursäkt. I Bibeln står det att vi ska stena alla homosexuella till döds men inte gör alla Kristna det?

Boobs...
The one thing that men will stand up
for everything!

11/05 -10 22:35 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

ShadowKid skrev:
UnlimitedDri skrev:

Invandrare är hatade bland väldigt många svenskar som går efter vad en Sverigedemokraterna kallar invandrare för: Brottsling.

Nej, det gör inte Sverigedemokraterna. Om du inte har läst på om dom så är snarare det motsatta. Det finns ett helt gäng med invandrare som är medlemmar hos Sverigedemokraterna för att dom själva är trötta på hur många muslimer håller på i Sverige. Dom vill också minska på invandringen så att det ska bli lättare för dom som kommer in nu att få hjälp och anpassa sig. Just nu tar det ca 7 år innan en invandrare kommer in i systemet helt.
- Så som jag ser det så försöker andra partier få det att se ut som att vi Svenskar gör fel genom att kritisera invandringspolitiken och invandringen inte har påverkat någonting i det här samhället.




Okej, kanske.. men vad gör dessa muslimer då som bryter mot någon regel eller något åt det hållet?

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

11/05 -10 22:36 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

ShadowKid skrev:
UnlimitedDri skrev:

Invandrare är hatade bland väldigt många svenskar som går efter vad en Sverigedemokraterna kallar invandrare för: Brottsling.

Nej, det gör inte Sverigedemokraterna. Om du inte har läst på om dom så är snarare det motsatta. Det finns ett helt gäng med invandrare som är medlemmar hos Sverigedemokraterna för att dom själva är trötta på hur många muslimer håller på i Sverige. Dom vill också minska på invandringen så att det ska bli lättare för dom som kommer in nu att få hjälp och anpassa sig. Just nu tar det ca 7 år innan en invandrare kommer in i systemet helt.
- Så som jag ser det så försöker andra partier få det att se ut som att vi Svenskar gör fel genom att kritisera invandringspolitiken och invandringen inte har påverkat någonting i det här samhället.

UnlimitedDri skrev:
ShadowKid skrev:
Han har blivit mordhotad flera gånger av muslimer. Men här i Sverige har vi yttrandefrihet. Vi ska inte behöva bli mordhotade bara för att vi avbildar Muhammed. Det är fel.


Gå djupare in i deras religion, dom tror så starkt på vad Koranen säger och fruktar deras gud Allah. Vilket gör att dom går efter vad Koranen säger.

Det är fortfarande ingen bra ursäkt. I Bibeln står det att vi ska stena alla homosexuella till döds men inte gör alla Kristna det?


Troo mig Islam och Kristendom är inte samma sak. Det kan jag lova dig min vän, det kan jag looova dig.

Du gav ett mycket bra exempel på det du skrev. Vissa kristna går efter vad dom själva tycker är rätt och fel. Men muslimerna fruktar gud så pass mycket att dom offrar sitt liv för honom, dom krigar för honom. Sådana som offrar sitt liv i krig, i hans namn kallas Mujahideen.
Slutliga svaret är alltså att dom fruktar Allah mer och är mer bundna till sin religon. Bibeln har ändrats så många gånger i sin text. Men det har aldrig Koranen gjort. Det är ingen som har vågat med tanke på (som jag sa innan) att dom fruktar gud så mycket.

Jag hoppas detta hjälpte lite..

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

11/05 -10 22:48 ShadowKid

ShadowKid

5117 XP 304 inlägg

UnlimitedDri skrev:
ShadowKid skrev:
UnlimitedDri skrev:

Invandrare är hatade bland väldigt många svenskar som går efter vad en Sverigedemokraterna kallar invandrare för: Brottsling.

Nej, det gör inte Sverigedemokraterna. Om du inte har läst på om dom så är snarare det motsatta. Det finns ett helt gäng med invandrare som är medlemmar hos Sverigedemokraterna för att dom själva är trötta på hur många muslimer håller på i Sverige. Dom vill också minska på invandringen så att det ska bli lättare för dom som kommer in nu att få hjälp och anpassa sig. Just nu tar det ca 7 år innan en invandrare kommer in i systemet helt.
- Så som jag ser det så försöker andra partier få det att se ut som att vi Svenskar gör fel genom att kritisera invandringspolitiken och invandringen inte har påverkat någonting i det här samhället.

UnlimitedDri skrev:
ShadowKid skrev:
Han har blivit mordhotad flera gånger av muslimer. Men här i Sverige har vi yttrandefrihet. Vi ska inte behöva bli mordhotade bara för att vi avbildar Muhammed. Det är fel.


Gå djupare in i deras religion, dom tror så starkt på vad Koranen säger och fruktar deras gud Allah. Vilket gör att dom går efter vad Koranen säger.

Det är fortfarande ingen bra ursäkt. I Bibeln står det att vi ska stena alla homosexuella till döds men inte gör alla Kristna det?


Troo mig Islam och Kristendom är inte samma sak. Det kan jag lova dig min vän, det kan jag looova dig.

Du gav ett mycket bra exempel på det du skrev. Vissa kristna går efter vad dom själva tycker är rätt och fel. Men muslimerna fruktar gud så pass mycket att dom offrar sitt liv för honom, dom krigar för honom. Sådana som offrar sitt liv i krig, i hans namn kallas Mujahideen.
Slutliga svaret är alltså att dom fruktar Allah mer och är mer bundna till sin religon. Bibeln har ändrats så många gånger i sin text. Men det har aldrig Koranen gjort. Det är ingen som har vågat med tanke på (som jag sa innan) att dom fruktar gud så mycket.

Jag hoppas detta hjälpte lite..

Jag förstår vad du försöker säga, jag läser själv både Koranen och Bibeln. Så som jag har sett det så är Koranen en mycket fredligare bok än Bibeln, men just religionen Islam är mer extremt än Kristendomen.
Men jag tycker inte att vi i Sverige ska behöva leva under hot bara pågrund utav en främmande religion. Om dom nu vill följa dom där reglerna som står i Koranen så får dom väll flytta till ett land där det som står i Koranen är lag. Lättare sagt än gjort antar jag, det finns ju en anledning till att dom flyttade bort därifrån.

Och den andra frågan svarar jag nog på lite senare, måste erkänna att det var en riktig tankeställare.

Boobs...
The one thing that men will stand up
for everything!

11/05 -10 23:33 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

UnlimitedDri skrev:
Danne_00 skrev:

det är faktist Lars fel att han inte forskar om religon lite mer innan han lägger näsan i blöt

Antagligen visste han precis vad det skulle ge för konsekvenser och gjorde allt för uppmärksamheten. Sådana är konstnärer.

Detta gör dock inte deras "sätt" okej. Han bryter mot en religion som han själv inte ens är delaktig i, det är som att jag skulle gå och döda alla muslimer som ingår i mångäktenskap bara för att det strider mot kristendomen.

skulle vilja skjuta han i huvudet nu

Riktigt moget sagt, är det verkligen den intelligensnivå du vill att dina åsikter ska hålla?


Haha, Du är inte helt 100, du. Du tog inte med det andra, typiskt Fuskiskar. Du fick en förklaring till varför också. Men du är ju SÄKERT

Ärligt talat förstod jag inte så mycket av det där, men allt efter den fetstilta texten har du ju redigerat in efteråt, och allt som står innan är ignorant och rent av idiotiskt. Du kan ju inte förvänta dig att man ska se in i framtiden innan man svarar på dina inlägg, eller ville du få mig att tro att jag missat två hela stycken?

Och att döda människor är för övrigt inte okej hur du än vrider och vänder på det. Jag fullkomligt skiter i vad som står i koranen, och vad islam tycker är okej eller inte, så länge det är emot svensk lag.

Have I ever told you the definition of insanity?

12/05 -10 00:03 Majora

Majora

13931 XP 517 inlägg

Inlägg och dyl, borttagna, kan ni inte följa reglerna kommer tråden att låsas!

M a j o r a |
Ich Bin Mir Absolut Klar
Ich Trag Den Namen Monster

12/05 -10 13:39 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Danne_00 skrev:
UnlimitedDri skrev:
Danne_00 skrev:

det är faktist Lars fel att han inte forskar om religon lite mer innan han lägger näsan i blöt

Antagligen visste han precis vad det skulle ge för konsekvenser och gjorde allt för uppmärksamheten. Sådana är konstnärer.

Detta gör dock inte deras "sätt" okej. Han bryter mot en religion som han själv inte ens är delaktig i, det är som att jag skulle gå och döda alla muslimer som ingår i mångäktenskap bara för att det strider mot kristendomen.

skulle vilja skjuta han i huvudet nu

Riktigt moget sagt, är det verkligen den intelligensnivå du vill att dina åsikter ska hålla?


Haha, Du är inte helt 100, du. Du tog inte med det andra, typiskt Fuskiskar. Du fick en förklaring till varför också. Men du är ju SÄKERT

Ärligt talat förstod jag inte så mycket av det där, men allt efter den fetstilta texten har du ju redigerat in efteråt, och allt som står innan är ignorant och rent av idiotiskt. Du kan ju inte förvänta dig att man ska se in i framtiden innan man svarar på dina inlägg, eller ville du få mig att tro att jag missat två hela stycken?

Och att döda människor är för övrigt inte okej hur du än vrider och vänder på det. Jag fullkomligt skiter i vad som står i koranen, och vad islam tycker är okej eller inte, så länge det är emot svensk lag.


Jag har inte sagt att du ska bry dig, och skit i vad du vill mer än toaletten. Det bryr inte jag mig om heller. Ska du inte skriva något vettigt så lämna tråden omgående.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar