Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Pokémon Generation 5 på G

10/02 -10 22:21 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

En? Vänta du bara. Det kommer fler. Dessutom har dom ju redan visat två.

I'm the Master Gamer. Think you can win?
I draw my power from my inner hollow.
~ Blessing in Disguise - Hey there, kitten.

11/02 -10 14:16 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Wilder787

SuperJOCKE skrev:
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlekKlicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Confirmed!
Den heter Zoroark. Och utvecklas från Zorua som ni kan se på bilderna. Den är Dark typ (precis som jag förutsåg), väger 81,1 kg och är 1,6 m lång och är en Monster Fox Pokémon.
Zorua är också Dark, väger 12,5 kg, är 0,7 m lång och är en Evil Fox Pokémon.

Filmen heter Phantom Champion Zoroark.

Uppdaterar även huvudinlägget.


Vad kommer spelen att heta då?

11/02 -10 15:20 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

Ingen vet.

I'm the Master Gamer. Think you can win?
I draw my power from my inner hollow.
~ Blessing in Disguise - Hey there, kitten.

12/02 -10 15:25 mariobros1

mariobros1

19720 XP 857 inlägg

Serebii.net kommer lägga ut mer information under veckan, det är även möjligt att flera Pokémon kommer avslöjas under Mars.

The stone that sits on the very top of the mountain's mighty face, does it think it's more important than the rocks that form the base?

13/02 -10 19:45 chicco

chicco

3505 XP 34 inlägg

SuperJOCKE skrev:
mariobros1 skrev:
SuperJOCKE skrev:
Nej, det visste jag inte.

*sarkasm mätarn nådde sin topp och gick i sönder*


Att du ens orkar svara? -.-
Jag berättar till dom som inte vet.


Att du ens har en sån attityd.

Ska du säga! -.-

Mass Effect...

13/02 -10 21:26 Sw3den

Sw3den

3736 XP 188 inlägg

jag tycker de börjar bli lite väl desperata nu, jag tycker de är dax att lägga av nu med fler pokemon, spel och serier.
De har tillräckligt, mer pokemon = mer att hålla reda på, iochförsig gillar nog nykomlingarna i världen de, men jag har varit med sen början.
Men i och för sig, så betyder ju pengar allt nuförtiden  eller?

My opinions may have changed, but not the fact
that I'm right.

14/02 -10 00:39 trickmaster

trickmaster

2956 XP 630 inlägg

SuperJOCKE skrev:
Mycket att hålla reda på? Du behöver inte hålla reda på allt om du inte vill. Tänk om vi vill ha nya spel och nya Pokémon. Jag har spelat ännu längre än dig och vill ha nytt. Det blir långtråkigt efter ett tag med samma gamla spel och Pokémon.

Precis det är därför det behövs nya pokemon och nya spel till main-serien. Att lägga ner pokemon är samma sak som att lägga ner zelda och mario. Det skulle va idiotiskt om nintendo gjorde det. Det totala antalet pokemon spel som har sålt är extremt högt, asså över 190 miljoner!

14/02 -10 01:17 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

Exakt.

I'm the Master Gamer. Think you can win?
I draw my power from my inner hollow.
~ Blessing in Disguise - Hey there, kitten.

14/02 -10 09:53 Sw3den

Sw3den

3736 XP 188 inlägg

SuperJOCKE skrev:
chicco skrev:
SuperJOCKE skrev:
mariobros1 skrev:
SuperJOCKE skrev:
Nej, det visste jag inte.

*sarkasm mätarn nådde sin topp och gick i sönder*


Att du ens orkar svara? -.-
Jag berättar till dom som inte vet.


Att du ens har en sån attityd.

Ska du säga! -.-

Ha! Jag har förtjänat det. Det har inte du.
Sw3den skrev:
jag tycker de börjar bli lite väl desperata nu, jag tycker de är dax att lägga av nu med fler pokemon, spel och serier.
De har tillräckligt, mer pokemon = mer att hålla reda på, iochförsig gillar nog nykomlingarna i världen de, men jag har varit med sen början.
Men i och för sig, så betyder ju pengar allt nuförtiden eller?

Mycket att hålla reda på? Du behöver inte hålla reda på allt om du inte vill. Tänk om vi vill ha nya spel och nya Pokémon. Jag har spelat ännu längre än dig och vill ha nytt. Det blir långtråkigt efter ett tag med samma gamla spel och Pokémon.


jag tror inte du har spelat längre än mig, isåfall började vi samtidigt, jag började när blue kom ut.
Men du vet mer än jag om pokemon, men jag kan fortfarande ha spelat de sen dess ;)

My opinions may have changed, but not the fact
that I'm right.

14/02 -10 14:49 daniel100

daniel100

3055 XP 288 inlägg

Var du 3 år när du började spela pokemon sw3den?
Undrar bara för det var då blue kom ut.........
Det är bra med nya pokemon men det blir ju bara jobbigare att fånga dem alla...........

Jag har huvudet i molnen alltför ofta...........
If you wonder who i am, keep wondering............
I am the one and only, Hahahahahaha............

14/02 -10 20:39 Videoland

Videoland

473 XP 53 inlägg

Ni som inte vill ha nya pokémon eller spel kan väl bara låta bli att spela. Måste man vara så missunnsam för de tusentals (miljontals?) människor som faktiskt vill ha nya spel?

Ska nintendo lägga ner pokémon när det säljer som bara den och göra massa medarbetare arbetslösa? Och ja, det mesta här i livet handlar om pengar.

Soul silver Fc: 2150 0754 2245
Platinum Fc: 2579 0724 1171

17/02 -10 20:45 daniel100

daniel100

3055 XP 288 inlägg

Jag riktade inte det mot dig Jocke, men jag ville bara få ett slut på debatten om vem som spelat längst^^.....

Men nu ska vi väl sluta klaga på folks attityder........
Vi kan börja hålla oss till ämnet istället för att klaga på Jocke hela tiden......Att klaga tar tid och tid är pengar..............

Jag har huvudet i molnen alltför ofta...........
If you wonder who i am, keep wondering............
I am the one and only, Hahahahahaha............

17/02 -10 22:03 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Growlancer

Hadde Pokemon haft en "rak" story, mognare tecknade Pokemon och bättre attacker så skulle det bli bra. Konceptet i sig är jätte bra.

17/02 -10 22:26 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

Growlancer skrev:
Hadde Pokemon haft en "rak" story, mognare tecknade Pokemon och bättre attacker så skulle det bli bra. Konceptet i sig är jätte bra.

Mognare? Detta är inget Sony eller Microsoft spel. Det är Nintendo. Nintendo har fantasi. Därför blir det så som det är. Vilket är bra.

I'm the Master Gamer. Think you can win?
I draw my power from my inner hollow.
~ Blessing in Disguise - Hey there, kitten.

18/02 -10 14:51 SimsMarri

SimsMarri

1838 XP 26 inlägg

jag tkr det ska bli kul med en ny generation men jag kommer aldrig förstå hur dom kommer på nya hela tiden.
fatta tråkigt jobb att bara hitta på pokémon hela tiden... jag skulle iaf inte tycka det va kul


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar