Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Om "XP"

28/06 -12 18:56 Dreezy

Dreezy

103 XP 37 inlägg

Hejsan! Jag umdrar om någon Moderator eller Admin kan sätta XP och ändra det på normala/gammla medlemmar som "råkat" radera sitt gammla konto, som mig.

28/06 -12 19:25 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Dreezy skrev:
Hejsan! Jag umdrar om någon Moderator eller Admin kan sätta XP och ändra det på normala/gammla medlemmar som "råkat" radera sitt gammla konto, som mig.

Vi *kan*, men gör det inte.
För flertal år sen, 2005-2006, då sidan hade 2 admins, Admin och ViceAdmin så skrev ViceAdmin ett långt utförligt bra inlägg om varför. Kanske ska leta upp det inlägget, men kort och gott - vi gör det inte, eftersom ingenting annat följer med. Dessutom, den främsta orsaken till att folk tar bort sina konton och skapar nya men vill behålla sin XP är pga namnbyte (läs nedan) - något vi numera stödjer.

Vill man byta namn kontaktar man mig, och läser på min presentation först.

EDIT: Det kursiva är numera IRRELEVANT, men i övrigt så stämmer det som står.
ViceAdmin skrev:
Hej!

Många medlemmar byter användare och förlorar då sina xp. Jag har hittills varit väldigt snäll och ställt upp på att flytta över xp. Men nu är det så otroligt många medlemmar som gör på detta sättet och jag har bestämmt för att nu inte lägga över xp'n, eftersom varken fusken eller testerna följer med.

Enda läget som jag och Admin kommer flytta xp är när medlemmar blir borttagna utav någon anledning utan mening och vill ha tillbaka sin användare.

Ex, min kompis går in på min användare, tar bort mig utan att jag vet om detta, jag blir ledsen och vill ha tillbaka min användare. I de lägen kommer man få tillbaka sina xp på den nya användaren.

Dock kommer vi att se om ni försöker fuska till sig detta, vi har beslutat att inte få extra jobb hela tiden genom att sitta och göra sådanna här små saker.

När man väljer namn första gången får man helt enkelt tänka att det är bra och att man är nöjd. Är man inte nöjd, får man gärna byta, men då kommer inte xp följa med utan man får starta om på noll. Namnbyte fungerar numera utan att ta bort konton /FIQ

Har ni några frågor angående detta så kan ni skriva dom här under så skall jag försöka besvara.

/Viceadmin

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

29/06 -12 09:15 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Vore bra om texten vid Din Profil ändrades för att visa att det faktiskt är möjligt att byta sitt användarnamn.

03/07 -12 00:50 Dreezy

Dreezy

103 XP 37 inlägg

The_new_cake skrev:
Vore bra om texten vid Din Profil ändrades för att visa att det faktiskt är möjligt att byta sitt användarnamn.

Ja, btw, mitt gammla namn heter Groove tror jag... Eller TheGroove4life, eller något liknande.

03/08 -12 02:02 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

The_new_cake skrev:
Vore bra om texten vid Din Profil ändrades för att visa att det faktiskt är möjligt att byta sitt användarnamn.

Fixat.

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar