Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Big Brother 2012

Svara
31/05 -12 19:37 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Hejsan! Någon som följer? Jag älskar serien! As nice ju!

Satt faktiskt i pubkliken i söndagens live sändning! Syns jätte bra! Sitter på vänster sida av skärmen! Sticker ut en del
http://www.tv4play.se/noje/big_brother?title...



Wii U PS4 XBone PC

31/05 -12 21:03 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Skitserie med några av de dummaste människorna på planeten...

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!

31/05 -12 21:04 DarkMasters

DarkMasters

10289 XP 1689 inlägg

Nonzi skrev:
Skitserie med några av de dummaste människorna på planeten...



håller med dig, gillar den inte :/

[::[___]::]
[o [__] ::]
==3DS==

31/05 -12 21:46 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15425 XP 4988 inlägg

Kul att det är några som följer det, men jag ser verkligen inte på det!

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe

31/05 -12 22:05 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Jag följer det, eftersom personerna där inne är heelt borta, och eftersom Amandus är från samma ort som jag :3

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

31/05 -12 22:44 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

hur i helvete kommer det sig att folk fortfarande kollar på skiten?
brinn

01/06 -12 07:40 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

wtfwjd skrev:
hur i helvete kommer det sig att folk fortfarande kollar på skiten?
brinn


Folk kollar inte på det för att det är en bra och inspirerande serie. Det är endast för att deltagarnas IQ inte är högre än deras ålder.

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

01/06 -12 13:01 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Mal_ganis skrev:
MartinMilk skrev:
Jag älskar serien! As nice ju!


Fikus...

Otroligt omoget, Var det inte du som snackade om att du var vuxen i en annan tråd. Patetiskt.

Wii U PS4 XBone PC

01/06 -12 13:19 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

MartinMilk skrev:
Mal_ganis skrev:
MartinMilk skrev:
Jag älskar serien! As nice ju!


Fikus...

Otroligt omoget, Var det inte du som snackade om att du var vuxen i en annan tråd. Patetiskt.

Vart du sur nu? Skrev om vi som kunde försörja oss själva. Inte vi som respekterar folk som sitter och glor på meningslöst skit.

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

01/06 -12 14:41 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Mal_ganis skrev:
MartinMilk skrev:
Mal_ganis skrev:
MartinMilk skrev:
Jag älskar serien! As nice ju!


Fikus...

Otroligt omoget, Var det inte du som snackade om att du var vuxen i en annan tråd. Patetiskt.

Vart du sur nu? Skrev om vi som kunde försörja oss själva. Inte vi som respekterar folk som sitter och glor på meningslöst skit.

Och för att han följer en serie som du inte tycker om, så får du rätten att ifrågasätta hans sexuella läggning?

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

01/06 -12 14:42 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Mal_ganis skrev:
MartinMilk skrev:
Mal_ganis skrev:
MartinMilk skrev:
Jag älskar serien! As nice ju!


Fikus...

Otroligt omoget, Var det inte du som snackade om att du var vuxen i en annan tråd. Patetiskt.

Vart du sur nu? Skrev om vi som kunde försörja oss själva. Inte vi som respekterar folk som sitter och glor på meningslöst skit.

Vad snackar du om? Att du skriver fikus kan bara betyda en sak i detta sammanhang och det är att du inte respekterar folks sexuella läggning. Och eftersom att du citerade också så respekterar du inte heller andras åsikter.

Men jag antar att du trollar för annars skulle det vara synd och skrämmande ifall en 19 åring tänkte som du gör på riktigt. Men vad vet jag, har stött på en hel del idioter förr.

Wii U PS4 XBone PC

01/06 -12 15:22 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

MartinMilk skrev:

Vad snackar du om? Att du skriver fikus kan bara betyda en sak i detta sammanhang och det är att du inte respekterar folks sexuella läggning. Och eftersom att du citerade också så respekterar du inte heller andras åsikter.

Men jag antar att du trollar för annars skulle det vara synd och skrämmande ifall en 19 åring tänkte som du gör på riktigt. Men vad vet jag, har stött på en hel del idioter förr.


Har full respekt för folk som bidrar till samhället, däremot har jag ingen som helst respekt för ni som sitter med chipspåse i hand och kollar på er såpa istället för att förskaffa sig ett jobb, något du klagade över i en annan tråd. Sen att du orkar sitta i publiken på skiten måste betyda att du har allt för mycket att stå i. Måste vara otroligt tungt för dign.
Lustigt att du påpekar att jag inte respekterar (din) sexuella läggning, jag tog för givet att du var säker nog i den för att kunna tåla mer än ett gruskast. Tänk så fel man kan ha om dagens ömtåliga ungar.

Feminister kallar män för svin, blir vi ledsen i ögat för det?

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

01/06 -12 16:22 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Mal_ganis skrev:
MartinMilk skrev:

Vad snackar du om? Att du skriver fikus kan bara betyda en sak i detta sammanhang och det är att du inte respekterar folks sexuella läggning. Och eftersom att du citerade också så respekterar du inte heller andras åsikter.

Men jag antar att du trollar för annars skulle det vara synd och skrämmande ifall en 19 åring tänkte som du gör på riktigt. Men vad vet jag, har stött på en hel del idioter förr.


Har full respekt för folk som bidrar till samhället, däremot har jag ingen som helst respekt för ni som sitter med chipspåse i hand och kollar på er såpa istället för att förskaffa sig ett jobb, något du klagade över i en annan tråd. Sen att du orkar sitta i publiken på skiten måste betyda att du har allt för mycket att stå i. Måste vara otroligt tungt för dign.
Lustigt att du påpekar att jag inte respekterar (din) sexuella läggning, jag tog för givet att du var säker nog i den för att kunna tåla mer än ett gruskast. Tänk så fel man kan ha om dagens ömtåliga ungar.

Feminister kallar män för svin, blir vi ledsen i ögat för det?

Att vara trevlig på internet verkar inte finnas i din värld. Fattar knappt ens vad du vill ha sagt men du inser nog hur dum i huvudet du låter. Snälla stick bara ifrån den här tråden du bidrar endå inte med någonting.

Wii U PS4 XBone PC

01/06 -12 16:51 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

MartinMilk skrev:
Att vara trevlig på internet verkar inte finnas i din värld. Fattar knappt ens vad du vill ha sagt men du inser nog hur dum i huvudet du låter. Snälla stick bara ifrån den här tråden du bidrar endå inte med någonting.


Du går ut på ett öppet forum och säger att big brother är en jättebra såpa, då får du nog bereda dig på att bli flamead. Lite logiskt tänkande är väl på sin plats?
Roligt att du snackar om att jag inte bidrar med något heller, du sitter själv och argumenterar på ett forum för spelfusk. Måste ändå ge mycket till världen bredvid ditt bb beundrande.

Sen att be mig sticka för att du inte kan svara mot mina argument själv är väl bara ett tecken på att du inte har något att säga. Men om du inte förstår mitt sätt att snacka så kan jag väl tala som till alla andra i min omgivning.

He' e' bare' o bita ehop lilleman, klare' du int' av att ta litt' skit så skaru' tammefan int' stick' ut hakan helle'.

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

01/06 -12 17:37 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Mal_ganis skrev:
MartinMilk skrev:
Att vara trevlig på internet verkar inte finnas i din värld. Fattar knappt ens vad du vill ha sagt men du inser nog hur dum i huvudet du låter. Snälla stick bara ifrån den här tråden du bidrar endå inte med någonting.


Du går ut på ett öppet forum och säger att big brother är en jättebra såpa, då får du nog bereda dig på att bli flamead. Lite logiskt tänkande är väl på sin plats?
Roligt att du snackar om att jag inte bidrar med något heller, du sitter själv och argumenterar på ett forum för spelfusk. Måste ändå ge mycket till världen bredvid ditt bb beundrande.

Sen att be mig sticka för att du inte kan svara mot mina argument själv är väl bara ett tecken på att du inte har något att säga. Men om du inte förstår mitt sätt att snacka så kan jag väl tala som till alla andra i min omgivning.

He' e' bare' o bita ehop lilleman, klare' du int' av att ta litt' skit så skaru' tammefan int' stick' ut hakan helle'. 

Jättefint lillen sluta snacka nu.

Wii U PS4 XBone PC

01/06 -12 18:17 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

MartinMilk skrev:

Jättefint lillen sluta snacka nu.


Som du vill gumman ;)

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar