Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Måste man googla en fråga innan man ställer en här?

Svara
15/11 -11 21:37 niwn

niwn

12277 XP 596 inlägg

Void skrev:
Crystallis skrev:
för det är inget som kommer försvinna på ett bra tag.. om det ens kommer att hända vill säga.

Sant. Så länge som det kommer finnas pubertala finnmongon, som av någon anledning inte håller sig till sin egen sort (se: fragbite och existenz), så kommer problemet antagligen att bestå.

Klokt svar i övrigt, sötnöt :)


Vi alla minns att du också varit ett sånt...

Sex, Drugs & Rock N Roll
Other shit will kill my soul

15/11 -11 22:01 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

niwn skrev:
Void skrev:
Crystallis skrev:
för det är inget som kommer försvinna på ett bra tag.. om det ens kommer att hända vill säga.

Sant. Så länge som det kommer finnas pubertala finnmongon, som av någon anledning inte håller sig till sin egen sort (se: fragbite och existenz), så kommer problemet antagligen att bestå.

Klokt svar i övrigt, sötnöt :)


Vi alla minns att du också varit ett sånt...

:)

15/11 -11 22:11 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

Crystallis skrev:
Nej man behöver inte googla, detta är ett forum. Men om du vill slippa dessa patetiska svar man brukar få från vissa personer som inte har något bättre för sig än att klaga på minsta lilla så kan du lika gärna googla.

Eller så biter du i äpplet och skiter i dessa kommentarer, för det är inget som kommer försvinna på ett bra tag.. om det ens kommer att hända vill säga.


Vi har faktiskt diskuterat inom crewet ett tag ifall dessa kommentarer ska räknas som regelbrott, så jag kan väl ta tillfället i akt och använda den här tråden för att fråga fuska.nus medlemmar vad de tycker om den idén?

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

16/11 -11 08:39 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

Har aldrig facepalmat honom i hela mitt liv!! jag har varit med och drivit med honom men sen började han göra lite mer vettiga trådar då var det inte lika kul längre jag tycker iaf att det borde räknas som regelbrott det räker med att en börjar så måste alla andra vara lika coola.

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

16/11 -11 13:04 Kyssen

Kyssen

2390 XP 498 inlägg

nä, det måste du inte

sålänge jag är nöjd med mig själv duger jag
såg er tsm i lag på biggest loser, såg att ni inte kom nån vart

16/11 -11 14:39 Hyrule

Hyrule

8428 XP 582 inlägg

Blipi skrev:
Du vet var jag står angående detta. ^

Munchkin skrev:
Kom igen, du är ju typ den som facepalmade honom mest..
... Och du är den som säger åt honom att googla mest.


Jag vet, jag har inte precis startat tråden..

16/11 -11 16:28 Crystallis

Crystallis

7540 XP 28 inlägg

GoldenMew skrev:
Crystallis skrev:
Nej man behöver inte googla, detta är ett forum. Men om du vill slippa dessa patetiska svar man brukar få från vissa personer som inte har något bättre för sig än att klaga på minsta lilla så kan du lika gärna googla.

Eller så biter du i äpplet och skiter i dessa kommentarer, för det är inget som kommer försvinna på ett bra tag.. om det ens kommer att hända vill säga.


Vi har faktiskt diskuterat inom crewet ett tag ifall dessa kommentarer ska räknas som regelbrott, så jag kan väl ta tillfället i akt och använda den här tråden för att fråga fuska.nus medlemmar vad de tycker om den idén?

Jag tycker iallafall att inläggen ska räknas som regelbrott då de inte alls hjälper någon och de är bara allmänt drygt.

16/11 -11 20:45 Mak_Elite

Mak_Elite

12361 XP 489 inlägg

Lånar en regel från Garaget som skulle behövas här.


5§ När du skriver ett nytt inlägg

    Det är inte tillåtet att provocera för provocerandets skull. Det kallas "trolling" och kommer att leda till avstängning.

Since 2005
MASTER SERGEANT SHOOTER SERGEANT IMPORTANT PERSON OF SEGREANTS EXTREME!

16/11 -11 21:18 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

Mak_Elite skrev:
Lånar en regel från Garaget som skulle behövas här.


5§ När du skriver ett nytt inlägg

    Det är inte tillåtet att provocera för provocerandets skull. Det kallas "trolling" och kommer att leda till avstängning.



Vi har en anti-trolling regel, vi använder bara inte ordet trolling:
Att medvetet försöka irritera eller väcka anstöt hos andra medlemmar är inte tillåtet.

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

16/11 -11 21:26 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

GoldenMew skrev:
Mak_Elite skrev:
Lånar en regel från Garaget som skulle behövas här.


5§ När du skriver ett nytt inlägg

    Det är inte tillåtet att provocera för provocerandets skull. Det kallas "trolling" och kommer att leda till avstängning.



Vi har en anti-trolling regel, vi använder bara inte ordet trolling:
Att medvetet försöka irritera eller väcka anstöt hos andra medlemmar är inte tillåtet.

Borde inte sådana svar gå in under det i så fall?

Coucou

17/11 -11 19:49 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

Jag tycker också att sådana svar borde räknas som regelbrott. De hjälper för det mesta inget och är, som sagt, drygt.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar