Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



design-bugg?

06/04 -12 21:46 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
detta har hänt mig ett par gånger nu, förklaring uppskattas :3



I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

06/04 -12 21:48 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Är ingen design-bugg bara Knewt/FIQ som failat i PHP-koden.

Dock lär du bara få det där meddelandet när du försöker läsa ett meddelande som inte är ditt eller inte finns.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

06/04 -12 21:55 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

DarknessSky skrev:
Är ingen design-bugg bara Knewt/FIQ som failat i PHP-koden.

Dock lär du bara få det där meddelandet när du försöker läsa ett meddelande som inte är ditt eller inte finns.

Dock så har det hänt 4-5 gånger när jag försökt se inlägg där jag blivit citerad...

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

06/04 -12 22:01 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Lespooo skrev:
DarknessSky skrev:
Är ingen design-bugg bara Knewt/FIQ som failat i PHP-koden.

Dock lär du bara få det där meddelandet när du försöker läsa ett meddelande som inte är ditt eller inte finns.

Dock så har det hänt 4-5 gånger när jag försökt se inlägg där jag blivit citerad...

Det är för att meddelandet tydligen tas bort igen som innan.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

06/04 -12 22:01 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

De meddelanden som heter "citerade meddelanden" tas bort per automatik när man har visat dem en gång. Försöker man uppdatera sidan eller något liknande så kommer man få ett felmeddelande liknande det du visade.

06/04 -12 22:01 Frisko

Frisko

15348 XP 455 inlägg

Felmeddelandet får du för att sidan försöker hämta en rad i databasen som inte finns. Meddelandet du får när du blivit citerad försvinner automatiskt när du har läst det. Om du då till exempel uppdaterar sidan så kommer du förmodligen få felmeddelandet som du beskriver.

EDIT: Var lite långsam där...

De eller dem?

06/04 -12 22:29 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

The_new_cake skrev:
De meddelanden som heter "citerade meddelanden" tas bort per automatik när man har visat dem en gång. Försöker man uppdatera sidan eller något liknande så kommer man få ett felmeddelande liknande det du visade.

dock så har detta inträffat första gången jag försökte se det

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar