Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Jag skriver ditt högskoleprov!

20/05 -15 00:08 HPguden

HPguden

19 XP 3 inlägg

Hej!

Jag älskar debatter och undrar vad folk tycker. Mitt arbete är kanske bland de yrken (som jag vill kalla det) som i högsta grad anses moraliskt oförsvarbara och den allmänna uppfattningen tycks vara att den är olaglig eller ligger i den välkända ''Gråzonen''.

Vi är en grupp som arbetar med att hjälpa folk in på högskolan. Ja, precis. Du läste rätt. Vi har har många namn, däribland spökskrivare, provkonsulter osv. Vi skriver högskoleprov åt våra klienter och använder oss utav en laglig metod (ingen urkundsförfalskning, kunden går dit själv och får svaren levererade av oss genom den specialbyggda utrustning vi tillhandahåller.)

Har sett flera trådar kring ämnet och har egentligen endast en fråga: Vad tycker du om vår verksamhet?

Kasta skit över mig, ställ frågor, argumentera, filosofera eller gör vad ni vill! Jag svarar på allt utom exakta detaljer. Vill höra era åsikter och det värsta svaret ni kan få är inget ;)

Bring it on! Hatar eller älskar ni mig? #PKDEBATT

20/05 -15 00:21 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Jadu vad finns det att säga.. Jag har grov dyskalkyli (diagnostiserat) vilket betyder att jag kan i princip ingen matte, inte tillräckligt för att få ens ett halvt poäng på högskoleprovet iaf. Vill plugga till sjuksyster men vad hindrar mig? den sabla matten..

Så skriv matte delen åt mig, svenska och engelska klarar jag strålande själv =) heheh

Wii U PS4 XBone PC

21/05 -15 12:36 HPguden

HPguden

19 XP 3 inlägg

MartinMilk skrev:
Jadu vad finns det att säga.. Jag har grov dyskalkyli (diagnostiserat) vilket betyder att jag kan i princip ingen matte, inte tillräckligt för att få ens ett halvt poäng på högskoleprovet iaf. Vill plugga till sjuksyster men vad hindrar mig? den sabla matten..

Så skriv matte delen åt mig, svenska och engelska klarar jag strålande själv =) heheh


Haha! Fyfan.. Det lät inte kul. Absolut går det att hitta flera olika lösningar ;)

21/05 -15 23:03 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Hur brukar ni gå tillväga då? Vad händer om man blir upptäckt

Wii U PS4 XBone PC

23/05 -15 12:05 HPguden

HPguden

19 XP 3 inlägg

MartinMilk skrev:
Hur brukar ni gå tillväga då? Vad händer om man blir upptäckt


Missade ditt meddelande! I exakt form skriver jag aldrig ut det. Men vi använder oss utav en viss teknologi som gör att vi kan leverera svaren till vår kund. Vår metod är i enlighet med svensk lag och de kan riva ditt prov och därmed hänvisa till provets föreskrifter.

:)

23/05 -15 12:12 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Men dåsa send me info om det är lagliigt :)

Wii U PS4 XBone PC

24/05 -15 13:52 Yobbo

Yobbo

5149 XP 666 inlägg

Alltså rätt tycker jag inte att det är, men å andra sidan är inte Sveriges utbildningssystem särskilt rätt heller. Det är svårt. Utbildningssystemet är så otroligt dåligt individanpassat, vilket gör att vissa, Som MartinMilk, inte får den utbildningen och därmed inte får det jobbet som hen kanske hade gjort mycket bättre än någon som råkade vara lite bättre i matematik. Jag är lite kluven i frågan.

03/06 -15 22:40 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

vad kostar det?

09/07 -15 17:34 Unspoken

Unspoken

546 XP 61 inlägg

Bättre att alla dumma svennar får jobba på donken.

16/07 -15 18:11 Bozz

Bozz

4254 XP 441 inlägg

Med tanke på hur dumt utbildningssystemet redan är, och att det passar långt ifrån alla, så bryr jag mig inte ett dugg om någon fuskar på detta.
Vet inte om jag själv skulle kunna tänka mig att göra det, men vore intressant att veta hur ni tar betalt?

aka powershift aka threeforce aka RC

08/08 -21 15:35 Sweely99

Sweely99

6 XP 1 inlägg

Onödigt med fusk på högskoleprovet!

Dessa böcker var till stor hjälp när jag gjorde högskoleprovet senast: http://1miljonboktips.se/boktips/bast...

Tycker speciellt att övningsboken var grym då den gav mig något konkret att träna på. Hoppas att kunna skriva högskoleprovet i år igen, förhoppningsvis med bättre resultat. Till er som tänkt fuska, skippa det...


Senast redigerat 08/08 -21 15:36
26/04 -22 10:52 annanordova

annanordova

7 XP 2 inlägg

hej, något verkar inte vara särskilt lagligt


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar