Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



musik/klädstilar

19/02 -10 23:11 Cursedcat

Cursedcat

3183 XP 250 inlägg

ShadowKid skrev:
....härstammas från Hardcore som härstammas från Emo. (:


Nej...?

Punk------->Hardcore--------->Emotional-HC
---------------------------------->Post-HC
---------------------------------->Övriga hardcore-genrer

Hardcore härstammar från punk, inte från emo.. Lolz


Känns otroligt tråkigt att tjafsa om det här, men jag kunde inte låta bli... 

Different?
I'm no different.
...Exept in the ways that I am.

19/02 -10 23:23 Furii

Furii

586 XP 71 inlägg

Min stil är... vad ska man säga?
Typ skate, en speciell stil som ändras mycket. För tillfället är det populärt med små mössor.

Fresh
Fresh
Fresh

19/02 -10 23:31 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg


cuz emo chicks are fat

Så true!

Have I ever told you the definition of insanity?

19/02 -10 23:50 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Danne_00 skrev:

cuz emo chicks are fat

Så true!

yh, själv så tycker jag också att dom whinar lite överdrivet mycket när man säger ngt om deras vikt.

Te.x en brud i min skola hon säger ''oh ja är så fet o ful o alla hatar mig'' Och hon blir AS sur när jag säger '' Ah du är så fet o ful och alla hatar dig '' Eller te.x om man skämmtar och säger.. ''Har du blivit lite mullig? har du fått mullemi?'' Hon startade värsta bråket idag, I lold pretty hard.

Wii U PS4 XBone PC

20/02 -10 00:45 Cursedcat

Cursedcat

3183 XP 250 inlägg

Av någon anledning samlas det en massa emo-kids vid McDonalds i Karlstad efter skolan, nästan varje dag.. Vettefan varför.
Jag var nära på att skratta ihjäl mig för några veckor sedan, inne på McDonalds.. Jag och några kompisar satt och käkade, när en bunt emo-kids kom in. Det var inte varmt över huvud taget där inne, och jag satt med jackan på. En tjej i emo-gänget fick då för sig att ta av sig till T-shirt, för att showa sina armar, fyllda av ärr.. Jag lyckades knappt hålla mig för skratt...

Different?
I'm no different.
...Exept in the ways that I am.

20/02 -10 00:55 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg


Av någon anledning samlas det en massa emo-kids vid McDonalds i Karlstad

Om du menar den vid SF-bion så JA! Fullt av dom jämt. Trodde inte ens att det fanns så många x3

Have I ever told you the definition of insanity?

20/02 -10 08:16 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen pom

mtx skrev:
Danne_00 skrev:

cuz emo chicks are fat

Så true!

yh, själv så tycker jag också att dom whinar lite överdrivet mycket när man säger ngt om deras vikt.

Te.x en brud i min skola hon säger ''oh ja är så fet o ful o alla hatar mig'' Och hon blir AS sur när jag säger '' Ah du är så fet o ful och alla hatar dig '' Eller te.x om man skämmtar och säger.. ''Har du blivit lite mullig? har du fått mullemi?'' Hon startade värsta bråket idag, I lold pretty hard.


Det är inte en emo, utan en anorektiker.

Hardcore är förövrigt "broder-genren" till Hardstyle.
Kom inte o snacka om att det har något som helst med punk.

20/02 -10 13:47 Prowler

Prowler

134 XP 4 inlägg

Danne_00 skrev:

Av någon anledning samlas det en massa emo-kids vid McDonalds i Karlstad

Om du menar den vid SF-bion så JA! Fullt av dom jämt. Trodde inte ens att det fanns så många x3

Instämmer, frågan är bara, varför?

Hacking is just like sex.
You get in, you get out...
... and hope you left nothing behind.

20/02 -10 14:17 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

pom skrev:
mtx skrev:
Danne_00 skrev:

cuz emo chicks are fat

Så true!

yh, själv så tycker jag också att dom whinar lite överdrivet mycket när man säger ngt om deras vikt.

Te.x en brud i min skola hon säger ''oh ja är så fet o ful o alla hatar mig'' Och hon blir AS sur när jag säger '' Ah du är så fet o ful och alla hatar dig '' Eller te.x om man skämmtar och säger.. ''Har du blivit lite mullig? har du fått mullemi?'' Hon startade värsta bråket idag, I lold pretty hard.


Det är inte en emo, utan en anorektiker.

Hardcore är förövrigt "broder-genren" till Hardstyle.
Kom inte o snacka om att det har något som helst med punk.

Hon är inte anorektiker hon är fet. Och fett emo.

Wii U PS4 XBone PC

20/02 -10 14:18 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Prowler skrev:
Danne_00 skrev:

Av någon anledning samlas det en massa emo-kids vid McDonalds i Karlstad

Om du menar den vid SF-bion så JA! Fullt av dom jämt. Trodde inte ens att det fanns så många x3

Instämmer, frågan är bara, varför?

Dom är väl FETT hungriga

Wii U PS4 XBone PC

10/03 -10 20:07 DMK

DMK

122 XP 8 inlägg

nissechrisse skrev:
Jag har märkt att hip-hop stilen har börjat försvinna mer och mer och börjar bli mer dressat, de få personer som fortfarande har dom där överstora byxorna och en hod-tröja som når ner till knäna brukar oftast vara sk8are eller graffitimålare, är det nån som håller med?


Graffiti kommer från Hip-Hop, och kolla min bild. Den är inte alls försvunnen. Det beror på vart du letar efter personer med Hip-hop stil. Kollar du New York, Bronnx så får du se. Kolla min bild, broo såå får du se hur jag klär mig.

Jag hatar folk som tror att dom är G's för dom har häng. Häng ska man inte ha, det är byxorna som ska ha själva ''hänget'' . Man kan inte ha vanliga byxer sen ha häng. Det är inte Hip-Hop, det är försening till toan. ( då man bajsat på sig )

10/03 -10 22:17 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

DMK skrev:
nissechrisse skrev:
Jag har märkt att hip-hop stilen har börjat försvinna mer och mer och börjar bli mer dressat, de få personer som fortfarande har dom där överstora byxorna och en hod-tröja som når ner till knäna brukar oftast vara sk8are eller graffitimålare, är det nån som håller med?


Graffiti kommer från Hip-Hop, och kolla min bild. Den är inte alls försvunnen. Det beror på vart du letar efter personer med Hip-hop stil. Kollar du New York, Bronnx så får du se. Kolla min bild, broo såå får du se hur jag klär mig.

Jag hatar folk som tror att dom är G's för dom har häng. Häng ska man inte ha, det är byxorna som ska ha själva ''hänget'' . Man kan inte ha vanliga byxer sen ha häng. Det är inte Hip-Hop, det är försening till toan. ( då man bajsat på sig )

Är det du som är hunden?

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!

11/03 -10 11:39 DMK

DMK

122 XP 8 inlägg

No, ff. That's Diamondd : )

21/06 -10 18:44 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Apower skrev:
Jag klär mig definitivt inte efter musikstilar.


Nepp. Du har glasögon och byxfickorna strax över bröstet.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

21/06 -10 18:56 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

UnlimitedDri skrev:
Apower skrev:
Jag klär mig definitivt inte efter musikstilar.


Nepp. Du har glasögon och byxfickorna strax över bröstet.

Kool diss, men att blanda in synfel är pantat och ditt inlägg visar på din okunskap om mig då jag varken har fel på synen eller byxorna strax över bröstet.
Vill också påpeka att jag kör en ganska avslappnad stil, på vintern är det jeans (som till skillnad från dina inte är 5 nummer för stora) som sitter där de ska sitta, t-shirt och hoodtröja. På sommaren är det t-shirt och surfshorts som gäller.

Jag tänkte hoppa över ett motangrepp, men har inget annat för mig:
Du klär dig säkert i jeans som är stora som simbassänger som sitter i knäna, en tröja som du simmar i och en AK-47 innanför kalsongerna.

7 år på fuska.nu


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar