Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



vem är coolast? illidan eller arthas

09/07 -07 22:42 Robgame

Robgame

1382 XP 87 inlägg

Deathwish: Även de forsaken som HAR tillhört Lich King FÖRUT dör då. Kel'thuzad 'är bunden till Lich king och skulle också dö.

Crescent.
Illidan föddes med guld ögon ja. Det visade att man var begåvad och skulle göra stor framgång MEN Illidans offrade sina guld ögon och skar ut dem.
Så han kunde se demoner. Hade med Sargeras att göra i War of the Ancients.

Men erkänn att Empress Aszhara inte har haft så kul.
Exempel:

Du är älskad och snyggast i hela världen. Men än dag druknar du och ditt älskade folk i havet.
De går hjälp av enorma bläckfisk liknande varelser kallade Old Gods.
Du överlever med hjälp av dem men när du tittar dig själv i spegeln ser du att du själv är en enorm, slemmig bläckfisk/människa hybrid!

13/07 -07 14:59 Robgame

Robgame

1382 XP 87 inlägg

Vadå tycker du att Paladiner eller Mages ska spribga runt med dom?

15/07 -07 16:30 fablet

fablet

522 XP 23 inlägg

det skulle va fult om tex en mage gick runt med dom

16/07 -07 00:33 Zoroz

Zoroz

3366 XP 163 inlägg

illidian.

This is Bullshit.

17/07 -07 23:16 fablet

fablet

522 XP 23 inlägg

sorry men Illidan är både coolare och äger arthas ja arthas så fort han dödar  någon blir dom död och hjälper han men Illidan styr över demoner och andra saker + blood elf och nagas så han vinner nog
tänk han har lady vanishj och kael thas

19/07 -07 23:17 fablet

fablet

522 XP 23 inlägg

Illidan vinner fortfarande

19/07 -07 23:20 fablet

fablet

522 XP 23 inlägg

va fan du arthas är en jävla noob har du inte förstått det än??? vet du hur lite arthas tål??? vet du hur mycket illidan tål??? han tål fan mer än vad arthas gör arthas dör på ett slag med ett svärd om man hugger det såg du väll arthas högg illidan ja dog han? NEJ om han ville skulle han bara fortsätta och hugga arthas!

20/07 -07 13:53 Robgame

Robgame

1382 XP 87 inlägg

Okey...

Illidan är nu död så alla har fattat det. ÄVEN I LOREN! Men jag tycker själv att Illidan är mycket häftigare och coolare.
Arthas när han var human skulle kanske ta en delad plats med Illidan på coolhets-listan.''

Naxxramas är egentligen öde. Men Kel'thuzad dog aldrig. Ingen Lich kan dö.
Men Argent Dawn tog typ hans rester så han inte kunde återupplivas.

Det finns många spekulationer om Kael'thas. Här är mina favoriter.
1. Kael lämnade Illidan för han tyckte det var fel att jobba för en galen alv.
Illidan var ju trots allt nästan ingenting längre när han bara gömde sig för Kil'jeaden hela tiden.
Kael gjorde en pakt med demonerna och fångade in dem i små celler eller krystaler och gjorde dem till energier.
Han hade en plan.
Med hjälp av alla demonerna energier skulle han kunna teleportera Tempest Keep till Silvermoon och göra en ny Sunwell med hjälp av sina flaskor med vattnet från den första Well of Eternity i.
DEt förklarar varför han säger ungefär:              The Master Will Return!
Alltså att han är mästaren/kungen/prinsen som ska återvända som en hjälte till sitt folk.
2. Kael'thas har inte frivilligt gått med demonerna. Han är övertagen av Sargeras. 
Han fick lite demoner av Kil'jeaden för att som i spekulation 1. kunna teleportera Tempest Keep till The Tomb of Sargeras innan det varför sent. Som ni kanske vet håller Broken Isles, där Tomb of Sargeras är, på att störta in i Maelstrom där öarna förstörs och även Sargeras grav och ande.
Därifrån ska Kael med hjälp av fler energier och flaskor förbereda Sargeras återuppståndelse. Skulle passa som ett bra Easter Egg till bibeln också.
Förklarar varför Kael säger typ: The Master Will Return.

Illidan kontrollerade alla överlevande demoner som lydde under Magtheridon när han såg vid tronen i Black Temple.

Lady Vashj VS Kel'thuzad kommer ingen få veta. Vi vet inte húr stark Vashj var.
Hon var faktiskt med i War of the Ancients.
Kel'thuzad är också mycket mäktig. Han har fått mycket krafter från Lich King och var en gång en mycket duktig magiker.
Hur som helst är det så här:
Utan Lich King är Kel'thuzad inget.

Och Fablet, du beter dig som en 5-åring...
Vad menar du med "vet du hur lite Arthas tål och hur mycket Illidan tål"?
Arthas har mycket bra plåtrustning. Den är förtrollad och säkert gjord av Lich King själv genom magi.
Illidan kan tåla väldigt mycket och har ett skin av stål.
Han har lärt sig att bli skyddad med endast sin hud.

Arthas dör knappast på ett slag. Arthas är inte mycket nu när Lich King styr hans rörelse.
Det ända Arthas har kvar är sin syn, sin hörsel och sin ånger för allt han har gjort.
Arthas har troligen en inre kamp mot Lich King.
Lich King är en väldigt mäktig krigare och Frostmounre är troligen det mäktigaste vapnet i Azeroth.

Okey så om jag hugger dig med ett svärd så är det 100% chans att du dör?

Kom igen den där striden är egentligen mycket längre men det handlar om pengar.
Tänk på hur mycket det skulle kosta med en 1h lång datagjord film.
Och Arthas fick in en bra smäll och gjorde Illidan utmattad.
Illidan var troligen redan galen, blev galen efteråt,, eller blev galen av Frostmounre.
Illidan behövde vila lite.

21/07 -07 13:36 Deathwish

Deathwish

2103 XP 78 inlägg

Du Indianjones. Jag har läst loren men har glömt bort elr så står det inte elr missat hur Saegeras dog. Vet du erl ngn annan det skulle gärna veta.

Medieval 2 total war!
70 warlock World of warcraft 
Counter Strike 1.6

21/07 -07 18:08 Robgame

Robgame

1382 XP 87 inlägg

Ja, sista delen kommer idag. De är egentligen ett special uppdrag i slutet.
Så det är egentligen två stycken campaigns till.

Sargeras dog av Aegwynn. Men i WC3 ser man hans spöke (bara expanision).


Jag har tyckt att Sargeras är en riktig cool, mäktig och overpowred karaktär.
Och man såg ju hans "ande/spöke" i wc3 tft.

Och det fanns också massa demoner i The tomb of Sargeras så jag tyckte det var konstigt om han inte hade någon kontakt med Kil'jeaden eller andra ledare/högt rankade personer i Burning Legion.

Och jag tyckte också det vr mystiskt att Kael skulle gå med Burning Legion och att ens burning legion skulle acceptera honom...
Därför tänkte jag att Kael kanske hade tagits till Sargeras grav eller att Kil'jeaden hade tagit någon artefakt/relik med Sargeras ande i etc till Kael.
Sedan blev Kael övertagen av Sargeras.

Så graven hade blivit flyttad till Outland där Kael samlade energi från Netherstrom med hjälp av demoner och sina manaforges.

Men jag kom egentligen på det när man hörde Kael i Shattrath skrika: The Master wil return!

21/07 -07 20:23 Robgame

Robgame

1382 XP 87 inlägg

Mmm tror också det är så men på sätt och viss är han ju ändå död fast ändå inte ;P

22/07 -07 05:36 Deathwish

Deathwish

2103 XP 78 inlägg

Jopp. Nog sant. Annars skulle väl typ kiljaden offra sig för sin "master" Sargeras är ju otroligt stark. Men tackar för hjälp.

Medieval 2 total war!
70 warlock World of warcraft 
Counter Strike 1.6

22/07 -07 20:04 Robgame

Robgame

1382 XP 87 inlägg

Vi ser nog en rezzad Sargeras i Great Sea expansionen.
Sen blir väl Thrall och Jaina någon boss också. Men har ju redan sett blizzards stil.
"Han har blivit galen!" som med Zul'jin...

22/07 -07 22:04 Mikey

Mikey

1000 XP 2 inlägg

Robgame skrev:
Hans vapen är inte värda att få bäras av spelare... och de borde vara Artifact inte Legendary.


Hans vapen är Artifact. l2p

Mikey Wuz here!!!!
Om det är nån som kan spela Zelda här...
...Så är det jag

23/07 -07 00:37 briWOW

briWOW

657 XP 7 inlägg

illdan e coolare än arthur men arthur e starkare än illdan..


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar