Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



vem är coolast? illidan eller arthas

05/07 -07 02:28 haloman1234

haloman1234

330 XP 1 inlägg

Illidan äger på not sät :|  :|  plus att han har nagas dom är bäst men Athas is evil och har ingen medvete av vad han gör så jag tyker att Illidan är bäst :D  :D

05/07 -07 09:18 fablet

fablet

522 XP 23 inlägg

illidan har skills men han använder dom inte det är det jag tycker är dåligt han gör det annars men inte mot arthas för att han har frostmourne jag önska att man kunna möta arthas i WoW så man kunna spöa skiten ur nooben han är ingenting utan frostmourne

05/07 -07 09:20 fablet

fablet

522 XP 23 inlägg

och föresten illidan är så jävla mäktig så han har 2 raser som hjälper han för jag har för mig att dom behövde någon som dom kunna lyda och behöva inte vara rädd att utplånas och för hämd

05/07 -07 21:30 Robgame

Robgame

1382 XP 87 inlägg

Erm....
1. det finns fortfarande inga skills i rpg/lore.
2. Arthas finns inte längre kan man säga bara Lich King.
3. Är man mäktig för att ha tv allierade`?
Draenei gick med Illidan för de behövde hjjälp.
Naga hade en gammal pakkt med Illidan.
Blood Eöfs rekryterades av Lady Vashj och de behöve också hjälp.
4. Naga är de ända allierade nu. Kael har lämnat Illidari men också Broken/Draenei.
5. Illidan är död.

05/07 -07 23:46 Deathwish

Deathwish

2103 XP 78 inlägg

Egentligen robgame. Frostmourne är ett svärd. Ett svärd. man bryr sig egentligen om de e hyper stark och slå genom alla olika saker. Ilidan borde vara vig nog att undgå svärdet och antagligen smart att skydda sig med ett vappen och attackera med andra. Arthas däremot fick han sin fulla styrka vid lich king men ändå borde illidan vunnit.

Medieval 2 total war!
70 warlock World of warcraft 
Counter Strike 1.6

06/07 -07 11:37 Digital

Digital

2487 XP 4 inlägg

Deathwish skrev:
Egentligen robgame. Frostmourne är ett svärd. Ett svärd. man bryr sig egentligen om de e hyper stark och slå genom alla olika saker. Ilidan borde vara vig nog att undgå svärdet och antagligen smart att skydda sig med ett vappen och attackera med andra. Arthas däremot fick han sin fulla styrka vid lich king men ändå borde illidan vunnit.


Men Hörde inte Illidan konstiga röster i huvudet och blev knasig tack vare svärdet?

http://s1.bitefight.se/c.php?uid=25258
kul spel
gratis så testa :D

06/07 -07 15:49 Robgame

Robgame

1382 XP 87 inlägg

blizzard hade ju bestä,t att arthas skulle bli Lich King. Hur skulle det annars sluta? Det var egentligen meningen att Illidan skulle fly i slutet.

07/07 -07 16:30 Deathwish

Deathwish

2103 XP 78 inlägg

Skulle sluta genom Lich king blev störtad och alla undeads blev fria. Så skulle det nog sluta.

Medieval 2 total war!
70 warlock World of warcraft 
Counter Strike 1.6

07/07 -07 18:00 Robgame

Robgame

1382 XP 87 inlägg

Skulle  inte blivit bra eftersom WoW var planerat väldigt länge etc
Alla undeads dör (kanske tom forsaken) om Lich King dör.

08/07 -07 15:56 Deathwish

Deathwish

2103 XP 78 inlägg

so? skulle ju blivit ett lyckligt slut och man skulle kunna kanske leva senare i lorderaron elr vad det. skulle bara hotet mot burning legion vara ett problem och det skulle wow kunnat handla om att störta burning legion.

Medieval 2 total war!
70 warlock World of warcraft 
Counter Strike 1.6

08/07 -07 19:13 Robgame

Robgame

1382 XP 87 inlägg

Enligt mig skulle spelet vara mycket tråkigare utan Scourge. Jag tror att andra tycker det också.

09/07 -07 11:06 Robgame

Robgame

1382 XP 87 inlägg

Fresten tror jag att Illidan ha kontrollerats av Kil'jeaden som ville ha honom död och splittra Illidari.
En ny Well of Eternity för stt spränga Outland så att Alliance och Horde skulle få stora förluster.
Illidan dog så lätt eftersom Kil'jeaden kontrollerade honom.

09/07 -07 11:06 Deathwish

Deathwish

2103 XP 78 inlägg

Robgame. Så du skulle tyckat det vara tråkigt att spela wow om inte scourge fanns.  Forsaken skulle finnas. Det skulle vara kanske innebördes krig mellan keltuzad och sylvanas och de skulle nog slås mot varandra. Sen så är det bara dra mot outlands efter keltuzads död nedgång och aq40 bwl mc sen drar man till outlands å slaktar. DOck med keltuzad så kanske han går över till forsaken.

Medieval 2 total war!
70 warlock World of warcraft 
Counter Strike 1.6

09/07 -07 11:37 Spaceman

Spaceman

481 XP 8 inlägg

Håller med RObgame.
Spelet blir tråkigt utan scourge.
Några områden måste jag gråta över (tänker på plaugelands då).
Sedan är Kel´Thuzad i scourge + dödad.
On topic.
Vet inte riktigt vem jag gillar mest nu.

I´m the Spaceking
King of the space (soon earth)
The earth is doomed muahahha (joke)

09/07 -07 11:51 Crescent

Crescent

609 XP 6 inlägg

Illidan har mycket bättre historia än Arthas, tex så är Illidan Stormrage förälskad i Tyrande Whisperwind, och har Furion som bror, och dessutom: Illidan dör nog inte så lätt, för Illidan föddes med guldiga ögon, vilket betyder att han kommer att bli en extremnt viktig person, det hade Queen Azhara också.

Ägarare till Privat Servrar för MMORPG:
Är alldeles för fega för att betala.
Ett riktigt MMORPG för att det ska vara kul.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar