Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Behöver hjälp med mitt ps3

29/08 -12 18:55 DarkMasters

DarkMasters

10289 XP 1689 inlägg

Hej.
När jag gjorde en system update så pep plötsligt ps3:n till 3 gånger och sen stängdes den av sig utan att jag hade gjort nåt. När jag satte på den igen lyste den först grönt, sedan pep den till likadant igen, sen blev den gul och sen stängdes den av. Jag drog ut kontakterna och lät den stå över natten.
När jag satte på den nästa dag funkade den precis som vanligt. Jag hann spela en match online på Uncharted 3. När den sen sökte efter nya spelare hände exakt samma grej igen. Den pep till 3 gånger och stängdes sedan av. Exakt samma resultat när man sätter på den igen sen. Jag drog ut kontakterna och lät den stå över natten igen.
När jag nu satte på den idag så hände det gamla vanliga, den pep till 3 gånger, lyste gult och stängdes av.

Vad ska jag göra???
Skulle behöva all hjälp jag kan få! Tack på förhand! :)



[::[___]::]
[o [__] ::]
==3DS==

29/08 -12 19:17 Silver_

Silver_

3840 XP 1019 inlägg

Tjaa, eftersom att jag varken har Playstation 3 eller känner någon som har det (vad jag vet) kan jag inte ge ett korrekt svar på frågan. Sökte på frågan och fick upp några resultat. Jag kan länka till en sida där man verkar ha samma problem, men du kan väl söka igenom internet


Möjligtvis finns svaren på din fråga här:
http://www.justanswer.com/electronics...

(:=           
):=
|:=

29/08 -12 21:09 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

Tror du har YLOD du får lämna in ditt ps3.

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

29/08 -12 21:38 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Som GosseN säger.. yellow light of death

Wii U PS4 XBone PC

29/08 -12 21:39 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

http://www.youtube.com/watch?v=4_Ic1_TY-GU

Wii U PS4 XBone PC


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar