Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



En fråga ang. vad som gäller vid avsättning.

Svara
23/01 -12 19:48 Kigsz

Kigsz

32835 XP 637 inlägg

Det verkar som att ett litet ord kan vara tillräckligt för att det ska blossa upp en hel diskussion. Så, jag tar på mig ansvaret för ordet "personlig". Vad jag menade med ordet verkar vara något annat än det som beskrivs här.

Jag menade det INTE som att ToonLink och Forsa hade en hetsig dispyt och sen att Forsa avsatte ToonLink på grund av detta.

Jag menar det mer som att två olika sorters historier lades fram om vad som hade hänt och sedan skedde en omröstning. Konsensus nåddes och ToonLink avsattes. Därför menade jag med ordet "personlig" att det var meningsskiljaktigheterna mellan främst Forsa och ToonLink som triggade omröstningen, men att detta i slutändan är irrelevant då beslutet fattades av en majoritet i crewet och inte av Forsa på egen hand.

Låt detta bli en läxa att inte alltid lita på allting som står på en sida som är öppen för alla att redigera. Det skadar inte heller att vara källkritisk.

Post scriptum:
Wikisidan är nu redigerad och ordet "personlig" är borttagen...

~ Kigsz ~

2002-2012


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar