Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Hypercam 2

18/06 -12 16:50 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

Jag har ingen lust att köpa Fraps så jag använder Hypercam. Men upptäckte nyligen att när jag spelar in filmen så laggar det lite. Och sen när jag kollar på den är lagget borta vilket betyder att bilden kommer en bit före ljudet vilket resulterar i att man inte förstår någonting. Hur kan man fixa det om det ens går att fixa?

18/06 -12 17:14 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Det är bara att ändra i filmredigeringsprogram. Tror t.o.m. WMM kan göra det. Kom ihåg att registrera Hypercam 2.

18/06 -12 17:37 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

Daxter_SSJ4 skrev:
Det är bara att ändra i filmredigeringsprogram. Tror t.o.m. WMM kan göra det. Kom ihåg att registrera Hypercam 2.

Hmm hur fixar man det i filmredigeringsprogram? F.ö har jag WMM och VideoMach. Och vad menar du med registrera?

18/06 -12 17:43 MrSniffe

MrSniffe

172 XP 32 inlägg

Du får helt enkelt klippa ut ljudet i videon och ''flytta'' det, lättast är nog att stänga av ljudet i videon och lägga in samma film som ljudfil. D.v.s. Ifall du kan det med det redigeringsprogram du har.

Tror han menar att du ska köpa Hypercam (tror det är att registrera det) men vet inte hundra. ^^

18/06 -12 20:22 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Pudkip skrev:


idk lol. Jag gör inga filmer så jag vet inte. MrSniffe veta vad som gäller dock. Med att registrera den menade jag att du kommer se dum ut om du har "Unregistered Hypercam2"-märket i hörnet.

19/06 -12 15:15 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

MrSniffe skrev:
Du får helt enkelt klippa ut ljudet i videon och ''flytta'' det, lättast är nog att stänga av ljudet i videon och lägga in samma film som ljudfil. D.v.s. Ifall du kan det med det redigeringsprogram du har.

Tror han menar att du ska köpa Hypercam (tror det är att registrera det) men vet inte hundra. ^^

Men det är inte det att det kommer före, eller jo det är det väl, men videon är SNABBARE så om jag bara flyttar på ljudet kommer det bli askonstigt i början.

20/06 -12 21:59 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Det beror på att din dator inte klarar av att koda all information, på det sättet blir bilden långsammare för att få ett bra ljud vilket tar ganska ordentligt av cpun. Testa filma i lägre gps om möjligt.

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

21/06 -12 15:19 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

Mal_ganis skrev:
Det beror på att din dator inte klarar av att koda all information, på det sättet blir bilden långsammare för att få ett bra ljud vilket tar ganska ordentligt av cpun. Testa filma i lägre gps om möjligt.

Gps?

21/06 -12 21:01 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Fps ska det vara, något ville att det skulle stå annat...

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar