Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



POPULÄRASTE SPELEN

06/01 -12 00:39 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen WASD

Jag undrar hur listan på POPULÄRASTE SPELEN räknas ut.

06/01 -12 01:02 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

Antal besök under en viss period. Vettifan hur lång.

06/01 -12 12:55 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Jag tror det är antalet besökare per vecka, sedan natten mellan söndag och måndag så återställs alla siffror. Är inte helt säker, men det är vad jag skulle tro och har fått för mig.

Void: Fuska.se ligger före och är bättre än Fuska.nu på väldigt många olika sätt... så skulle gärna vilja veta vad du egentligen menar och tänker på när du säger som du gör.

06/01 -12 13:50 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

The_new_cake skrev:
Jag tror det är antalet besökare per vecka, sedan natten mellan söndag och måndag så återställs alla siffror. Är inte helt säker, men det är vad jag skulle tro och har fått för mig.

Ja, så kan det nog vara. Fast återställs nog inte helt skulle jag tro, utan en viss procent av besöken sparas så att inte jättekonstiga spel ska kunna hamna på listan mitt under måndagsnatten. Fast har ingen aning egentligen :D

The_new_cake skrev:
Void: Fuska.se ligger före och är bättre än Fuska.nu på väldigt många olika sätt... så skulle gärna vilja veta vad du egentligen menar och tänker på när du säger som du gör.

Jag tänker att man inte ska ta gravallvarligt på allt jag skriver. Det var med glimten i ögat ;)

06/01 -12 18:37 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Den räknar besök per vecka. Vill helst inge ge detaljer p.g.a. risk för missbruk.

Och gå inte off topic tack.

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

06/01 -12 18:45 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen WASD

FIQ skrev:
Den räknar besök per vecka. Vill helst inge ge detaljer p.g.a. risk för missbruk.

Ok. Undrar också om den räknar unika IPs eller så men antar att du inte svarar på det då.

Personligen ser jag inget problem i lite off-topic så länge det inte stör trådens huvudsyfte vilket det inte gör här änsålänge.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar