Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Vi som inte har Facebook

Svara
09/11 -12 06:43 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Facebook är lame.. Finns mycket bättre sociala hemsidor. Synd bara att dom dör ut. Facebook slukar verkligen allt.

Wii U PS4 XBone PC

09/11 -12 08:28 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Hade varit rätt handikappad utan facebook, vårt program och min klass har egna facebooksidor där viktig information skrivs ner

09/11 -12 17:28 DarkMasters

DarkMasters

10289 XP 1689 inlägg

känns ju typ som om  hela världen är beroende av facebook. jag har facebook, men använder det knappt. vet inte om det räknas eller inte.

[::[___]::]
[o [__] ::]
==3DS==

10/11 -12 03:09 brutus

brutus

4213 XP 446 inlägg

wtfwjd skrev:
Hade varit rätt handikappad utan facebook, vårt program och min klass har egna facebooksidor där viktig information skrivs ner


Bojkotta skiten, det enda rätta att göra!

Byt klimat nu!

19/11 -12 05:42 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen rie204

Har inte, har inga planer på att skaffa ett konto heller.

06/12 -12 20:50 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

wtfwjd skrev:
Hade varit rätt handikappad utan facebook, vårt program och min klass har egna facebooksidor där viktig information skrivs ner

Samma här.
Jag har facebook, men använder det bara om jag måste (t ex om jag vill ha tag i någon, eller kolla skolinfo). Gillar egentligen inte sidan.

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

09/01 -13 02:49 Cheza

Cheza

2375 XP 125 inlägg

Har inte Facebook och vill inte ha heller... (och de få gånger jag "behövt" FB som t.ex. En KURS i skolan (ja, vi spenderade flera lektionspass till att lära oss vissa funktioner och finesser) så har jag fått låna någons "låtsaskompis" :'P)

11/01 -13 23:24 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Är inte konspiratoriskt lagd, men detta jävla "logga in med facebook", "connect your facebook" etc, som infekterar varenda jävla hemsida gör mig fan rädd. INGEN ANNAN VILL VÄLL VETA VILKEN JÄVLA FILM JAG SETT, VILKEN JÄVLA GLASS JAG ÄTIT, ELLER VILKEN LÅT JAG LYSSNAR PÅ.

*

12/01 -13 17:36 shadow_girl

shadow_girl

47 XP 31 inlägg

hade FB tills det paja min dator virus det är inte den bästa sociala hesidan men den slukar andra dom bra såå vad ska man göra det är väll den enda som kommer finnas till slut. jag kommer bokstavligen alldrig att skaffa det igen1

12/01 -13 17:43 shadow_girl

shadow_girl

47 XP 31 inlägg

brutus skrev:
Detta bör vara vår kampsång:

http://www.youtube.com/watch?v=LAE9B1k5YMQ



varför den och inte Hall of fame??


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar