Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Inför klubbaktivitet istället för antal medlemmar?

30/06 -12 16:16 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Jag kollade runt lite och snubblade in på Klubbsektionen av sidan, och märkte att jag skulle föredra att se vilken/vilka av klubbarna som var aktiva istället för hur många medlemmar den/dessa har. Eftersom det är bevisat att Antalet medlemmar != aktivitet.

Kanske är lite överdrivet med tanke på att det i runda slag verkar finnas 13 klubbar på hela Fnu, säger inte att det är en lösning på något problem, men det kanske kan förhindra att nuvarande aktiva klubbar dör ut.



People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

30/06 -12 16:54 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Tidigare under V4 var det möjligt att se när senaste inlägget i varje underforum skrevs (även för de som inte är medlemmar). Detta är inte möjligt längre, utan nu får man istället ett meddelande om att man måste vara medlem. Bara att göra om det, till något liknande V4, känns som det skulle underlätta. Det blir då genast enklare att se hur aktiv en klubb är - utan att någon direkt information från klubbens forum försvinner.

30/06 -12 17:42 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Det är ju en version som kan underlätta en klubbsökande! Förstår dock inte varför den funktionen togs bort?

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

30/06 -12 17:52 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Inte jag heller.

Funktion återimplementerad.

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

30/06 -12 22:50 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Tackar och bockar.

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar