Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Hotmail läggs ner! Ersätts av Outlook!

04/08 -12 14:07 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

Jag läste nyligen att hotmail ska läggas ner pga att folk använder sig numera av andra sociala nätverk så som Facebook, Twitter osv för att föra sina meddelande vidare via nätet. Istället ska Windows Outlook användas till sådana tjänster som man använde hotmail till. Det är inte klart när hotmail ska läggas ner men inom en snar framtid så är det väck!

Vad tycker ni? Är detta en bra åtgärd? Borde Microsoft ha kvar det?

Det jag undrar mest av allt är, vad händer med alla konton man har? De ligger ju alla på mailen?



What can i say i´m a bad man.

04/08 -12 14:21 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

De kommer, enligt det jag hört, föras över till Outlook (men man behåller sin adress). Skapade ett Outlook-konto när jag hörde om det hela, och det ser riktigt bra ut. Det märks att det är Windows 8-inspirerat och med tanke på att ens Microsoft-konto kommer knytas ganska hårt till användare i Windows 8 så är det väl inte helt fel.

04/08 -12 14:59 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Alla hotmail konton blir Outlook konton, simple as that. Det blir som ditt apple användarkonto fast för Windows istället för iPods / Mac datorer.

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

04/08 -12 16:10 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Alla konton kommer ha samma adress som innan, kommer inte bytas ut.

För mig gör det inte så mycket då jag använder mig av [email protected] som då inte kräver Hotmail på något sätt. Enda anledningen till att den även är reggad där är för MSN ;)

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

04/08 -12 21:32 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

argh, orkar inte med något nytt. men blir väll tvungen antar jag :s

04/08 -12 22:33 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Tråden är skriven som ett debattämne, flyttad.
- Annat > Debatt


Angående ämnet ser jag inget större problem i det hela. Det enda jag använder Hotmail till i dagsläget är att kolla automail från olika sidor. Lär nog fungera minst lika bra i Outlook.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

04/08 -12 22:43 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

asså hotmail.. Såå 90 tal! Jag har alltid kört på andra grejer än den där skiten!

Wii U PS4 XBone PC

05/08 -12 00:48 Zeche

Zeche

390 XP 86 inlägg

MartinMilk skrev:
asså hotmail.. Såå 90 tal! Jag har alltid kört på andra grejer än den där skiten!

Amen wow va Hipster du är..

"You see those warriors from Hammmerfell? They have curved swords. Curved. Swords."

05/08 -12 15:05 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Zeche skrev:
MartinMilk skrev:
asså hotmail.. Såå 90 tal! Jag har alltid kört på andra grejer än den där skiten!

Amen wow va Hipster du är..

Tack :D

Wii U PS4 XBone PC

05/08 -12 22:29 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Måste säga att Outlooks gränssnitt är bra mycket bättre än det Hotmail haft. Tänker dock fortsätta använda Gmail.

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

06/08 -12 23:35 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Hoppas man får sin inkorg rensad på samma gång....
får ändå bara massa spam
äckelhotmail


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar