Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Hur redigerar jag min presentation?

08/04 -12 14:23 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

När jag klickar på redigera presentation så kommer ingen ruta med mina koder upp... wth?



Wii U PS4 XBone PC

08/04 -12 15:08 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Vad menar du? Redigera presentation fungerar utmärkt för mig. Är du säker på att du inte trycker på Redigera profil?

Vilka koder är det som inte kommer upp?

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

08/04 -12 15:20 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Ja jag klickar rätt. Allt kommer upp förutom stället där alla koderna finns.

Såhär ser det ut
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Wii U PS4 XBone PC

08/04 -12 15:33 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Det är ett problem med Fuska+, släpper en uppdatering inom fem minuter där problemet ska vara löst.

Tillägg: Problemet är löst. Du kan uppdatera Fuska+ genom att klicka här alternativt vänta tills det uppdaterar sig själv (vilket kan ta ett par timmar). Säg gärna till om du hittar några fler fel (eller något annat som borde ändras).

08/04 -12 16:53 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

The_new_cake skrev:
Det är ett problem med Fuska+, släpper en uppdatering inom fem minuter där problemet ska vara löst.

Tillägg: Problemet är löst. Du kan uppdatera Fuska+ genom att klicka här alternativt vänta tills det uppdaterar sig själv (vilket kan ta ett par timmar). Säg gärna till om du hittar några fler fel (eller något annat som borde ändras).

Okeii, Tack! =)

EDIT (moderator): Ett problem jag vet inte om det har med fuska+ att göra, Men hur hittar jag färgkoderna? Ser inga färg rutor eller färg ring.

Wii U PS4 XBone PC

08/04 -12 17:38 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

MartinMilk skrev:
Ett problem jag vet inte om det har med fuska+ att göra, Men hur hittar jag färgkoderna? Ser inga färg rutor eller färg ring.

Finns inte, fältet som du skriver i ändrar färg beroende på vad du skriver.

Redigera gärna dina inlägg istället för att skriva nya i framtiden (alternativt ta bort det gamla och ersätt det).

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

08/04 -12 18:07 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Men det suger ju!

Wii U PS4 XBone PC


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar