Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Dumma saker ingen bryr sig om

25/08 -13 12:08 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Gud vad pinsamt.. var på efterfest i fredags på spotifykontoret och igår handlar en av killarna därifrån i min kassa. Med sin flickvän. Dör

26/08 -13 12:23 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Känner mig som världens dummaste. Träffade en kille i fredags som är dööösnygg. Har träffat honom en gång innan på klubben där han jobbar och han släpper alltid in mig och mina vänner, och jag var verkligen sjukt taggad på honom den här gången och han måste ha tröttnat som fan, MEN JAG MINNS INTE VAD SOM HÄNDE. Sen drog jag vidare och såg dagen efter att jag skickat världens mest dumma meddelande i chatten till honom som han läst men inte svarat på. Så jag bad om ursäkt sen och nu har han blockat mig!!!!! Han som var såååå snygg alltså vill verkligen ha. Vet inte vad jag har gjort!? Minns att vi var sådär mysiga och höll hans hand hela tiden som världens fangirl typ? Och vi var på personaltoan också men vet verkligen inte vad som hände där.
Är helt förstörd, aldrig blivit nobbad sådär hårt förr </3

26/08 -13 12:24 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Hjälp vad ska jag göra? :( har bett om massa arbetspass nu så jag kan tänka på något annat

26/08 -13 22:38 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

wtfwjd skrev:
Känner mig som världens dummaste. Träffade en kille i fredags som är dööösnygg. Har träffat honom en gång innan på klubben där han jobbar och han släpper alltid in mig och mina vänner, och jag var verkligen sjukt taggad på honom den här gången och han måste ha tröttnat som fan, MEN JAG MINNS INTE VAD SOM HÄNDE. Sen drog jag vidare och såg dagen efter att jag skickat världens mest dumma meddelande i chatten till honom som han läst men inte svarat på. Så jag bad om ursäkt sen och nu har han blockat mig!!!!! Han som var såååå snygg alltså vill verkligen ha. Vet inte vad jag har gjort!? Minns att vi var sådär mysiga och höll hans hand hela tiden som världens fangirl typ? Och vi var på personaltoan också men vet verkligen inte vad som hände där.
Är helt förstörd, aldrig blivit nobbad sådär hårt förr </3

Något liknande hände mig idag fast det var en tjej.

Sjukt snygg tjej som går i en klass över som jag träffade i fredags. Hon verkade gilla mig och jag gillar henne. Vi pratade en del och sådant men hon såg väl mig mer som någon kompis eller något där emellan då jag känner henne genom en av mina kompisar. Skrev idag till henne att jag tycker hon är snygg och frågade om hon hade kille. Tyvärr så hade hon det och det känns som om vi inte kommer prata något mer av någon anledning. Känns skumt, aja. Kanske kan lyckas få ha henne som kompis i framtiden iaf :P

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

30/08 -13 12:44 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Ni behöver ju inte sluta snacka bara för det, då kommer hon säkert tro att du bara var ute efter att bli mer än vänner. Stay cool och fortsätt hålla kontakten, sen när de gör slut lägger du in en stöt. ^


Alltså han är sååå snygg. Kommer inte åt hans bilder längre då han blockat mig, så brukar googla chuck bass och dregla lite. Lovar att de är hemligt släkt. Så deprimerande.

12/09 -13 13:42 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

HATAR mitt andra jobb, jävla idioter hela högen. De behandlar oss som slavar, får inte ens ta rast (har stått i kassan i 8 och en halv timme utan någon som helst paus) och nu får vi ingen MAT heller men KOSTAVDRAG?!?!?! Uuuuusch alla borde bojkotta tele2arena!  Aldrig känt mig såhär pissad på som av de där horcheferna.

Vi får inte ens äta av svinnet JO FÖR DET "klassas som STÖLD = ERT SISTA ARBETSPASS HÄR!!!"  Alltså notera, vi får sparken om vi ens skulle stoppa ett popcorn i munnen. Eller om vi har skor som inte är 100% svarta. Om man inte flätat håret på rätt sätt. DÖ. DÖ. DÖ.

17/09 -13 10:26 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

hur fan kan folk rösta på SD? jag flyttar snart härifrån

03/10 -13 01:13 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

wtfwjd skrev:
hur fan kan folk rösta på SD? jag flyttar snart härifrån

?

Have I ever told you the definition of insanity?

08/10 -13 01:04 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Danne_00 skrev:
wtfwjd skrev:
hur fan kan folk rösta på SD? jag flyttar snart härifrån

?

ja men..... känns som att merparten av de som röstar på sd gör det ENBART pga deras invandringspolitik, utan att bry sig hur partiet står i andra frågor. jag vet inteee. tycker bara det är dumt ):

20/10 -13 21:16 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

wtfwjd skrev:
Danne_00 skrev:
wtfwjd skrev:
hur fan kan folk rösta på SD? jag flyttar snart härifrån

?

ja men..... känns som att merparten av de som röstar på sd gör det ENBART pga deras invandringspolitik, utan att bry sig hur partiet står i andra frågor. jag vet inteee. tycker bara det är dumt ):

jo, det är ju sant, men stämmer inte det för de flesta partier? Som tur är så har ju SD ganska sunda åsikter i övrigt, till skillnad från t.ex MP som bl.a vill avskaffa försvaret och ha fri invandring.

Have I ever told you the definition of insanity?

21/10 -13 19:01 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Danne_00 skrev:

jo, det är ju sant, men stämmer inte det för de flesta partier? Som tur är så har ju SD ganska sunda åsikter i övrigt, till skillnad från t.ex MP som bl.a vill avskaffa försvaret och ha fri invandring.

Jo det kan väl stämma, är inte särskilt insatt. det är väl bara det att jag personligen inte vill se ett så främlingsfientligt parti vid makten.

23/10 -13 08:01 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Problemet med politik är att alltför många tycks rösta på partiledaren, och inte på politiken som framförs. Visst är det viktigt att ha en bra partiledare, men det är ännu viktigare att ha bra politik...

24/10 -13 22:16 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen BullyGamer97

Jag vet något ingen bryr sig om.... DEN HÄR TRÅDEN... HÖHÖHÖHÖ...

Tänkte vara lite originell och så nu! ;)

25/10 -13 12:05 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

på tal om inget.. såg Lil wayne igår på globen, så kommer en gubbe helt random fram och säger något i stil med "Tur att inte Jimmy åkesson är här ikväll!" .... öh okej... tur för honom.


Juste jobbade 16, SEXTON"!!, timmar i tisdags. Är det ens lagligt? Jag var inte ens trött. ska jobba idag och imorgon, minns inte ens senast jag fick en ledig helg </3 BERLIN HERE I COME

25/10 -13 12:41 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Nej, sexton timmar är inte lagligt. Enligt lagen måste man ha minst elva timmars ledighet varje dygn (24 timmar). Kanske kan bero på hur arbetstiden ser ut dagarna omkring däremot...


Senast redigerat 25/10 -13 12:42

Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar