Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Är nervös...

28/08 -12 22:16 potatismos11

potatismos11

2435 XP 543 inlägg

Hej. Jag har varit nervös nästan hela tiden sen jag har börjat gymnasiet (27 aug), det känns som om jag inte klarar av det även fast jag vet att jag gör det. Finns det ett botemedel mot nervositet?



Kolla in min Hardstyle lista!

Hardstyle will newer die!

28/08 -12 22:51 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Du har varit nervös sedan igår om jag förstått det rätt?

Det är väl bara att jobba med din egen självkänsla. Du måste tro att du kan fixa det och därefter sätta upp ett mål på vad du vill klara av.
Jag studerar själv Universitetsmatte för Ingenjörer och kan själv känna att "jag fixar fan inte detta". I ett sådant läge är det bäst att du tar en paus i pluggandet i 30 min - 1 timme och sedan sätter dig igen. Då menar jag inte sätta sig framför TV'n eller gibba utan snarare göra något som får dig att må bra fysiskt. Jogga, träna, you name it.

Det är (troligen) normalt att man är nervös när man börjar en ny utbildning, jag själv var nervös min första mattekurs som jag läste, men med stånk och stön så klarade jag mig med.

Jobba målinriktat!

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

28/08 -12 23:34 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Jag var nervös ett som ett as dom första dagarna. Men det var typ alla. Det släpper efter ett tag. Vi är iof esteter och där passar det verkligen inte in att vara nervös :P

Wii U PS4 XBone PC

29/08 -12 11:25 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg