Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Fråga om en regel

04/11 -11 16:50 Hyrule

Hyrule

8428 XP 582 inlägg

Jag har en fråga om regeln att inga moderatorer eller hjälpmoderatorer får vara straffade innan de får den posten.

Den är helt felaktig, flera av hjälp/moderatorerna har flera straff, och någon/några enstaka har till och med fått bannningar. Detta är konstigt att de är straffade men blir det ändå. Tänjer ni på det?

04/11 -11 17:17 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Det finns bara en regel jag kan finna att du syftar på:

"Man skall ha klart för sig hur sidans forumregler är strukturerade. Dessa får vid tidigare tillfällen heller inte ha brutits."

Det där står på klubben Moderatorers presentation, och någon annan "regel" som är i närhet med ditt inlägg finner jag inte. Men, presentationen för Moderatorer är för det första inte uppdaterad på ett bra tag (visserligen lite lögn nu då den redigerades... igår). Dessutom är det där en "regel" som inte är speciellt bergsäker, varken nu eller förut. Nya moderatorer utses och tillsätts beroende på deras nuvarande kapacitet och tilltro.

Vi är fullt medvetna om att många av oss, bland annat jag, tidigare brutit regler. Men regler förändras och den där står endast kvar på grund av dålig uppdatering av presentationen.

Jag kommer att starta en diskussion mellan administrationen om hur och om vi ska presentera riktlinjerna vi har i framtiden. Men tills vidare får du nöja dig med det här svaret.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar