Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Fuska.nu - Inaktivt?

Svara
26/02 -11 10:30 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Sätt FL-Net på att marknadsföra sajten hårdare under en period på sina egna sajter. Det är gratis, men ger mycket.

7 år på fuska.nu

26/02 -11 10:31 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Kevinek skrev:
squtile44 skrev:
Alltså..Det är bara 12 medlemmar online, inaktivt är det oavsett om hur många sidvisningar vi har och forumsinlägg. Flera som inte är medlemmar läser väll fusken m.m.

Kan nog hålla med dig till en viss del, det är ju inte jätte många aktiva medlemmar på sidan.




Imorgon åker jag till Gran canaria, hoppas ni kommer sakna mig :D


Hoppas det blir kul :) Och imorgon ska jag till fjällen- för första gången :D. Men våra katter kommer få bo inne i stan med farmor, jag hoppas inget illa händer.

26/02 -11 14:54 fuskiskillen

fuskiskillen

1920 XP 348 inlägg

Håller med er andra, i natt vid 12 tiden så skrev jag i Midnightclub-tråden och sen väntade jag. Knappt någon skrev... Så kollade jag onlinelistan,och så är det bara jag online. På en lördag cirka kl 00 :(

26/02 -11 17:36 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Bör tilläggas att man numera kan fylla i att man vill döljas från onlinelistan ("Osynlig" i "Andra uppgifter" på din profil). Därför visas inte alla. Det är t ex just nu 19, inte 13, online.

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

27/02 -11 14:29 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Folk kommer och folk går, så är det bara.

Själv är jag inte aktiv mer än max fem minuter om dagen, eftersom jag har annat för mig och tycker inte Fuska.nu är Fuska.nu när det inte längre är v4. På något sätt var det "mer" Fuska.nu då än nu, vet inte hur jag ska förklara. :/

12/03 -11 13:45 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

ToonLink skrev:
Folk kommer och folk går, så är det bara.

Själv är jag inte aktiv mer än max fem minuter om dagen, eftersom jag har annat för mig och tycker inte Fuska.nu är Fuska.nu när det inte längre är v4. På något sätt var det "mer" Fuska.nu då än nu, vet inte hur jag ska förklara. :/


Jag kan inte göra mer än att endast hålla med

08/04 -11 20:38 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

ToonLink skrev:
Folk kommer och folk går, så är det bara.

Själv är jag inte aktiv mer än max fem minuter om dagen, eftersom jag har annat för mig och tycker inte Fuska.nu är Fuska.nu när det inte längre är v4. På något sätt var det "mer" Fuska.nu då än nu, vet inte hur jag ska förklara. :/

Jo, jag också, men jag tänker göra ett allvarligt försök att vänja mig vid nya sajten.

Men, det som jag egentligen tänkte ägna inlägget åt, vad har hänt? Det är ju otroligt inaktivt nu. När V5 precis kommit var det febril aktivitet, men nu händer ingenting! Hur många inlägg har gjorts idag egentligen? 20? Känns väldigt dött.

7 år på fuska.nu

09/04 -11 12:45 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Apower skrev:
ToonLink skrev:
Folk kommer och folk går, så är det bara.

Själv är jag inte aktiv mer än max fem minuter om dagen, eftersom jag har annat för mig och tycker inte Fuska.nu är Fuska.nu när det inte längre är v4. På något sätt var det "mer" Fuska.nu då än nu, vet inte hur jag ska förklara. :/

Jo, jag också, men jag tänker göra ett allvarligt försök att vänja mig vid nya sajten.

Men, det som jag egentligen tänkte ägna inlägget åt, vad har hänt? Det är ju otroligt inaktivt nu. När V5 precis kommit var det febril aktivitet, men nu händer ingenting! Hur många inlägg har gjorts idag egentligen? 20? Känns väldigt dött.

Antagligen gillade de som lämnade sidan v4 bättre än v5. Men, annan design hade inte varit så dumt. Samma design på v5 som på v4 hade varit grymt bra. För det är väl själva designen folk är ute efter, inte funktionsmässigt...

09/04 -11 12:47 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

ToonLink skrev:
Apower skrev:
ToonLink skrev:
Folk kommer och folk går, så är det bara.

Själv är jag inte aktiv mer än max fem minuter om dagen, eftersom jag har annat för mig och tycker inte Fuska.nu är Fuska.nu när det inte längre är v4. På något sätt var det "mer" Fuska.nu då än nu, vet inte hur jag ska förklara. :/

Jo, jag också, men jag tänker göra ett allvarligt försök att vänja mig vid nya sajten.

Men, det som jag egentligen tänkte ägna inlägget åt, vad har hänt? Det är ju otroligt inaktivt nu. När V5 precis kommit var det febril aktivitet, men nu händer ingenting! Hur många inlägg har gjorts idag egentligen? 20? Känns väldigt dött.

Antagligen gillade de som lämnade sidan v4 bättre än v5. Men, annan design hade inte varit så dumt. Samma design på v5 som på v4 hade varit grymt bra. För det är väl själva designen folk är ute efter, inte funktionsmässigt...

Själva poängen med V5 var ny design. Nya funktioner skulle komma efter realese.

7 år på fuska.nu

09/04 -11 13:17 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Apower skrev:
ToonLink skrev:
Apower skrev:
ToonLink skrev:
Folk kommer och folk går, så är det bara.

Själv är jag inte aktiv mer än max fem minuter om dagen, eftersom jag har annat för mig och tycker inte Fuska.nu är Fuska.nu när det inte längre är v4. På något sätt var det "mer" Fuska.nu då än nu, vet inte hur jag ska förklara. :/

Jo, jag också, men jag tänker göra ett allvarligt försök att vänja mig vid nya sajten.

Men, det som jag egentligen tänkte ägna inlägget åt, vad har hänt? Det är ju otroligt inaktivt nu. När V5 precis kommit var det febril aktivitet, men nu händer ingenting! Hur många inlägg har gjorts idag egentligen? 20? Känns väldigt dött.

Antagligen gillade de som lämnade sidan v4 bättre än v5. Men, annan design hade inte varit så dumt. Samma design på v5 som på v4 hade varit grymt bra. För det är väl själva designen folk är ute efter, inte funktionsmässigt...

Själva poängen med V5 var ny design. Nya funktioner skulle komma efter realese.

Så kanske det var... Men det enda felet enligt mig är designen, allt annat är supert! :>

02/07 -11 19:02 Game_ninja

Game_ninja

3017 XP 215 inlägg

Kan man inte höja XPn man får efter ett inlägg ett litet tag för att få fler att bli aktiva. Spärren att man inte kan få mer xp än 10p (endast inlägg) lär ju ändå förhindra spam.

Sen borde ni göra att 'Klubbar' hamnar vid de större knapparna och inte "göms" längst upp.

"We dont say irl, we say afk, cuz we believe that
the internet is real"

02/02 -12 23:48 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Jag blev medlem tidigt 2006. Var skit aktiv! Var det i flera år. Sen runt 2010 så började min aktivitet sega ner och det blev bara ännu mindre när v5 kom. Men nu har jag hand om en klubb här på sidan vilket gör mig lite mer aktiv.

Men Fuska.nu har sett bättre dagar. Men även då när jag var aktiv minns jag att man hade tur ifall det var runt 30 medlemmar online samtidigt. Att ha ca 70 tusen konton och knappt 50 aktiva medlemmar är verkligen sorgligt och ägaren/skaparen av sidan bör göra något åt saken.

Wii U PS4 XBone PC


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar