Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Mario Rollspel is back!

15/01 -06 19:04 Toad_2

Toad_2

6282 XP 1808 inlägg

X_X...Hupp? Nån tar min hatt!? Nu du ska du åka på stryk!

*BANK* *TJONG* *SMOFF* *SBANG*

X_X

//T_2

15/01 -06 19:11 mariopower

mariopower

1141 XP 54 inlägg

Jag äter upp dig Toad! *Äter upp Toad* Det var en match det. Hmm... *SKRIKER* BIRDO!!! UPP MED HÄNDERNA OCH RO HIT 20 AV DINA ÄGG!!! ANNARS ÄTER JAG UPP DIG *dreggel* *dreggel igen *och dreggel åter igen*

15/01 -06 19:14 Toad_2

Toad_2

6282 XP 1808 inlägg

Verkligen X_X

//T_2

15/01 -06 20:15 mariopower

mariopower

1141 XP 54 inlägg

Hoppsan! *dreggla ut Toad* Vad gör du här ute? *går till affären* *Köper en förvandlingsdryck* *Förvandlas till en likanande Toad* Jag blev Toad Chomp. Hmm... Undra varför jag ska äta upp er? *hittar ett mega ben* Mums! *åt upp det fort* Bild på Toad chompKlicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

15/01 -06 20:35 Toad_2

Toad_2

6282 XP 1808 inlägg

Blä! Vad är det här för vattenliknabde slemmig grej?!

//T_2

16/01 -06 07:11 JonteBloom

JonteBloom

76 XP 2 inlägg

vad chatar ni om :D

16/01 -06 09:11 mucken751

mucken751

4083 XP 580 inlägg

Brådis: *trycker på flera knappar i följd, Doc. T materialiseras i teleportmaskinen*

Doc. T: Öhh, vad är det som händer? Jag höll just på med en viktig operation, och så plötsligt...

Brådis: Ingen tid att förklara. Birdo och Toad behöver hjälp!

Jag: AAAAARRRRGGGGHHHH!!!! ETT MONSTER!! *blev rädd för Toad Chomp* Men vänta nu... jag har ju jättegoomban! FIDO!!

*ett mullrande hörs och jättegoomban kommer springandes från andra sidan ån, hoppar över ån (fråga inte hur), och landar precis bredvid Chockis*

Jag(Chockis): Duktig Fido! *klappar Fido, pekar sen på Toad Chomp* Kolla Fido! Om du besegrar honom, så får du ett kex. Är du redo? Buss på honom! *Fido sätter av mot Toad Chomp och börjar nafsa på hans fot*

Jahapp, så var man här igen.
Vad tiden flyger när man är deppig.
Få se hur länge man stannar kvar nu då.

16/01 -06 15:48 Dark_bristle

Dark_bristle

8518 XP 4406 inlägg

Eeep! Doc. T! Hjälp Toad först! Jag klarar mej.. Hoppas jag... URK! SÅ fort vi alla är friska och hela så kan vi fortsätta vidare till skatten...

!

Vad är det DÄR???? Huh-huh-huh- ETT MISSFOSTER!!!

*Pekar på Toad Chomp o svimmar*

Hej hej på er, jag gillar att spela Touhou och
animera roliga saker, som är perversa oftast, men
nu är det snart slut på tecken, så hejdå!!

16/01 -06 16:05 mariopower

mariopower

1141 XP 54 inlägg

Hmm? Vems hund är det? Varför blir alla rädda för mig? Ge mig minst ett ben så blir jag glad.

16/01 -06 18:46 Toad_2

Toad_2

6282 XP 1808 inlägg

Toad: X_X...? Nån återupplivar mig...Doc T.?! Är det verkligen du?

*Ger Doc T. en kram*

Toad: Det var länge sen! Säkert 30 sidor! Hur är läget nu för tiden?

Doc T.: T-t-titta bakom dig!

Toad: Huh?

*Vänder mej om*

Toad: GLIIIIP!? En jätte-Cheep Cheep!!! Spring!

//T_2

16/01 -06 20:04 mariopower

mariopower

1141 XP 54 inlägg

Jag ska nog besegra... Nej! Jag är för liten!!! Help me! *Springer så snabbt så jag inte syns* Hmm... Vänta lite! *Springer tillbaka* *kastade en poison mushroom på den jätte stora cheep cheepen* Hmm... Den blev lite mindre iallafall.

17/01 -06 09:42 mucken751

mucken751

4083 XP 580 inlägg

Jag: Det räcker nu, Fido! Kom tillbaka!
*Fido(jättegoomban) slutar att nafsa på Toad Chomp´s fot och kommer till mig* Duktig Fido! *ger Fido en Toadzer Kexchoklad*

Brådis: Gaah! Birdo är tung! *bär den avsvimmade Birdo in i teleportmaskinen, går ut och trycker in telefonnumret till Mushroom Medic-sjukhuset, Birdo teleporteras iväg* Puh. Sådär. Birdo är på väg till sjukhuset. Dom borde kunna fixa hennes ben.

Jahapp, så var man här igen.
Vad tiden flyger när man är deppig.
Få se hur länge man stannar kvar nu då.

17/01 -06 15:39 Toad_2

Toad_2

6282 XP 1808 inlägg

KUTA!!! En Cheep Cheep större än ett trevåningshus! *Sprunger allt jag har fast det går inte så fort när man har två träbitar till ben -.- *

//T_2

17/01 -06 15:52 mariopower

mariopower

1141 XP 54 inlägg

Ska jag bära dig Toad? Jag springer jättesnabbt fast problemet är att jag är inte så stark för jag har aldrig haft armar innan.

18/01 -06 11:57 mucken751

mucken751

4083 XP 580 inlägg

Brådis: Härborta, Toad! *värmer upp motorerna på teleportmaskinen* (Ja, den kan flyga, precis som klonarmaskinen) Kom du med, Chockis!

Jag: Nej tack, jag rider efter er på Fido! *sätter mig på Fido´s huvud*

Brådis: Som du vill, Chockis. *hjälper Toad in i maskinen* Okej, Toad! Håll i dej! *VVVVRRRRROOOOAAAAARRRRRR!!!!*
Jag: Hoppla, Fido! *Fido sätter av efter maskinen*

Jahapp, så var man här igen.
Vad tiden flyger när man är deppig.
Få se hur länge man stannar kvar nu då.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar