Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Kan inte svara på kommentarer på Youtube..? Hjälp...

01/02 -13 14:31 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

Ja nu är det så att jag igår gick in på youtube som en vanlig alldagsgöra för att kolla på videos av personer som jag tycker är underhållande. Jag ser sedan en kommentar som jag tycker behöver ett svar och så trycker jag på "Svara" knappen och vad händer? Inte..ett...piss...

Har ironiskt nog googlat problemet och jag var utan tvekan den enda som haft problem med detta men jag tycker inte att jag fick fram några konkreta svar på hur man kan besvara kommentarer igen utan massa knössel med endras Google+ eller bokmärken.

Jag har inte ens google+, då jag gjorde mitt google konto innan den skiten existerade och jag har inget större intresse av att fixa eftersom att jag inte förstår ett enda smack av detta nätverk.

Så då lyder ju frågan: Har detta hänt er någon gång, hur fixade ni det och tror ni att man kan vänta ut tills de har kommit med en uppdatering som kanske fixar detta?

Svar uppskattas extremt eftersom att tycker väldigt mycket om att diskutera diverse saker på youtube.



What can i say i´m a bad man.

01/02 -13 15:08 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Jag vet inte vad som är värst; att aktivt vilja delta i youtube-diskussioner eller att fråga fnu istället för youtube.

01/02 -13 15:13 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

Stog det "Fel försök igen"?

01/02 -13 15:24 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
Jag vet inte vad som är värst; att aktivt vilja delta i youtube-diskussioner eller att fråga fnu istället för youtube.

Don´t bring it up then....

01/02 -13 15:56 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

LegoLasse skrev:
Stog det "Fel försök igen"?


Nej, det brukade inte komma fram ett skit. Inget hände, ingen text ingenting.


Dock så löste jag problemet nyligen genom att rensa all historik, samt cookies. lol, never mind. Tack ändå!

What can i say i´m a bad man.

05/02 -13 20:47 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Just Google being Google really.

7 år på fuska.nu


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar