Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Veckoutmaning: Vecka 9

23/02 -13 16:57 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Hej!

Under vecka 8 blev det tyvärr ingen utmaning av olika anledningar så därför bestämde vi oss för att lägga ut utmaningen för vecka 9 lite tidigare.

Denna vecka har vi en utmaning som heter Multi-kills! som kräver spelet Call of Duty: Black Ops II

Multi-kills! skrev:

Här i veckan såg man en video där en kille i Black Ops 2 tog ut hela 6 personer med en Hunter Killer.
Denna vecka vill vi se er medlemmar ta ut så många ni kan med valfritt redskap. Det kan vara med scorestreaks, vapen, lethals vad som helst, bara att du får mer än en kill. Detta får dock inte ske i en match mot bots eller när du kör "Local".


Du bevisar detta genom att filma händelsen samt visa en lapp eller dylikt med ditt användarnamn på fuska.nu så vi kan verifiera att du filmat klippet. Detta bör inte heller vara så svårt att få på film med tanke på Theater mode (tyvärr lite buggat)

För er som vill delta men inte har BO2 så kan jag även informera att under helgen hittar ni BO2 free-to-play på Steam!

Då önskar jag alla deltagare lycka till!

Tävlingen kommer sluta som vanligt nästa lördag (2 mars)


Senast redigerat 23/02 -13 16:58

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

23/02 -13 23:04 Forza

Forza

9477 XP 539 inlägg

Halo nästa? :P

>>>http://www.youtube.com/user/ImagineTunez<<<
Awesome Muisc Everyday!
The Music that you haven't heard yet.

25/02 -13 20:29 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

Jag har en känsla av att om jag så bara får två kills kommer jag ändå komma först.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar