Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



tar ni med ert gameboy eller nåt till skolan?

20/08 -07 12:46 wfps_105

wfps_105

9571 XP 656 inlägg

Mobilen och ibland mp3-spelaren.

20/08 -07 20:39 KviCks

KviCks

2432 XP 4 inlägg

Tar med mig min Ipod(80gb)

PSN: KviCks
XBL: KviCks

20/08 -07 22:12 Robgame

Robgame

1382 XP 87 inlägg

Nej jag har vuxit ur det, så blir man ju "mobbad" om man tar med gameboy, lol ;P
Pokemon hade man också i lågstadiet men sen blev en ledsen, lärarna fick damp och inga av dem var tillåtna, sen är det rätt töntigt nu när man är större...

21/08 -07 00:47 Evil_Joke

Evil_Joke

5032 XP 321 inlägg

ÅHHH! Ja kommer ihåg i mina dar som ung =)xD.. Typ i ettan-tvåan nånstans där så lira man Pokémon på sitt coola Gameboy Color  8).. Numera är det en aning trist och faktist sorgligt att man inte har bättre för sej än att spela gameboy på rasterna :O.

Nu tar ja me mej min söta lilla mobil, min iPod Nano osso självklart nyckar =).. + ett antal kvitton + planbok och självklart mina sjukt sexiga öronproppar :D

Interventionism är ekonomiskt heroin
Problem lindras inte med nya
Välfärdsstaten är ditt rättsliga självmord

24/08 -07 15:30 Dark_bristle

Dark_bristle

8518 XP 4406 inlägg

Brukar ta med min bärbara dator till skolan.

Hej hej på er, jag gillar att spela Touhou och
animera roliga saker, som är perversa oftast, men
nu är det snart slut på tecken, så hejdå!!

24/08 -07 16:36 Lycanthrope

Lycanthrope

1393 XP 61 inlägg

Jag skulle gärna ta med mitt DS till skolan om det inte vorre för att den är satans stöldbegärlig. Mobil skiter jag i. Det är ingen som ringer och den skulle säkert bli stulen. Mp3 brukade jag ha ibland men tack vare Moderaterna och Folkpartiet så får man inte det längre.

"Good, bad. Im the guy with the gun."
- Ashley J. Williams,
Evil Dead III: Army of Darkness

24/08 -07 18:39 volvo66

volvo66

4925 XP 77 inlägg

Mobilen har jag alltid med mej, på ljudlös i fickan.

27/08 -07 22:47 Lucold

Lucold

4724 XP 156 inlägg

Nej.

28/08 -07 15:40 Evil_Joke

Evil_Joke

5032 XP 321 inlägg

Lycanthrope skrev:
Mp3 brukade jag ha ibland men tack vare Moderaterna och Folkpartiet så får man inte det längre.


Jag vill gärna ha en pålitlig källa till det. + Att jag tvekar att folkpartiet skulle göra något sådant, därför att dom är liberaler..

Jag bor i ett av sveriges mest moderata kommun, Kungsbacka kommun. Här får man minsan ha MP3 såvitt det inte stör de andra / är på lektioner när man behöver lyssna.

Interventionism är ekonomiskt heroin
Problem lindras inte med nya
Välfärdsstaten är ditt rättsliga självmord

29/08 -07 21:27 Leviathan

Leviathan

970 XP 32 inlägg

jag har mp3 ibland med mig. våra lärare får beslagta saker som mp3 om det behövs

03/09 -07 02:12 Lycanthrope

Lycanthrope

1393 XP 61 inlägg

Evil_Joke skrev:
Lycanthrope skrev:
Mp3 brukade jag ha ibland men tack vare Moderaterna och Folkpartiet så får man inte det längre.


Jag vill gärna ha en pålitlig källa till det. + Att jag tvekar att folkpartiet skulle göra något sådant, därför att dom är liberaler..

Jag bor i ett av sveriges mest moderata kommun, Kungsbacka kommun. Här får man minsan ha MP3 såvitt det inte stör de andra / är på lektioner när man behöver lyssna.


Vi får inte ha mp3 på lektionerna och dom flesta skyller på moderaterna. Fast dom flesta kan ju förstås ha fel.

"Good, bad. Im the guy with the gun."
- Ashley J. Williams,
Evil Dead III: Army of Darkness

03/09 -07 17:28 Mevaheah

Mevaheah

952 XP 365 inlägg

Alltid mp3. Går inte utanför ytterdörren utan möjlighet att lyssna på Bullet For My Valentine, Marilyn Manson, Silverstein osv. när jag vill.

^^

I'm sick of this life
I just wanna scream
How could this happen to me?

03/09 -07 22:08 Leviathan

Leviathan

970 XP 32 inlägg

Silverstein brukar jag lyssna på  8)

04/09 -07 06:59 pokelover1

pokelover1

4936 XP 694 inlägg

jag tog med mig DS förut, men ångrade mig. så nu tar jag GBA istället.(smidigare)Spel: varierande

Va pinsamt jag skrev för 6 år sen..  / väldigt sen edit.. :D


Senast redigerat 19/02 -13 18:34
04/09 -07 12:14 TrasH

TrasH

1953 XP 51 inlägg

Nej sitter oftast och pratar förutom på lunchrasten då uppehålls rummet är öppet då passar man på att spela biljard eller fotbolls spelet med stoor
vi två är ju helt klart bäst jag lyckades skjuta iväg bollen så jag flyttade på en biljard kula :D

Shadows lives, fights and dies in the darkness
so that the ligt may continue to shine.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar