Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Hur går det egentligen för fuska.nu?

Svara
14/06 -12 22:41 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

MartinMilk skrev:
Apower skrev:
zzirGrizz skrev:
Det som gjort sidan så tråkig är inte bara all inaktivitet utan för att majoriteten av ens gamla vänner lämnat sidan...

Är nog bara att inse att sidan nått botten. Känns meningslöst att ens försöka  eller ägna tid längre. Tror inte så många medlemmar har varken ork eller lust längre heller för den delen med tanke på att man inte ser några som helst framsteg.

Om vi nått botten kan det inte bli sämre och vi har ingenting att förlora.

Jo det vi har att förlora är tid. Och det är egentligen det enda som händer på sidan. Man förlorar tid tid och mera tid.

Vad är ens på gång med sidan? Jobbar fuska.nu ens med någonting nytt för tillfället? Och om ni gör det, varför hålla det hemligt för era 12 aktiva medlemmar? Makes no fucking sense!

Pft, ta inte i så du spricker nu.
Känner du att du förlorar tid är det ingen som tvingar kvar dig.

7 år på fuska.nu

14/06 -12 23:30 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Apower skrev:
MartinMilk skrev:
Apower skrev:
zzirGrizz skrev:
Det som gjort sidan så tråkig är inte bara all inaktivitet utan för att majoriteten av ens gamla vänner lämnat sidan...

Är nog bara att inse att sidan nått botten. Känns meningslöst att ens försöka  eller ägna tid längre. Tror inte så många medlemmar har varken ork eller lust längre heller för den delen med tanke på att man inte ser några som helst framsteg.

Om vi nått botten kan det inte bli sämre och vi har ingenting att förlora.

Jo det vi har att förlora är tid. Och det är egentligen det enda som händer på sidan. Man förlorar tid tid och mera tid.

Vad är ens på gång med sidan? Jobbar fuska.nu ens med någonting nytt för tillfället? Och om ni gör det, varför hålla det hemligt för era 12 aktiva medlemmar? Makes no fucking sense!

Pft, ta inte i så du spricker nu.
Känner du att du förlorar tid är det ingen som tvingar kvar dig.

Jo faktiskt så är jag tvingad.

Wii U PS4 XBone PC

15/06 -12 10:44 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Vi håller ingenting hemligt för våra medlemmar när vi väl har det bekräftat att funktionen/förändringen ska utvecklas/läggas in på Fuska.nu.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

15/06 -12 22:00 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

MartinMilk skrev:
Apower skrev:
MartinMilk skrev:
Apower skrev:
zzirGrizz skrev:
Det som gjort sidan så tråkig är inte bara all inaktivitet utan för att majoriteten av ens gamla vänner lämnat sidan...

Är nog bara att inse att sidan nått botten. Känns meningslöst att ens försöka  eller ägna tid längre. Tror inte så många medlemmar har varken ork eller lust längre heller för den delen med tanke på att man inte ser några som helst framsteg.

Om vi nått botten kan det inte bli sämre och vi har ingenting att förlora.

Jo det vi har att förlora är tid. Och det är egentligen det enda som händer på sidan. Man förlorar tid tid och mera tid.

Vad är ens på gång med sidan? Jobbar fuska.nu ens med någonting nytt för tillfället? Och om ni gör det, varför hålla det hemligt för era 12 aktiva medlemmar? Makes no fucking sense!

Pft, ta inte i så du spricker nu.
Känner du att du förlorar tid är det ingen som tvingar kvar dig.

Jo faktiskt så är jag tvingad.

Jaså, jävla utpressning, fyfan. Kan du klämma fram vem bråkstaken som tvingar dig är?

7 år på fuska.nu

16/06 -12 18:45 Kyssen

Kyssen

2390 XP 498 inlägg

Jag tycker inte att det är lönt att lägga ner sidan, folk kollar ju fortfarande fusk här
:-)

sålänge jag är nöjd med mig själv duger jag
såg er tsm i lag på biggest loser, såg att ni inte kom nån vart

17/06 -12 08:25 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

Nej, sidan kommer inte att läggas ner i första taget. Fusken drar fortfarande tillräckligt mycket besökare för att sidan ska vara vinstbringande för FL-net. Fusken är det som sidan är till för, forum och klubbar är "egentligen" bara en bonus. Det betyder ju såklart inte att vi är nöjda med att forumaktiviteten har sjunkit så mycket som den gjort.

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar