Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Får ni in många recensioner?

29/12 -12 16:14 swedespartan

swedespartan

2160 XP 350 inlägg

Skickade in en recension för någon vecka sen och jag har fortfarande inte hört något om den, är ni så upptagna?

29/12 -12 17:31 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Finns just nu en recension som väntar på att bli validerad. Nej, det kommer in ytterst få recensioner och fusk... Däremot växer spelarkivet stadigt.

Jag har inte gjort mycket själv det senaste. Detta då jag själv genomfört en hel del flyttar och haft andra problem utanför Fuska.nu.

30/12 -12 00:29 mariobros1

mariobros1

19720 XP 857 inlägg

Jag har inte skickat in en recension, men jag försökte lägga in Paper Mario: Sticker Star i 3DS arkivet. Det stod att det var inlagd, men jag kunde inte hitta den. :/

The stone that sits on the very top of the mountain's mighty face, does it think it's more important than the rocks that form the base?

30/12 -12 07:44 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Spelet låg i vår lista och väntade på att bli kontrollerat, tog hand om det och spelet ska nu kunna hittas på Fuska.nu.

30/12 -12 19:37 Frisko

Frisko

15348 XP 455 inlägg

swedespartan skrev:
Skickade in en recension för någon vecka sen och jag har fortfarande inte hört något om den, är ni så upptagna?


Jag har nu gått igenom din recension och skickat resultatet till dig. För att svara på din fråga: nej, vi är inte direkt upptagna när det gäller validering av fusk och recensioner, däremot tror jag många har annat att stå i dessa veckor kring jul och nyår. Men givetvis ska det inte ta ett par veckor innan din recension blir behandlad, så jag ber personligen om ursäkt för det.

De eller dem?


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar