Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Textfärg

17/04 -12 10:56 Ackinna

Ackinna

685 XP 31 inlägg

Vill först ge beröm för er nya design. Snyggt. Ljust och fräscht! Tyvärr så måste jag säga att ni MÅSTE ändra en sak. Textfärgen. Det är för blekt.

Jag har problem att se texten. Se till att all text. De som framför allt skrivs så här i formuläret är svart textfärg. Det är för svårt att se.

Jag har lite problem med mina ögon, vilket gör att jag har svårt att se texter med tanke på färgen. All huvudtext bör vara svart, efter som ni har vit bakgrund, nu när texten för grå.

17/04 -12 11:07 Ackinna

Ackinna

685 XP 31 inlägg

Alltså det är textfärgen i formulären jag syftar på.

17/04 -12 11:08 Emmett

Emmett

75 XP 60 inlägg

Jag började faktiskt tänka på det idag när jag hade lite svårt att se den. Jag har själv dålig syn, men jag brukar få anstränga mig i vanliga fall så jag har inte tänkt på det. Men sant, det är en bra punkt - det borde inte vara en alltför knepig ändring att göra texten under skrivande stund till svart. Men vad vet jag.

Live your life with a smile, my friend
I came from nothing, here I am.

17/04 -12 11:36 Ackinna

Ackinna

685 XP 31 inlägg

Emmett: Ja men visst är det? Det kan vara många som inte själv har tänkt på det, men som faktiskt kanske tänkte på det nu när man läser att det är knepigt att läsa det man skriver.

Fuska: Det jag regerar på är att, ni vill väl ha så många rättsstavningar som möjligt? Det skulle vara lättare att faktiskt skriva rätt om man ser texten ordentligt.

17/04 -12 15:04 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

My bad. Folk har klagat på det innan, men glömde bort att fixa det. Bör vara ordnat tills imorgon :)

17/04 -12 15:41 Ackinna

Ackinna

685 XP 31 inlägg

Knewt: hahaha.. skynda, skynda, skynda....

20/04 -12 21:07 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

Tog lite längre tid, men nu ska det vara fixat! Säg gärna till om det är svårt att se någon annanstans. Vet att jag jobbar med lite för lite kontrast ibland

20/04 -12 22:48 Ackinna

Ackinna

685 XP 31 inlägg

Knewt:

Just nu så ser det bra ut. Än så länge ser jag ingenting i textfärg som syns för lite. Men finner jag något så säger jag till

22/04 -12 10:42 Ackinna

Ackinna

685 XP 31 inlägg

Knewt:
Kom på att du kanske skulle kunna mörkna exempelvis raden ovanför inläggen, där bland annat ens XP står och antalet inlägg mfl. Samtliga textfärgerna de och övriga text/länkar mfl som har den färgen som just de på den "menyn" skulle det inte skada om du mörkade lite.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar