Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Dumma saker ingen bryr sig om

01/08 -12 19:04 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Nice, fast den får jag nog se ensam någon gång.

Sitter och lirar Skyrim. Jag satsar på Platinum, sedan lär det inte bli mycket spelande på ett tag.

Nu är det bestämt, på söndag blir det TDKR. På fredag så värmer man upp än en gång med BB och TDK.

Förresten, kommer det ens några intressanta spel i den relativt nära framtiden? Förutom The Last of Us och Watch_Dogs? Dead Space 3, Far Cry 3 och AC3 räknas ej. Även fast AC3 ser ganska coolt ut.

Coucou

01/08 -12 19:41 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Jag har vart feelsbadman.jpg hela dagen. Vet inte om jag är mer upprörd över händelsen eller att jag blev upprörd över händelsen. Känns ändå bra på ett konstigt sätt, det är inte ofta man känner sig så här. Andra gången det hänt, första var 15 januari förra året. Känns som att jag svamlar. Men allvarligt, jag kommer nog bli bra till nästa vecka så det är inte alltför allvarligt. Jag vill också veta hur mitt speltest klarade sig.

Fix_d skrev:



http://vsrecommendedgames.wikia.com/w...

Personligen ser jag mest fram emot Dishonored, Revengeance, Zero Escape, och The Last Guardian.

01/08 -12 22:14 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Jag har till min lycka hittat två skräckfilmer som verkar bra.

Rubber - Rubber is a 2010 French horror film about a tire that comes to life and kills people with its psychic powers.

ThanksKilling - A homicidal turkey axes off college kids during Thanksgiving break.

YAHOO! Jag vann 10 kr för att använda på en klubb tack vare mina PRO MLG SKILLZ. Plötsligt är min dag mycket bättre.

02/08 -12 11:49 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Oh man, fick mitt anställningsbevis idag
Niiiice

02/08 -12 14:03 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
ThanksKilling - A homicidal turkey axes off college kids during Thanksgiving break.

Bara framsidan på det filmfodralet gör den ju värd att se! "Gobble, gobble, motherfucker!" "The Ultimate Low-Budget Experience". Och den kalkonen ser ju ut som en ond version av din förra profilbild. c:

wtfwjd skrev:
Oh man, fick mitt anställningsbevis idag
Niiiice

Blah, det fick aldrig jag. Betyder det att jag inte kommer få lön? Visserligen så kommer jag bara få typ 3000, men ändå. :(

Coucou

02/08 -12 19:17 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15423 XP 4988 inlägg

Jag har för en stund sedan kommit hem från en trollbindande och trevlig semester i Östersund. En tjejkompis till en av mina kusiner som jag har blivit väldigt intresserad av, gick jag med på Storsjöyran. För övrigt, festivalen var bra i år!

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe

02/08 -12 22:46 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Vet inte fix_d ring och säg att du vill ha dem haha........lol va 3000 är mycket :sss

ALLTSÅ min TUNGPIERCING HAR VUXIT IGEN HELVETEHELVETEHELVETE
FEM TIMMAR OCH HÅLFAN VÄXER IGEi

02/08 -12 22:51 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen VEVOZ

jag har också tung piercing :)  men jag tar aldrig bort den,  (eller ibland när jag ska tvätta av den xD)

men synd :(

02/08 -12 23:19 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

:((((((( provade köra in ett vanligt örhänge och det funkade galant
förstår inte :(
börjar snart gråta på riktigt

02/08 -12 23:33 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen BIodsla

Kollade när Phelps tog guld idag.

02/08 -12 23:35 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen VEVOZ

aja det är bara att göra ett nytt hål i tungan x)

min gjorde lite ont eftersom han som gorde hålet var lite skakig i händerna,
så hålet vart lite snett,

men den ser rak ut, men om jag sträcker ut tungan så mycket jag kan så ser man att den lutar lite på höger :/

02/08 -12 23:48 swedespartan

swedespartan

2160 XP 350 inlägg

Är det inte jobbigt att hångla/äta när man har hål i tungan?

03/08 -12 00:56 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

USA utklassade just Nigera med en marginal på 83 poäng....kul match för övrigt

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!

03/08 -12 11:04 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Fix_d skrev:

Blah, det fick aldrig jag. Betyder det att jag inte kommer få lön? Visserligen så kommer jag bara få typ 3000, men ändå. :(


Arbetsontrakt/anställningsbevis skriver du under innan/under tiden du är anställd. Har för mig att du ska göra det även under 18 års ålder, är dock inte säker och inget direkt minne har jag heller. Jobbar du kommunalt kan det vara annorlunda.

Plockade nyss ut min vita och svarta lön tillsammans. 27 500kr under juni månad :) nu återstår bara juli sen är det universitetet som gäller!

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

03/08 -12 11:23 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen VEVOZ

swedespartan skrev:
Är det inte jobbigt att hångla/äta när man har hål i tungan?

nää ;)


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar