Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Facebook Twitter myspace Google+

17/06 -12 14:03 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Vilka sociala hemsidor använder ni? Vilka sidor är ni medlem på men ni använder inte? Vilken gillar ni bäst? Vilken gillar ni minst?

Jag är verkligen beroende utav dessa sidor. Jag har typ allt och är på något sätt aktiv på allt. Har jag ett liv? D:

Jag använder just nu Facebook Twitter Google+ Tumblr myspace friendproject emocore youtube.. Uhh ja det är typ dom.

Själv gillar jag nog mest friendproject eftersom att den är en kopia utav gamla myspace. Jag gillar även Twitter en del.

Länkar
www.twitter.com/martinmilk
www.youtube.com/martinmilkscene
www.facebook.com/martinmilk
www.myspace.com/martinmilkscene
www.friendproject.net/martinmilk



Wii U PS4 XBone PC

17/06 -12 15:56 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Enda jag änvänder är youtube. Det är inte direkt så att jag har några vänner, så de andra är ganska värdelösa.

17/06 -12 16:14 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Skaffade twitter för att följa några men det är så otroligt jävla tråkigt egentligen så det finns inte. Är medlem på ec också för att forumet är bra, hatar det annars också. Bara äckliga emos runt 25+ som är sociala.
Loggar in på facebook runt 100 gånger om dagen, inte för att jag vill utan för att jag måste typ. Hur fan hade man kommunicerat om inte Facebook funnits?!

17/06 -12 16:54 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Jag använder mig av Facebook och Google+.

Det jag gillar minst är även det jag använder mest - Facebook. De flesta, eller alla, av mina vänner använder Facebook och jag blir därför nästan tvungen att använda det för att kunna hålla kontakten. Tycker sekretessinställningarna och allting känns mycket komplicerat på Facebook och det är mycket svårt att veta vilka som har tillgång till vad.

Hade mycket hellre använt Google+ till allting, och håller just nu på att försöka övertyga så många som möjligt att börja använda det. Problemet är som sagt var att inte så många använder det - och det blir inget bra att hålla kontakten med sina vänner då. Känns enklare att lägga ihop sina vänner i cirklar och sedan går det snabbt och bra att bestämma vem som ska ha tillgång till vad.

17/06 -12 16:57 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

wtfwjd skrev:
Skaffade twitter för att följa några men det är så otroligt jävla tråkigt egentligen så det finns inte. Är medlem på ec också för att forumet är bra, hatar det annars också. Bara äckliga emos runt 25+ som är sociala.
Loggar in på facebook runt 100 gånger om dagen, inte för att jag vill utan för att jag måste typ. Hur fan hade man kommunicerat om inte Facebook funnits?!

På samma sätt som innan. myspace och pea :)

Wii U PS4 XBone PC

17/06 -12 17:01 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

MartinMilk skrev:

På samma sätt som innan. myspace och pea :)

Känner ingen som har myspace haha, och playahead lades väl ner? Men det var nog efter facebook kom..?

17/06 -12 20:26 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15423 XP 4988 inlägg

Facebook, YouTube, Myspace och Twitter. De sistnämnda (Myspace och Twitter) är de som jag använder mig minst av. Är mest inne på Facebook.

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe

17/06 -12 20:38 DarkMasters

DarkMasters

10289 XP 1689 inlägg

har facebook och youtubekonto. det räcker gott och väl för mig :P

[::[___]::]
[o [__] ::]
==3DS==

17/06 -12 20:39 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Jag använder mig av Twitter, YouTube och Facebook. Som mest är det Twitter och Facebook. Har inget att lägga ut på YouTube eller direkt kolla på, har bara ett konto.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

19/06 -12 23:44 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Jag har Twitter, Facebook, Myspace, Youtube, Google+ och diverse mindre sider som jag inte kan namnet på.
Youtube är jag inne på varje dag, Twitter lite då och då, Myspace har jag varit inne på typ en gång och Facebook är jag inne på mer än jag egentligen vill. Har försökt att trappa ner med Facebook, men nu med utbytesåret och allt så har jag alla kontakter där.

Youtube är klart bäst, men knappast jämförbar med de andra sidorna. Vet inte riktigt vilken som är sämst, använder i princip bara Twitter och Facebook annars och båda är tråkiga.

Coucou


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar