Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



vem är coolast? illidan eller arthas

23/07 -07 22:53 Robgame

Robgame

1382 XP 87 inlägg

Du vet väl var l2p står för?

Tack men jag kan spela spelet mycket bra. Och hans vapen är faktiskt Legendary.

Kolla upp saker innan du postar.

Det där med Jaina och Thrall var jag lite ironisk på men det är ju en typisk Blizzard sak att göra.
Seriöst det är ju ett skämt att Archimonde är svagare än Illidan och att 25 stycken spelare dödar honom.
Archimonde är typ lika stark som Kil'jeaden.

Men vadå vi dödade ju en Old God. Även fast jag inte tror C'thun var en "riktig" Old God.
Men han var försvagad precis som Ragnaros.
Så vi ser nog en försvagad "nyfödd" Sargeras.

Själv tror jag att nästa expansion blir Northrend på grund av att de jobbar på Northrend nu.
Det finns vapen och sköldar i filerna plus några växter från the howling fjord som ligger i Northrend.
+ de sakenra låg i en folder som hette "Expansion_2".

Emerald Dream följer nog med Northrend. I alla fall en del av det.

23/07 -07 23:01 Deathwish

Deathwish

2103 XP 78 inlägg

tror kmr en hel del i nästan expansion men de får fan göra ännu mer burning crusade var ju ett joke. Okej tänk er början på wow 8 races. en hel del olika xp ändå var det fullt på väldigt många ställen. Tänk er nu burning crusade starta. Alla 58-60 på servern går dit och börjar lvla på ett jävla starting ställe om inte ett par lvl 60 väljer zangarmarsh. De borde gjort flera olika ställen där man kunnat lvla så de inte var lika många överallt.

Medieval 2 total war!
70 warlock World of warcraft 
Counter Strike 1.6

23/07 -07 23:03 Deathwish

Deathwish

2103 XP 78 inlägg

Sen håller jag med dig robgame om archimonde var lättare än illidan. Trodde man skulle få hjälp av massa andra gubbar som furion och tyrande samt en hel del elves. Men nope 25 players skulle döda en starkaste snubbarna i hela spelet. Illidan är inget jämfört med archimonde.

Medieval 2 total war!
70 warlock World of warcraft 
Counter Strike 1.6

23/07 -07 23:09 Robgame

Robgame

1382 XP 87 inlägg

Mmm blev besviken när jag läst och sett filmer om CoT:Hyjal.
Hört att det inte finns en ända drake där och bara halva delen är andvänd.
Sen har jag hört att det varken finns troll eller furbolgs där och att Thrall och Jaina nästan inte gör någonting.

26/07 -07 22:38 pc_player

pc_player

152 XP 1 inlägg

Illidan KLART 8)

WOW äger STEN HÅRT

01/08 -07 18:21 mans66

mans66

437 XP 3 inlägg

illidan e       och arthas e



                            kort sakt illidan e best xD

skriv PM till mej om du vill ha LockerZ invite
Lrax, Emeriss, 80, Drood, Balance/Feral,
SNAM

01/08 -07 19:13 Siriusz

Siriusz

229 XP 23 inlägg

Illidan =)

Just another person, treat me like it

-- Siriusz :)

03/08 -07 03:33 alexobnaj

alexobnaj

27 XP 1 inlägg

Illdan lungt :x

03/08 -07 08:55 Crescent

Crescent

609 XP 6 inlägg

Jag måste hålla med Deathwish och Robgame, Archimode är ju svagare än Illidan i CoT, fast Archimode är ju en stor Eredar, med enorma kunskaper om magi, Illidan förbrukade The Skull ofGul'dan, och skallen är ju en MYCKET mäktig mörk artifact, så det kanske inte alls är konstigt att Illidan är starkare än Archimode...

Ägarare till Privat Servrar för MMORPG:
Är alldeles för fega för att betala.
Ett riktigt MMORPG för att det ska vara kul.

04/08 -07 14:46 YugiFan

YugiFan

29 XP 1 inlägg

Illidian Äger alla i wow man moste typ ha 80 för att döda honom 100% Illidian StormRage
till K'ael behövs bara typ 10 så 5% K'ael

05/08 -07 19:48 _Yoshi_

_Yoshi_

28 XP 5 inlägg

I den nya expansionen kommer man att möta Lich king på typ level 80 och man blizzard har sagt att det kommer att vara minst en 25 mans raid. han blir säkert dubbelt så svår som Illidan var. btw illidan har blivit dödad ett tjugotal gånger redan. han är inte speccielt svår någotmera när alla typ har full Tier 6..

<-<-<-Min warlock på 70
Längtar till den nya WoW Expansionen x)

05/08 -07 20:59 Deathwish

Deathwish

2103 XP 78 inlägg

Yoshi tro mig han e svår. Men efter dödat han ett par ggr typ 3-5 då blir han ju lätt för den guilden. Sen crescent när illidan tog den skullen så blev han lika stark som alla archimondes liuentants. Inte archimonde själv. Plus med så var illidan oxå försvagad av Arthas i frozen throne så Finns ingen möjligheter att illidan skulle vara svårare än archimonde om man inte fick hjälp av npcs att döda han.

Medieval 2 total war!
70 warlock World of warcraft 
Counter Strike 1.6

06/08 -07 00:01 _Yoshi_

_Yoshi_

28 XP 5 inlägg

Guilden jag är med i har tagit han förra veckan, synd att inte jag var med  , dom sa att han inte var så svår, nu har alla Tabard of Illidari förutom jag  :(

<-<-<-Min warlock på 70
Längtar till den nya WoW Expansionen x)

06/08 -07 02:17 Deathwish

Deathwish

2103 XP 78 inlägg

Svårt att tro du har tagit ner han svårt tro du ens sett bt. För det första du är 14 år och många guilder som progressar bra som du säger nu brukar ha en åldergräns på 18+. Sen i en annan topic så skrev du att du börja när tbc kom ut ca ett halvår sen. alltså du var en total newbie. Så tar minst 1 månad för dig att ta 60 och 70 kanske tar2-3 månader. detta ger dig 3 månader att du har skaffat gear så du kan joina en bra progress guild och btw vilken class var du? Sen för det 2 och en halv måndar kvar tar ca 2 veckor för skaffa bra gear. Så måste du antagligen börjat i en guild som börjar lira karazhan pga att du inte lira någon kara alls gruul elr magtheridon och du har inte ens kört zg/mc/ony/aq20 och vidare uppåt antagligen för du börja när tbc kom ut. Så din fruktsvärda bra guild gick genom kara som brukar vanligtvis tar 1-2 veckor att cleara och sen måste guilden skaffa folk för magtheridon och gruul som tar kanske 1-2 veckor samt geara upp alla i kara som tar 1 vecka till sen göra tries på gruul lair bossarna som tar 1 vecka samt i denn veckan kör ni magtheridon tries så 1 vecka senare tar ni han. Nu har ni ca 1 månad orkar inte kolla genom det jag skrev men 1 månad att lira genom ssc/the eye/mount hyjal och sen hela bt som tog nihium ett tag att göra. Hursom helst ni måste geara upp er igen av gruul/magtheridon samt ssc/the eye bossar för börja röra er emot mount hyjal och bt. Sen måste ni fixa också attumen till hyjal och bt.

Behöver fråga bara hur gick det till? elr som inte är troligt men kan hända så är du då warrior som just tagit 70 och har inga attumens joinar en guild som vill ha mycket väl en warrior som kan tanka men kmr nog med guild som kör full kara men kan hända en som clearat gruul oxå. Men det går inte ihop med tiden så kan du förklara hur du gjorde?

Medieval 2 total war!
70 warlock World of warcraft 
Counter Strike 1.6

06/08 -07 02:22 Deathwish

Deathwish

2103 XP 78 inlägg

Sen yoshi har du ju kört olika char samtidigt antagligen lvlat mage ser ut som och kört en del bgs.
1: mage
2: Drulle( Druid)
3: Warlock
4: Warrior
dom klasserna jag spelar mest och jag tycker är bäst, hunter är lätta att pwna i pvp, rogue är typ inge utmanande alls och jag skaattar åt paladin. priest är inte heller svåra

Skrev du i en annan topic så du kört flera classer än 1 så du inte skyndat upp till 70 som en hardcore snubbe och även kört bgs.

1: Arena ftw, vet inte om det räkans som BG men iaf...
2: Eye of The storm
3: Arathi Basin
4:Warsong gulch
5: Alterac Valley

Så du kört en del bgs oxå. Ge mig en jävligt bra förklaring om hur du gjorde att du kom med i en bt guild så jävla snabbt.

Medieval 2 total war!
70 warlock World of warcraft 
Counter Strike 1.6


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar