Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Meddelanden

28/11 -11 16:37 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

Skulle man inte kunna lägga till nåt ljud när man får meddelanden? Om jag t. ex. vill "chatta" med en specifik person och inte missa att man får ett meddelande så vore det bra med ett litet pling.

28/11 -11 17:14 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Nope. Vore bara as jobbigt. Chatta kan du göra på Facebook bl.a.

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

28/11 -11 18:36 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Med nuvarande uppbyggnad vore det inte bara jobbigt, det vore helt onödigt också. Detta med tanke på att om man får nya meddelanden så uppdateras detta bara när man själv uppdaterar en sida - och det är enda sättet att få reda på om man fått ett nytt meddelande. Detta innebär att ljudet skulle komma när man uppdaterar en sida, men då finns det redan ett utropstecken i menyn och en stor box som dyker upp och döljer stora delar av den vanliga sidan.

30/11 -11 15:58 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Angående meddelandena.
Jag vill säga att jag är supertrött när jag alltid får 2 meddelanden från exadmin om en klubb har en vecka kvar. Det står ju exakt samma sak.
Jag antar att det här händer flera?

30/11 -11 16:24 fuskiskillen

fuskiskillen

1920 XP 348 inlägg

Squirtle skrev:
Angående meddelandena.
Jag vill säga att jag är supertrött när jag alltid får 2 meddelanden från exadmin om en klubb har en vecka kvar. Det står ju exakt samma sak.
Jag antar att det här händer flera?

Ja,en fast en bra förbättring vore ju att man kunde blockera meddelande från vissa användare eller klubbar. t.ex "Blockera meddelande i 5 dagar från fuskiskillen"

30/11 -11 16:49 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

squirtle och ni andra: Nästa gång Exadmin (som jag f.ö. borde ändra till Fuska.nu på) skickar såna meddelandedubletter, kan ni spara meddelanderna? Så jag kan gå in i eran meddelandehistorik och kolla lite saker (lite svårt att göra det om ni tar bort PMen :D) för att lösa problemet.

/F/redrik

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar