Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Necropost

18/11 -11 13:44 PS3GAMER

PS3GAMER

1569 XP 441 inlägg

När jag gick in på mina profil för att se XP så stog det -5 xp necropost. Vad är det?



Ride The Lightning

18/11 -11 14:15 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

PS3GAMER: Forumansvariga kan numera ge anledning till eventuella minus XP (och plus XP). Troligtvis har en av de forumsansvariga gett dig minus XP med anledningen "necropost".

Jag har däremot ingen fullständig kontroll över hur funktionen verkligen fungerar (då jag aldrig tilldelats plus eller minus XP för mina inlägg), så jag kan inte garantera att det är anledningen.

18/11 -11 15:57 henjan

henjan

6118 XP 806 inlägg

"Necropost" betyder typ att man postar i en gammal tråd som har varit inaktiv länge och därmed knuffar upp den i listan.

?

18/11 -11 16:24 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Är det så farligt att bumpa gamla trådar? Det är inte direkt så att vi har ett stort flöde av viktiga trådar som kräver uppmärksamhet.

18/11 -11 18:28 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

Det handlar om brott mot denna regel:
• Det är förbjudet att skriva i gamla trådar som det inte skrivits i på månader och som saknar någon form av relevans, om det inte finns någon bra anledning till det.

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

18/11 -11 19:38 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

GoldenMew skrev:
Det handlar om brott mot denna regel:
• Det är förbjudet att skriva i gamla trådar som det inte skrivits i på månader och som saknar någon form av relevans, om det inte finns någon bra anledning till det.

Vilket i dethär fallet saknades - därför jag plockade bort inlägget och gav -XP med den anledningen för det.

Dock kanske jag kunde använt ett ord som fler är bekanta vid, necropost är ju engelskt.

Och ja, det händer att jag administrerar saker fuskansvariga/forumansvariga har koll över, dock sällan. :)

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

19/11 -11 10:41 PS3GAMER

PS3GAMER

1569 XP 441 inlägg

Ok, jag hade ingen aning om det.

Ride The Lightning


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar