Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Fuska.nu - Inaktivt?

Svara
17/02 -10 17:59 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Jag var som mest aktiv februari 2007 - någon gång under 2008 (vet ej exakt när jag lade av men tidigast efter sommaren). Under den perioden skrevs det kopiösa mängder inlägg på fuska.nu. Uppskattningsvis 20-50 st/timme. Detta gäller då INTE klubbforumen utan de vanliga.
Nu skrivs det knappt hälften.
Misstar jag mig eller stämmer detta?
Varför  i sådana fall?
Många av de jag kände må ha slutat, men det måste ju ha kommit nya!?



7 år på fuska.nu

17/02 -10 18:40 Molle_

Molle_

659 XP 57 inlägg

Det har väl kommit ett par stycken nya aktiva, men det är inte jättemånga. Vet inte hur det var innan jag la av, sommaren 2009, men nu tycker jag det är ganska aktivt forum iaf. Jag får svar på trådar efter bara några minuter, är det aktivt?

Har inte sett något aktivare forum, så enligt mig är det aktivt.

Molle här.
[kursiv]Hej[/kursiv]
Anti-minusxpförregelbrottiforumet.

17/02 -10 19:10 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Jag tycker inte att det tar minuter.
Denna tog 40 minuter att få svar på.

7 år på fuska.nu

17/02 -10 19:12 Molle_

Molle_

659 XP 57 inlägg

Men det beror på tid och veckodag. Det är mer inne på en lördag kväll runt 19:00-24:00 elr nåt sånt än på en onsdags kväll 19:00-00:00.

Molle här.
[kursiv]Hej[/kursiv]
Anti-minusxpförregelbrottiforumet.

17/02 -10 20:33 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Jag märker ingen större skillnad.

7 år på fuska.nu

17/02 -10 21:03 Wetterl

Wetterl

5725 XP 329 inlägg

Men det är en STOR skillnad.

Men många har hoppat av, då Admin lägger ner mindre och mindre tid på Fuska, så Fuska blir sämre och sämre jämfört med andra sidor/forum.

Meh.

17/02 -10 23:50 wallshadow

wallshadow

9448 XP 24 inlägg

håller med wetterl. jag har märkt att fuska.nu lixom faller samman.

när man ska redigera i sin press så dampar den, när manibland ska skriva inlägg så skickas dom inte. admin har lixom lagt mindre tid på sidan vilket gör den öppen för attacker, om ett halvår kommer den var såpass nerkörd att den inte går att rädda.
det är dukat för hackers.

Conflicts become destructive when anger and other strong emotions turn the focus away from problem solving towards personal attacks.

18/02 -10 03:00 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

wallshadow skrev:
håller med wetterl. jag har märkt att fuska.nu lixom faller samman.

när man ska redigera i sin press så dampar den, när manibland ska skriva inlägg så skickas dom inte. admin har lixom lagt mindre tid på sidan vilket gör den öppen för attacker, om ett halvår kommer den var såpass nerkörd att den inte går att rädda.
det är dukat för hackers.


Det där är inte på grund av att Admin lägger mindre tid på sidan, utan snarare tvärtom.
Admin har nyligen börjat lägga mer tid på sidan och uppdatera saker, och därför är massa saker trasiga just nu.
Anmäl sådant till Admin.

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

18/02 -10 13:33 wallshadow

wallshadow

9448 XP 24 inlägg

ok,då hade´jag fel...men goldenmew...då förstår jag ännu mindre.

om admin lägger mer tid på sidan nu en förut och den går sönder??varför låter han inte bli den då? jag har hört om den nya installeringen av php, men har det med det här och göra också?

Conflicts become destructive when anger and other strong emotions turn the focus away from problem solving towards personal attacks.

18/02 -10 13:36 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

wallshadow skrev:
ok,då hade´jag fel...men goldenmew...då förstår jag ännu mindre.

om admin lägger mer tid på sidan nu en förut och den går sönder??varför låter han inte bli den då? jag har hört om den nya installeringen av php, men har det med det här och göra också?

Fel på fuska.nus funktioner kan för tillfället bero på 2 saker:

* Admin mixtrar med en funktion och råkar göra ett litet misstag (ingen är ofelbar)

* En del kod som fungerade i PHP4 fungerar inte längre i PHP5

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

18/02 -10 17:56 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Fuska.nu är onekligen mindre aktivt, men det GoldenMew sa verkar vettigt, det borde resultera i att fuska.nu's aktivitet höjs. Eller?

7 år på fuska.nu

18/02 -10 18:13 Wetterl

Wetterl

5725 XP 329 inlägg

Apower skrev:
Fuska.nu är onekligen mindre aktivt, men det GoldenMew sa verkar vettigt, det borde resultera i att fuska.nu's aktivitet höjs. Eller?




Faktiskt så finns det inget som skulle indikera på att Fuskas aktivitet höjs för att det uppgraderas.

Meh.

18/02 -10 18:24 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Ja och nej, det finns än så länge inget säkert svar, men min teori är att det ökar intresset hos de befintliga användarna.

7 år på fuska.nu

18/02 -10 19:11 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Tror knappast att alla försvann för några veckor sen.
Nej, jag tror att de mer aktivia lämnade sidan, en efter en under 2009, när de märkte att den ena slutade, slutade den andra.

EDIT Kl.19.33: Nu händer ingenting.

7 år på fuska.nu

19/02 -10 17:54 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen pom

Att admin är inaktiv är ett gammalt argument.
Den här diskussionen var jag glatt delaktig i för ett år sedan och det var samma sak då.

04/03 -10 01:40 Pimpfreddo

Pimpfreddo

9482 XP 976 inlägg

Inaktivt på natten, just nu äre bara jag inne D:


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar