Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Ny funktion relaterat till forum

09/11 -11 11:24 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Svårt att märka kanske för er medlemmar sådär på en gång dock... :)

Fr.o.m. nu kan forumansvariga ge XP till inlägg de anser som bra och hjälpsamma. Detta av olika anledningar, dels har detta velats göra en längre period, sen kan det också öka kvalitén på forumet.

Notera att ansvariga INTE kan ha koll på alla forumsektioner och kan därför missa vissa bra skrivna inlägg. Får du XP så "jaha, vad kul", det är INGET att förvänta sig!

/Fredrik



| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

09/11 -11 13:31 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Tack för förtroendet men jag är inte forumansvarig, inte vad jag vet i alla fall.

Jag kan ge folk XP, om det var oklart. (:

Edit: Det kanske är meningen att det fältet ska finnas där, kan ju i alla fall inte ge XP till mig själv. :<

Coucou

09/11 -11 13:35 Goten_ssj3

Goten_ssj3 Forummoderator Spelansvarig

29410 XP 8142 inlägg

Vill påpeka att icke-inloggade medlemmar och fuskansvariga kan också ge XP i forumet, men det kommer att fixas nästa gång FIQ loggar in.

Watch Symphogear

09/11 -11 13:40 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Varför står allas ip-adresser där?

09/11 -11 13:44 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Fuska.nu loggar IP-adressen för samtliga forumsinlägg, detta för att kunna avgöra om ett specifikt inlägg har skett från något annat ställe än vanligtvis.

Funktionen är egentligen bara till för forumsansvariga och administratörer, jag antar att FIQ gjort en del missar så alla har tillgång till funktionen istället.

Jag försöker just nu få kontakt med FIQ som rättar till det så snart som möjligt.

09/11 -11 14:04 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

Notera att även om fälten av misstag finns där, så går de inte att använda, så det finns ingen risk att detta fel missbrukas av medlemmar (och även om någon skulle lyckas använda de så loggas allt)

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

09/11 -11 14:54 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Housecat

Skoj idé, alltid så jag har sagt det också !

09/11 -11 15:12 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Funktionen kollade ifall forumansvarigbehörighet fanns vid postande av XP-gives, men inte vid själva visningen. Lite fail av mig ja. Ska vara fixat nu hursomhelst.

/FIQ

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

09/11 -11 16:19 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Housecat

FIQ skrev:
Funktionen kollade ifall forumansvarigbehörighet fanns vid postande av XP-gives, men inte vid själva visningen. Lite fail av mig ja. Ska vara fixat nu hursomhelst.

/FIQ

Japp, de e de

09/11 -11 16:34 PS3GAMER

PS3GAMER

1569 XP 441 inlägg

Detta verkar nice:)

Ride The Lightning

09/11 -11 20:06 Kigsz

Kigsz

32835 XP 637 inlägg

Finns det olika grader av XP för inlägg eller är det alltid samma summa XP oberoende på hur bra/hjälpsamt inlägget är?

Bra funktion i alla fall :)

~ Kigsz ~

2002-2012

09/11 -11 20:10 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Kigsz: De som är forumansvariga bestämmer själv mängden XP, så den kan variera.

09/11 -11 21:15 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

Kan ni välja att gå minus också?

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

09/11 -11 21:41 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Fresh skrev:
Kan ni välja att gå minus också?

Det har tidigare funnits en funktion som låter moderatorer ge minus XP till inlägg när de tar bort dessa p.g.a. regelbrott. Denna funktion togs bort i förmån för denna. Om folk ger minus-XP (eller i detta fall även 0) så tas inlägget bort automatiskt medans -XP delas ut.

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar