Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Bör jag lägga upp mina tutorials på en ny kanal?

03/07 -12 14:08 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

Hej.
Jag håller på med piano/instrumentala youtube klipp,jag gör även piano tutorials eller med ett annat ord synthesia klipp.Jag undrar vad som är bäst för mina tittare.
Att jag lägger upp alla klipp på samma kanal.
Eller att jag gör en ny kanal och Lägger upp alla tutorialls på den kanalen och fortsätter lägga upp piano/instrumentala klipp på min gammla kanal.

Tack.

03/07 -12 14:12 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

Det blir kanske lättare att hålla reda på alla klipp om du har 2 kanaler, både för dig och vi tittare

03/07 -12 16:10 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Leksaker från BR

03/07 -12 20:21 boddi88

boddi88

1039 XP 294 inlägg

Du får ju fler tittare om du har dom på samma kanal, du behöver bara göra olika playlists som har de videos du vill ha, som tex en playlist med tutorials och en med piano/instrumentala klippen.

Dafuq did i just read..

03/07 -12 22:45 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

boddi88 skrev:
Du får ju fler tittare om du har dom på samma kanal, du behöver bara göra olika playlists som har de videos du vill ha, som tex en playlist med tutorials och en med piano/instrumentala klippen.

Ja fler "tittare" får jag såklart,men får jag mer prenumeranter och erhållna tittare?.

04/07 -12 13:07 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

Pls help me.

04/07 -12 14:29 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Lägg upp det på samma kanal. Sortera klippen i två olika spelistor. Går väll bra? Tror inte någon kommer att klaga direkt.

04/07 -12 15:11 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

Squirtle skrev:
Lägg upp det på samma kanal. Sortera klippen i två olika spelistor. Går väll bra? Tror inte någon kommer att klaga direkt.

Ok Tack.

04/07 -12 18:18 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Squirtle skrev:


Detta innebär ju dock att om han skulle få för sig att skapa ett avtal endast tack vare sina musikvideos kan han begäras att plocka ned "skräpfilmerna".

Nej, skapa ett nytt konto och samla klippen där. Just sayin

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

04/07 -12 21:14 boddi88

boddi88

1039 XP 294 inlägg

LegoLasse skrev:
boddi88 skrev:
Du får ju fler tittare om du har dom på samma kanal, du behöver bara göra olika playlists som har de videos du vill ha, som tex en playlist med tutorials och en med piano/instrumentala klippen.

Ja fler "tittare" får jag såklart,men får jag mer prenumeranter och erhållna tittare?.


Du gör ju 2 saker, så du bör ju få vissa subs som bara lyssnar på musiken och vissa som bara tittar på dina tutorials, sen oxå några som tittar på båda. Så så länge dina videos har bra kvalité som tittarna gillar så bör du få fler subs om du bara har 1 konto, men som jag sa förut, gör en spellista för tutorials och en för musiken du gör :)

Dafuq did i just read..

04/07 -12 22:37 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

boddi88 skrev:
LegoLasse skrev:
boddi88 skrev:
Du får ju fler tittare om du har dom på samma kanal, du behöver bara göra olika playlists som har de videos du vill ha, som tex en playlist med tutorials och en med piano/instrumentala klippen.

Ja fler "tittare" får jag såklart,men får jag mer prenumeranter och erhållna tittare?.


Du gör ju 2 saker, så du bör ju få vissa subs som bara lyssnar på musiken och vissa som bara tittar på dina tutorials, sen oxå några som tittar på båda. Så så länge dina videos har bra kvalité som tittarna gillar så bör du få fler subs om du bara har 1 konto, men som jag sa förut, gör en spellista för tutorials och en för musiken du gör :)

Ok tack

07/07 -12 12:35 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Mal_ganis skrev:
Squirtle skrev:


Detta innebär ju dock att om han skulle få för sig att skapa ett avtal endast tack vare sina musikvideos kan han begäras att plocka ned "skräpfilmerna".

Nej, skapa ett nytt konto och samla klippen där. Just sayin


Jaha sorry, visste inte att han var ute efter partnership elr nåt x)


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar