Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



VafNa..?

08/12 -11 18:13 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Kände för att skicka in en rolig guide till minecraft för att göra fuska nu lite populärare(antar att många spelar minecraft och kollar på våra fusk ibland).
"Tjenix!
Tänkte säga nu hur man gör en snögubbe.
Ingen vanlig snögubbe, en som rör på sig och dessutom kastar snöbollar på zombies!
Du behäver två block med snö och en pumpa.
Lägg dem två snöblocken på varandra. Sedan lägger du pumpan över dem. Sen blir det en snögubbe! Så simpelt är det bara.
Hoppas du tyckte det var kul :) "

Ej godkänt av Darknessky för att det var "onödigt".
Vafan, vill ni ha fusk elr inte(hör inget med just Darknessky och göra)?
Vill ni att sajten ska vara aktiv elr inte?

08/12 -11 18:38 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Welp. Att kunna bygga en snögubbe är inte ett fusk. Det är väldigt enkelt och vem som helst kan komma på det, altså är det onödigt. Fuska.nu vill ha fusk, men inte fusk som bara tar plats.

08/12 -11 18:41 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

Fusket ''guiden'' är onödig och tar bara massa plats.
Tror även att du inte är seriöst då du sagt att du älskar att trolla på sidan ;)

08/12 -11 18:43 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Plus att om du tycker att han har gjort fel så ska du kontakta honom, inte göra en tråd om det i forumet. Det är de fuskansvariga som bestämmer om fusken ska godkännas, inte vi medlemmar.

Coucou

08/12 -11 18:46 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Du inleder med tjenixen. Jag skulle inte godkännt det bara pga det. Det är roligare att läsa nått som låter mer profesionellt.

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

08/12 -11 18:47 Inzain

Inzain

2111 XP 169 inlägg

Sammanfattar med en ost.

Inzain

08/12 -11 18:47 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Saker som detta ska tas med den fuskansvarige i fråga. Önskas inte detta tas det med mig (så länge det är jag som är fuskledare, vill säga) och alltså inte i forumet.

- Låst

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww


Svara

Denna tråd är låst och man kan inte längre skriva inlägg i tråden.

Hoppa till forum

Trådar