Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Mario Rollspel is back!

05/03 -06 17:00 ludicolo

ludicolo

3622 XP 992 inlägg

Bra idé men hur kontaktar vi dem? Och vi får hoppas att vi inte behöver Bowser för det nu igen! Kartan kanske kan hjälpa oss låt oss kolla!  

Typiskt....

05/03 -06 17:11 daniel35

daniel35

1700 XP 32 inlägg

Hm det står på kartan att vi ska gå till spökarnas hem!   Men vi måste ta med oss en stjärna dit för att passera in men hur ska vi hitta en stjärna?   Lugi sa : brr darrrr jaaaggg vill inntte gåå ditt   :(

Wii är bäst och rockar fest! Wii ÄR BÄST!!!!!!!!!!
Ps3 är ful och suger gul!
Xbox360 är bättre än Ps3 Och inte en rolig konsoll

05/03 -06 17:45 Toad_2

Toad_2

6282 XP 1808 inlägg

Hmm. En stjärna. Få se nu, vart är vi. Mitt i ingenstans ja. Närmaste stjärna finns. . .i den riktingen. *Pekar upp mot stjärnhimmeln*

//T_2

05/03 -06 18:55 Toad_4

Toad_4

3621 XP 291 inlägg

Hmm... Jag har en raket i fickan! fast det ä bara en leksak... Den kan användas som raket bara vi har en maskin som förstorar saker...

Toad är bäst!!! Ingen protest.... (0)
Protesten försvann och Nintendo Vann! (1)
Tid är Pengar! Sparad slant är tjänad slant! (2)

05/03 -06 21:21 DSMASTER

DSMASTER

949 XP 100 inlägg

****** för det första så förstör du daniel35 en bra del av storyn ska du komma och ta min plats i stroyn TROR INTE DET SÅ SLUTA OCH TA ÖVER BOWSER JR HAN ÄR SNÄL I DEN HÄRA STORYN SÅ LÄG AV!   :x  + ATT JAG TAR HAN OM HONOM


YOWA TOG LITE SEMester har jag misat nåt ??


kanske mit skepp är till hjälp ?? :P

YOSHI ÄGER!! NINTENDO ÄGER!! DS ÄGER!! PSP ÄR BRA
DE ANDRA SYSTEMEN S*G*R.

05/03 -06 22:26 ludicolo

ludicolo

3622 XP 992 inlägg

Jajaja nu slutar vi bråka jag ser några ?block därborta som kankse har en stjärna eller två!
Ludicolo: Okej jag är inte med i storyn men DSMASTER du kan vara ugn den delen av storyn togs bort så Bowser. Jr är fortfarande snäll och det existerar inte så många Bowsers nu får ni fortsätta äventyra!
Luigi: Måste vi det jag menar har vi inte lidit nog redan!
Ludicolo: Men sluta vi ska inte argumentera utan ni ska heta den där skatten och få feta plånböcker eller nåt sånt!
Luigi: Jaja men nu kommer alla tro att vi är knäppa för att vi skriver det här och förvärrar saker fast det är ju inte en del av historien!
Ludicolo: Ja så bli inte arg på mig när jag bråkar med min rollfigur jag är lite konstig som dom flesta här på tråden vet!  

Typiskt....

06/03 -06 07:58 daniel35

daniel35

1700 XP 32 inlägg

DSmaster jag försökte inte ta din plats jag ville inte ta någons plats oföresten försöker jag bara göra storyn lite roligare

Wii är bäst och rockar fest! Wii ÄR BÄST!!!!!!!!!!
Ps3 är ful och suger gul!
Xbox360 är bättre än Ps3 Och inte en rolig konsoll

06/03 -06 15:04 DSMASTER

DSMASTER

949 XP 100 inlägg

mm ok sorry men jag är lite arg att du gorde BOWSER JR elak.

YOSHI ÄGER!! NINTENDO ÄGER!! DS ÄGER!! PSP ÄR BRA
DE ANDRA SYSTEMEN S*G*R.

06/03 -06 15:44 daniel35

daniel35

1700 XP 32 inlägg

Men DSmaster det som jag skrev att bowser jr var elak det är inte med i storyn! såg du inte längst upp på sidan?

Wii är bäst och rockar fest! Wii ÄR BÄST!!!!!!!!!!
Ps3 är ful och suger gul!
Xbox360 är bättre än Ps3 Och inte en rolig konsoll

06/03 -06 15:52 ludicolo

ludicolo

3622 XP 992 inlägg

Nåja nu fortsätter vi! *Hoppljud* Äsch en nit jag fick bara en svamp den sparar jag nog nästa block!  

Typiskt....

06/03 -06 16:49 Toad_2

Toad_2

6282 XP 1808 inlägg

Nu är alla glada och inget mer tjat om Bowser JR.

Jag tror jag vet en stjärna i värld 1-1.

//T_2

06/03 -06 16:59 daniel35

daniel35

1700 XP 32 inlägg

aha nu kommer en stormvirlverl aah! vi sugs in    HM? vad konstigt det här är aah! vi är i super mario 1 där stjärnan är! föresten vi är i ett spel :(

Wii är bäst och rockar fest! Wii ÄR BÄST!!!!!!!!!!
Ps3 är ful och suger gul!
Xbox360 är bättre än Ps3 Och inte en rolig konsoll

06/03 -06 17:27 Toad_4

Toad_4

3621 XP 291 inlägg

Ok... Ska bara hoppa på några Goomba först sen så kan jag följa med. *hoppar* AHHH!!! Åh nej jag förlorade 1 liv. Så nu ska vi klara banan. Jag tar genvägen med röret. :D

Toad är bäst!!! Ingen protest.... (0)
Protesten försvann och Nintendo Vann! (1)
Tid är Pengar! Sparad slant är tjänad slant! (2)

06/03 -06 21:51 ludicolo

ludicolo

3622 XP 992 inlägg

.... Ooookkkeeejj... Nåja nu går vi vidare framåt marsh! Aha här kan jag hoppa!*Hoppljud följt av en krash*AAAJJ!! Ett osynligt block med ett ett... Yoshi ägg?*Knackande läte*
Baby yoshi: Pappa frukt mig vill ha frukt!! Buäähh!!!
Luigi: Men jag är inte din pappa låt bli jag har ingen frukt men däremot så... Jo Birdo den här kanske du ska ta hand om så slipper jag jag vet trots allt inget om bebis yoshis!  

Typiskt....

07/03 -06 09:50 daniel35

daniel35

1700 XP 32 inlägg

Birdo kom hej lugi:) å vilken söt liten baby det är:) sen
kom en flygande koppa och tog den:(

Wii är bäst och rockar fest! Wii ÄR BÄST!!!!!!!!!!
Ps3 är ful och suger gul!
Xbox360 är bättre än Ps3 Och inte en rolig konsoll


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar