Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Fråga på startsidan

25/07 -12 00:33 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Frågorna på startsidan är ganska spridda och nya kommer sällan. Jag personligen skulle gärna kunna tänka mig att göra en ny regelbundet, kanske varje vecka t.ex. Jag vet dock, inte om det är svårt att komma på frågor eller stoppa in nya, så det kanske bara skulle bli mer tråkigt jobb.

Så svara gärna om mina frågor skulle uppskattas eller om jag är helt befängd. Skrev i forumet eftersom jag inte var helt säker på vem som skulle kontaktas.

25/07 -12 08:26 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Det har, någon gång för länge sedan, funnits en tråd där man kunde föreslå frågor om jag inte helt misstar mig. Troligtvis har den tråden blivit så gammal så den inte existerar längre. Skulle kanske vara dags att skapa en ny...

25/07 -12 14:49 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

"Vem tror ni det är som har bytt fråga de senaste sex gångerna?"

Srsly?
-.-"

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

26/07 -12 03:13 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Vi byter fråga då någon av oss får lust att göra det. Det enda vi försöker hålla oss efter är att den aktiva frågan ska ha minst 100 svar innan vi byter (och vi brukar heller inte byta förrän den varit uppe en vecka).

Mal_ganis skrev:
"Vem tror ni det är som har bytt fråga de senaste sex gångerna?"

Srsly?
-.-"

Det var mest en "holy shit, kan någon byta fråga ffs" från mitt håll. Det byttes fråga en gång i månaden kändes det som och det var alltid jag som fick byta. ;)

The_new_cake skrev:
Det har, någon gång för länge sedan, funnits en tråd där man kunde föreslå frågor om jag inte helt misstar mig. Troligtvis har den tråden blivit så gammal så den inte existerar längre. Skulle kanske vara dags att skapa en ny...

Det finns (har funnits?) en i Moderatorer. Har inget minne av att det funnits någon officiell tråd bland medlemmarna.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

26/07 -12 09:30 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Forsa: Känner mig ganska säker på att det även har funnits en i det stora forumet för vanliga medlemmar. Om man kan kalla den "officiell" känns som en annan fråga, då jag tror den var skapad av en medlem.

26/07 -12 23:32 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Det har funnits flera såna trådar, bland annat har ViceAdmin hållt i en då hon fortfarande var aktiv.

Frågan byts när moderatorer känner för det (gissar att de flesta brukar vänta tills frågan har fått ett visst antal röster - denna gräns var faktiskt "enforced" på V4 men togs bort på V5 och uppåt då jag tyckte den var fullkomligt onödig).

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

28/07 -12 16:54 Silver_

Silver_

3840 XP 1019 inlägg

Om man kollar lite på de tio sista frågorna i arkivet så kan man se att de flesta frågorna byts innom 13-14 dagar. Självklart finns det frågor som ligger uppe längre än vissa, men dessa kan ha ett annat innehåll t.ex. som denna och denna. I dessa fall ger medlemmen som svarar respons på sidan och hur den kan utvecklas. Enligt mig kan liknande frågor ligga uppe längre än "Vad tycker du om..." och "Ska du köpa...".

Själv tycker jag att frågorna på startsidan inte spelar någon större roll då förhoppningsvis alla medlemmar inte väljer Fuska.nu för frågornas skull...

(:=           
):=
|:=


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar