Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Förslag på förbättringar till pollen på förstasidan

Svara
05/01 -12 11:06 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Seventhfool

Bra idéer.

05/01 -12 11:36 QuakeNet

QuakeNet

1474 XP 149 inlägg

Men skulle svar på en fråga gillas som ett foruminlägg?

06/01 -12 12:37 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

ReservoirDog skrev:
Squirtle skrev:
Angående fråg-pollen på förstasidan så undrar jag en sak: På många av frågorna så brukar det ofta finnas nåt typ av Nazistisk sak man kan rösta på(oftast person som exempel breivik), som jag brukar säga... "Vill gärna ha en förklaring till det här"
Mest för jag är nyfiken, inte för att jag är vänsterpartist :S



Nu får du förklara dig vad du menar med "Nazistisk sak" eller åtminstone utveckla ditt inlägg.




ähm.. sak samma. Tyckte bara att jag sett att man ofta kan rösta på någon som Bin ladin elr något sånt på fråge pollen.

06/01 -12 14:08 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Squirtle skrev:
ähm.. sak samma. Tyckte bara att jag sett att man ofta kan rösta på någon som Bin ladin elr något sånt på fråge pollen.

Kan du ge några fler exempel än just Breivik? Förövrigt så var han inte ens nazist.

Coucou

06/01 -12 15:01 Anyo13

Anyo13

6645 XP 1158 inlägg

Squirtle skrev:
ähm.. sak samma. Tyckte bara att jag sett att man ofta kan rösta på någon som Bin ladin elr något sånt på fråge pollen.

Hur kan du få det till nazistiskt? Tycker du det är nazistiskt att man kan rösta på t.ex. Bin Ladin eller Breivik?

.

06/01 -12 22:09 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle



Och plz Fix_D, sa jag inte åt dig att inte skriva P12:iga inlägg?

(Och Bin Ladin, nej, han hade inget emot amerikanare elr, Anyo?)
Iaf så läs spoilern efter ni läst allt annat, då fattar ni att jag inte vill fortsätta den här diskutionen och inte ens bryr mig)

07/01 -12 01:26 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Squirtle skrev:


Och plz Fix_D, sa jag inte åt dig att inte skriva P12:iga inlägg?

(Och Bin Ladin, nej, han hade inget emot amerikanare elr, Anyo?)
Iaf så läs spoilern efter ni läst allt annat, då fattar ni att jag inte vill fortsätta den här diskutionen och inte ens bryr mig)

Lol, alla fattar ju att du lägger ned diskussionen bara för att du tyckte det var pinsamt att du hade så jävla fel. Inte heller särskilt smart att kalla folk för tröga om man inte är stark nog att ta ett motangrepp. Pinsamt, grabben.

Have I ever told you the definition of insanity?

07/01 -12 01:29 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Nej, jag tänker inte ta bort några inlägg. Däremot, från och med nu återgår samtliga till trådens ämne och slutar diskutera nazism (eller något annat som rör den diskussionen).

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

07/01 -12 04:25 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Techno_

Ursäkta Forsa men jag måste bara ...

Squirtle skrev:
Och plz Fix_D, sa jag inte åt dig att inte skriva P12:iga inlägg?

Får jag fråga hur man skriver ett "P12:igt" inlägg? Påstår du att alla 12 åriga människor är tröga eller något åt de hållet? Visst nazism är fel men att kränka någon för ens åldersgrupp är väl inte rätt?


För att inte gå helt off-topic, så kan jag tillägga att jag håller med TS på alla punkter, har faktiskt saknat detta.

07/01 -12 13:34 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Vill tacka alla som svarat genom PM.
Ska visa ett exempel på vad jag nyss svarade till någon(säger inget namn, även om han inte bryr sig)
"
Lul, först måste jag tacka för att du svarar via PM.
Men ja, jag kanske ska varva ner med den attityden. När jag tänker efter är jag inte ens seriös på fuska så varför ens börja tjafsa om något som jag inte bryr mig om?
Bra att du sa till, om ni andra medlemmar tycker det är jobbigt så ursäktar jag för det(även om jag redan visste att alla tycker det är jobbigt så vill jag inte göra det värre). "

Och nu som Forsa sa så återgår vi till trådens ämne.

07/01 -12 15:55 Frisko

Frisko

15348 XP 455 inlägg

Dexter skrev:
- En forumdel specifikt för alla polls på förstasidan. När en fråga skapas, skapas även en ny tråd i denna forumdel. Det ska gå att komma till tråden direkt från pollen.


Underbar idé. Kan förhoppningsvis få pollen att bli ett diskussionsunderlag snarare än en simpel omröstning som den är i dagsläget. Jag är helt klart för!

De eller dem?

07/01 -12 16:02 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Squirtle skrev:
Och nu som Forsa sa så återgår vi till trådens ämne.

Vi håller ju oss till ämnet. Du ansåg att frågorna hade en nazistisk underton och att det behövde förbättras. Om detta stämmer så är det mycket allvarligt, och jag kräver fortfarande att du hänvisar till dessa nazistiska svarsalternativ!

Have I ever told you the definition of insanity?

22/04 -12 23:11 Dexter

Dexter

12703 XP 1058 inlägg

"Visa svar" finns nu sedan en lång tid tillbaka. Men hur blev det med det andra förslaget med polltrådar? Blev det nedröstat i administrationen?

Tonight's the night.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar