Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Tycker ni att "sagan om ringen"-filmerna är bra?

29/01 -10 14:22 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen samme9898

LOTR!!!!!!!!!!! ILU!!!!!!!!!!!!!! Den är ASBRA!!!

31/01 -10 20:07 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15425 XP 4988 inlägg

Överskattat, men en mycket lyckat och effektiv filmtrilogi.

Håller mig dock till Gudfadern-trilogin.

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe

26/03 -10 19:16 PlayGame

PlayGame

1973 XP 590 inlägg

Den äger!

Now you're playing with power!

26/03 -10 22:37 tompus

tompus

3284 XP 203 inlägg

Dom filmerna äger!!

26/03 -10 22:42 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Böckerna är överlägset bättre.

7 år på fuska.nu

28/03 -10 10:50 Kigsz

Kigsz

32835 XP 637 inlägg

Härskarringen-trilogin gillar jag, men jag är glad att jag hann läsa igenom alla böckerna innan de började göra film av dem.

~ Kigsz ~

2002-2012

10/04 -10 14:33 Rainbowzz

Rainbowzz

2784 XP 1616 inlägg

Jag älskar böckerna. Har dom i bokhyllan. Dom är ganska så dammiga. Läste dom när jag var 7 eller 8 år. Sedan dess har jag inte läst dom.

Filmerna är väl okej, men böckerna är mycket bättre.

10/04 -10 17:05 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Return of the king måste ha en av de bästa action scener i film historien särskilt slaget om minas thirith

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!

10/04 -10 20:53 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

Tatsu skrev:
Jag älskar böckerna. Har dom i bokhyllan. Dom är ganska så dammiga. Läste dom när jag var 7 eller 8 år. Sedan dess har jag inte läst dom.

Filmerna är väl okej, men böckerna är mycket bättre.
Det tror jag knappast på, alla böckerna är över 400 sidor och skrivna på ett nonchalant sätt som man snabbt blir uttråkad av. En 7-8 åring skulle knappast kunna läsa dem.

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

10/04 -10 21:57 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Paulinho skrev:
Tatsu skrev:
Jag älskar böckerna. Har dom i bokhyllan. Dom är ganska så dammiga. Läste dom när jag var 7 eller 8 år. Sedan dess har jag inte läst dom.

Filmerna är väl okej, men böckerna är mycket bättre.
Det tror jag knappast på, alla böckerna är över 400 sidor och skrivna på ett nonchalant sätt som man snabbt blir uttråkad av. En 7-8 åring skulle knappast kunna läsa dem.


Jag läste dem för ett år sen.
Mycket bra böcker. Jag tror att man som åttaåring skulle klara av den. Det beror ju bara på en läskunskaper.

7 år på fuska.nu

10/04 -10 22:19 Rainbowzz

Rainbowzz

2784 XP 1616 inlägg

Paulinho skrev:
Tatsu skrev:
Jag älskar böckerna. Har dom i bokhyllan. Dom är ganska så dammiga. Läste dom när jag var 7 eller 8 år. Sedan dess har jag inte läst dom.

Filmerna är väl okej, men böckerna är mycket bättre.
Det tror jag knappast på, alla böckerna är över 400 sidor och skrivna på ett nonchalant sätt som man snabbt blir uttråkad av. En 7-8 åring skulle knappast kunna läsa dem.


Jag läste dom visst. Ibland fick morsan hjälpa mig med några ord. Men jag har läst dom!


Apower skrev:
Jag läste dem för ett år sen.
Mycket bra böcker. Jag tror att man som åttaåring skulle klara av den. Det beror ju bara på en läskunskaper.

Jag lärde mig läsa runt 4 års åldern. Så jag har läst en hel del, och kunde läsa tjockare böcker när jag var 8. Sagan om Ringen böckerna var en av dom.

Du är då den första som tror på att jag läste dom när jag var 8.

11/04 -10 10:02 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Tatsu skrev:
Paulinho skrev:
Tatsu skrev:
Jag älskar böckerna. Har dom i bokhyllan. Dom är ganska så dammiga. Läste dom när jag var 7 eller 8 år. Sedan dess har jag inte läst dom.

Filmerna är väl okej, men böckerna är mycket bättre.
Det tror jag knappast på, alla böckerna är över 400 sidor och skrivna på ett nonchalant sätt som man snabbt blir uttråkad av. En 7-8 åring skulle knappast kunna läsa dem.


Jag läste dom visst. Ibland fick morsan hjälpa mig med några ord. Men jag har läst dom!


Apower skrev:
Jag läste dem för ett år sen.
Mycket bra böcker. Jag tror att man som åttaåring skulle klara av den. Det beror ju bara på en läskunskaper.

Jag lärde mig läsa runt 4 års åldern. Så jag har läst en hel del, och kunde läsa tjockare böcker när jag var 8. Sagan om Ringen böckerna var en av dom.

Du är då den första som tror på att jag läste dom när jag var 8.

Jag började med Harry Potter böckerna när jag var i den åldern. Sagan om ringen böckerna är inte så mycket drygare.

---------

Jag gillar inte slutet på filmen. D:

7 år på fuska.nu

11/04 -10 14:34 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

Vet du ens vad du talar om, Det är en jävla skillnad på Sor och HP böckerna, HP är mycket mer lättlästa, roligare och som man inte behöver koncentrera sig för att fortsätta.

Om du lärde dig läsa vid 4 års ålder (vilket jag finenr osanoligt) skulle du kanske ha läsförståelsen för att kunna läsa en så avancerad bok, problemet ligger däremot i njutningen. Jag har svårt att tänka mig att en 8 åring skulle för skojs skull läsa SoR, jag försökte när jag var 8, visst läste jag ut dem, men jag läste inte hela sidorna och skippade ibland vissa sidor som jag tyckte var tråkiga.

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

18/04 -10 01:44 Rainbowzz

Rainbowzz

2784 XP 1616 inlägg

Paulinho skrev:
Vet du ens vad du talar om, Det är en jävla skillnad på Sor och HP böckerna, HP är mycket mer lättlästa, roligare och som man inte behöver koncentrera sig för att fortsätta.

Om du lärde dig läsa vid 4 års ålder (vilket jag finenr osanoligt) skulle du kanske ha läsförståelsen för att kunna läsa en så avancerad bok, problemet ligger däremot i njutningen. Jag har svårt att tänka mig att en 8 åring skulle för skojs skull läsa SoR, jag försökte när jag var 8, visst läste jag ut dem, men jag läste inte hela sidorna och skippade ibland vissa sidor som jag tyckte var tråkiga.

Jag är lär mig saker ganska lätt. Tom min lillasyster som är 4 har lärt sig läsa och skriva lite grann. Det ligger i släkten.

18/04 -10 09:19 louie

louie

2020 XP 491 inlägg

sagan om tv-reparatören är bättre än filmen :P

tjavagörs


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar