Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Pokémon Generation 5 på G

18/02 -10 19:03 daniel100

daniel100

3055 XP 288 inlägg

Growlancer, med mognare pokemon, hur tror du pokemon skulle vara mognare? Ska pokemnen röka och dricka alkhol eller? Vill du se motorcykelgäng gjorda av pokemon? om det är vad du menar med mognare......

Jag har huvudet i molnen alltför ofta...........
If you wonder who i am, keep wondering............
I am the one and only, Hahahahahaha............

18/02 -10 19:27 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Growlancer

http://www.youtube.com/watch?v=ilY4ferTPog Check this. Nu går vi On Topic tycker jag.

19/02 -10 12:26 lokolo

lokolo

1757 XP 84 inlägg

SimsMarri skrev:
jag tkr det ska bli kul med en ny generation men jag kommer aldrig förstå hur dom kommer på nya hela tiden.
fatta tråkigt jobb att bara hitta på pokémon hela tiden... jag skulle iaf inte tycka det va kul

Tjaaa... nån måste ju göra det :/

19/02 -10 13:18 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

Skaparen av Pokémon tycker väl det är kul. Annars skulle det inte finnas idag.

I'm the Master Gamer. Think you can win?
I draw my power from my inner hollow.
~ Blessing in Disguise - Hey there, kitten.

19/02 -10 13:43 Videoland

Videoland

473 XP 53 inlägg

Ja ush vilket tråkigt jobb att hitta på pokémon. Måste vara mycket roligare att jobba på Mc Donalds och flippa burgare hela dagarna eller på Ica och sitta i kassan flera timmar i sträck :) Åh, jag vet. Telefonförsäljare verkar också skitkul. Eller tänk att jobba på ett kontor och ha flera meterhögar med papper och plöja igenom.

Mm, verkligen jättesynd om Pokémon-skaparna :( Dom har säkert jätte, jätte låg lön också.

Soul silver Fc: 2150 0754 2245
Platinum Fc: 2579 0724 1171

19/02 -10 15:19 trickmaster

trickmaster

2956 XP 630 inlägg

Att dom skapar nya pokemon hela tiden stämmer inte. Dom skapar bara nya pokemon när dom ska börja göra nya generation-spelen. Som till.ex när Munchlax först avslöjades Maj 2004, då måste de nog har startat utvecklingen med diamond och pearl alldeles nyligen. Men det gäller nog inte 5:e generationen eftersom när Zoroark och Zorua avslöjades, då hade pokemon-skaparna kommit mycket långt i utvecklingen (alltså nära slutet.) Helt olik andra, tredje och fjärde generationens pokemon som alltid avslöjas långt innan när spelen släpps.

19/02 -10 15:33 SimsMarri

SimsMarri

1838 XP 26 inlägg

jag hoppas dom kommer på nån pokémon som är psy/fire. älskar dom typerna och skulle vilja ha en pokémon som är det...

hoppas går ju :P

19/02 -10 15:53 Monocool

Monocool

3957 XP 387 inlägg

Electric/Grass hade varit coolt. :P

I can't do any miracles, but i'm trying.
I came, I saw, i tried.
RIP Kattis.

19/02 -10 16:45 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

Några nya typ kombinationer kommer det att. Men vad vet man aldrig.

trickmaster skrev:
Att dom skapar nya pokemon hela tiden stämmer inte. Dom skapar bara nya pokemon när dom ska börja göra nya generation-spelen. Som till.ex när Munchlax först avslöjades Maj 2004, då måste de nog har startat utvecklingen med diamond och pearl alldeles nyligen. Men det gäller nog inte 5:e generationen eftersom när Zoroark och Zorua avslöjades, då hade pokemon-skaparna kommit mycket långt i utvecklingen (alltså nära slutet.) Helt olik andra, tredje och fjärde generationens pokemon som alltid avslöjas långt innan när spelen släpps.


Ja, spelen kommer ju i år i Japan. Kommer också ihåg att dom alltid har varit tidiga med att avslöja nya Pokémon. Även generation 2.

I'm the Master Gamer. Think you can win?
I draw my power from my inner hollow.
~ Blessing in Disguise - Hey there, kitten.

19/02 -10 22:32 trickmaster

trickmaster

2956 XP 630 inlägg

SuperJOCKE skrev:
Ja, spelen kommer ju i år i Japan. Kommer också ihåg att dom alltid har varit tidiga med att avslöja nya Pokémon. Även generation 2.

Ja da, har även nämnt den andra generationen också. Här är en lista över de första pokemon som avslöjades till nya generation. Om ni är nyfikna och inte vet, men SuperJocke vet nog.

Ho-Oh: 1 April 1997

Azurill, Wailmer och Kecleon: 7 Mars 2001

Munchlax: 14 Maj 2004

Zoroark och Zorua: 10 Februari 2010

19/02 -10 22:33 Sw3den

Sw3den

3736 XP 188 inlägg

SuperJOCKE skrev:
Sw3den skrev:
SuperJOCKE skrev:
chicco skrev:
SuperJOCKE skrev:
mariobros1 skrev:
SuperJOCKE skrev:
Nej, det visste jag inte.

*sarkasm mätarn nådde sin topp och gick i sönder*


Att du ens orkar svara? -.-
Jag berättar till dom som inte vet.


Att du ens har en sån attityd.

Ska du säga! -.-

Ha! Jag har förtjänat det. Det har inte du.
Sw3den skrev:
jag tycker de börjar bli lite väl desperata nu, jag tycker de är dax att lägga av nu med fler pokemon, spel och serier.
De har tillräckligt, mer pokemon = mer att hålla reda på, iochförsig gillar nog nykomlingarna i världen de, men jag har varit med sen början.
Men i och för sig, så betyder ju pengar allt nuförtiden eller?

Mycket att hålla reda på? Du behöver inte hålla reda på allt om du inte vill. Tänk om vi vill ha nya spel och nya Pokémon. Jag har spelat ännu längre än dig och vill ha nytt. Det blir långtråkigt efter ett tag med samma gamla spel och Pokémon.


jag tror inte du har spelat längre än mig, isåfall började vi samtidigt, jag började när blue kom ut.
Men du vet mer än jag om pokemon, men jag kan fortfarande ha spelat de sen dess ;)

Jag tvivlar på att du spelade Blue när du var 3. Inte en chans. Du har inte spelat lika länge som mig.


rättelse pokemon blå kom ut 1999 i europa, då var jag 5.
source: http://sv.wikipedia.org/wiki/Pok%C3%A9mon_Red_och_Blue

My opinions may have changed, but not the fact
that I'm right.

20/02 -10 14:51 SimsMarri

SimsMarri

1838 XP 26 inlägg

Eric_93 skrev:
Att deras fantasier fortfarande fungerar idag är otroligt.

håller med till 100%

20/02 -10 15:18 Sw3den

Sw3den

3736 XP 188 inlägg

SimsMarri skrev:
Eric_93 skrev:
Att deras fantasier fortfarande fungerar idag är otroligt.

håller med till 100%

My opinions may have changed, but not the fact
that I'm right.

20/02 -10 21:56 trickmaster

trickmaster

2956 XP 630 inlägg

Sw3den skrev:
Men det är ytterst jobbigt att jocke tror han äger hela världen.

Det där håller jag inte med om. Även om Jocke är mycket bra så är han nog medveten om att det faktiskt finns vissa på fuska.nu som är mycket bra också.

midgard100
HeadOverHeels (Heter Marriland på fuska och spelar ej pokemon längre)
Eventuellt jag. Även om jag förlora dom flesta strider mot vissa och är för lat att börja skaffa bra pokemon bra IV igen så vet jag hur man ev träna, hur man skaffa pokemon med bra IV, har koll på tier listan och är mycket kunnig som har med pokemon att göra (För det mesta dock.) Jag är ändå inte säker om jag är bra eller inte när det gäller skills.

Sen finns det en massa bra i smogon och i de flesta av pokemon sajterna också.

25/02 -10 15:22 zy98

zy98

1409 XP 50 inlägg

undrar vad spelet den är med i kommer heta????        

Yo...


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar