Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Spelmoderatorer, sköt erat jobb!

Svara
08/07 -12 17:33 Silver_

Silver_

3840 XP 1019 inlägg

Knewt skrev:
Silver_ skrev:
18-5=13. En gissning är lika mycket har blivit icke godkända, 13-5=8, vilket innebär att man (kanske) har 8 fusk kvar i listan (eller mindre, men jag kan aldrig drömma om att 13 fusk har blivit icke godkända).

Det tas faktiskt bort minst dubbelt så många fusk än som blir godkända. Tyvärr så håller merparten av fusken som skickas in väldigt låg nivå, och så har det varit så länge jag kan minnas. Ibland har jag faktiskt till och med tagit mig friheten att skrivit om hela fusk för att jag blivit så less på att neka allt. Annat mot Fuska.se där man publicerar lite vad som helst :)

Det äldsta fusket i listan just nu är från den 6 juli.

Om så är fallet så finns det ju inte så mycket mer som man kan säga om detta.

(:=           
):=
|:=

08/07 -12 23:11 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

12-07-05 15:53 Forsa GODKÄNNA FUSK | 2 godkända, 7 borttagna, 1 minus XP
12-05-01 23:21 Forsa GODKÄNNA FUSK | 1 godkända, 2 borttagna, 0 minus XP
12-04-26 18:22 Forsa GODKÄNNA FUSK | 0 godkända, 1 borttagna, 0 minus XP
12-04-19 09:21 Forsa GODKÄNNA FUSK | 0 godkända, 1 borttagna, 0 minus XP
12-04-18 19:33 Forsa GODKÄNNA FUSK | 0 godkända, 0 borttagna, 1 minus XP

Här får ni lite oredigerad inside-statistik från moderatorloggen, då jag anser ni har rätt att se ungefär hur vi arbetar utan någon mer detaljerad information utöver statistik individuellt från mig. Detta visar att jag godkänt 3 fusk och tagit bort 13 de senaste fem gångerna jag validerat fusk. Och de fusk som tas bort är för det mesta väldigt dåligt skrivna och oförståeliga, helt enkelt.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar