Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Håkan Juholt avgår som partiledare för Socialdemokraterna

Svara
16/02 -12 17:33 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Frisko skrev:
niwn skrev:
Bostadsbedrägeriet var jävligt dumt gjort också, politiker eller ej tycker jag de är drygt och dumt gjort. Det är något han skulle haft koll på, och vad förväntar man sig när något sånt kommer ut? Det är inte direkt så att Reinfeldt skulle kommit lindrigare undan än vad Juholt har.

Intressant perspektiv: http://viktor.tullgren.net/2011/10/13...

Nä, allt media säger stämmer till hundra procent. Se på SverigeDemokraterna, de har ju dödat minst 6 miljoner judar, vardera.

Have I ever told you the definition of insanity?

16/02 -12 17:39 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Danne_00 skrev:
Nä, allt media säger stämmer till hundra procent. Se på SverigeDemokraterna, de har ju dödat minst 6 miljoner judar, vardera.

Förstår inte din jämförelse.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

16/02 -12 18:05 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Forsa skrev:
Danne_00 skrev:
Nä, allt media säger stämmer till hundra procent. Se på SverigeDemokraterna, de har ju dödat minst 6 miljoner judar, vardera.

Förstår inte din jämförelse.

Om du inte märkt det så gör media allt för att få SverigeDemokraterna att se ut som världens avskum, vilket får övriga politiker att ta avstånd från dem för att det skulle ge dålig pr. Förstår inte att du inte förstår min jämförelse.

Have I ever told you the definition of insanity?

16/02 -12 22:12 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Danne_00 skrev:
Forsa skrev:
Danne_00 skrev:
Nä, allt media säger stämmer till hundra procent. Se på SverigeDemokraterna, de har ju dödat minst 6 miljoner judar, vardera.

Förstår inte din jämförelse.

Om du inte märkt det så gör media allt för att få SverigeDemokraterna att se ut som världens avskum, vilket får övriga politiker att ta avstånd från dem för att det skulle ge dålig pr. Förstår inte att du inte förstår min jämförelse.

Det förstår jag. Och jag inser att du menar att media på dessa grunder kan ha lika dålig information om Juholt. Men jag förstår inte ditt argument i diskussionen, om man säger så.

Dessutom stör det mig att du skriver Sverigedemokraterna med stort D. : D

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

16/02 -12 22:33 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg


Det förstår jag. Och jag inser att du menar att media på dessa grunder kan ha lika dålig information om Juholt. Men jag förstår inte ditt argument i diskussionen, om man säger så.

Nja, vad jag ville var att du skulle inse att medan du själv klagar på att andra kanske inte granskar media tillräckligt så har du svalt allt jippo om SD med hull och hår utan att reagera.

Dessutom stör det mig att du skriver Sverigedemokraterna med stort D. : D

Ok, tråkigt att jag inte har några planer på att sluta med det isf.

Kan tillägga att jag skriver det som ett mellanting mellan namnet och förkortningen, inte för att jag vill poängtera att det är ett demokratiskt parti...
...Även om jag kanske borde det sett till hur demokratiskt de övriga partierna uppför sig

EDIT: Kan å andra sidan skriva Sverigedemokraterna om du blir gladare då.

Have I ever told you the definition of insanity?

16/02 -12 22:42 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Danne_00 skrev:

Det förstår jag. Och jag inser att du menar att media på dessa grunder kan ha lika dålig information om Juholt. Men jag förstår inte ditt argument i diskussionen, om man säger så.

Nja, vad jag ville var att du skulle inse att medan du själv klagar på att andra kanske inte granskar media tillräckligt så har du svalt allt jippo om SD med hull och hår utan att reagera.

Nu vill jag veta varifrån du fick någon information om att jag "sväljer" allt media publicerar om Sverigedemokraterna? Jag är alltid skeptisk till medias framföranden och informationsfokuseringar. Oavsett om det handlar om Juholt, Reinfeldt, Åkesson eller skogshuggarnas lönestrejker.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar